To benefits or not to benefits..

17-04-2017 13:50 41 berichten
.
anoniem_63de3602e7e9a wijzigde dit bericht op 26-02-2018 22:33
99.93% gewijzigd
Jullie hebben geen vriendschap en willen ook niet alleen vriendschap. Vraag is, willen jullie een relatie? Want als een van jullie verliefd wordt op een ander zal dat mogelijk ook pijnlijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2017 @ 13:54:

[...]



" slaaf van mijn kruis " lijkt me een mooie titel. Zeker nu met Pasen.
Eerste antwoord wat in mij op komt op de vraag "willen jullie een relatie?" is "nee". Echter zou ik het inderdaad wel pijnlijk vinden als A verliefd wordt op een ander. Dat hij het bed deelt en/of zoent met anderen interesseert me weinig.

Ik ben in de war denk ik.... Nja vandaar ook dit topic, om de boel op een rijtje te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:anything schreef op 17 april 2017 @ 14:44:Echter zou ik het inderdaad wel pijnlijk vinden als A verliefd wordt op een ander.Wil je (stiekem) dat hij verliefd word op jou?
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 17 april 2017 @ 14:56:

[...]



Wil je (stiekem) dat hij verliefd word op jou?Dat zou onze seksrelatie/persoonlijke verhalen met elkaar delen/enz een stuk makkelijker maken. Weet alleen niet of ik verliefd kan worden op hem. Alhoewel... aantrekkingskracht is er al (maar ik word nooit snel echt verliefd).
Alle reacties Link kopieren
Kleine beurt grote beurt hij wil je wel neuken als je niet zeurt!

jou bad mijn bad samen lekker nat.

app gewoon dat je geen relatie wil maar dat je de seks wel lekker vind lekker duidelijk geen gezeur
you go girl
quote:anything schreef op 17 april 2017 @ 14:44:

Eerste antwoord wat in mij op komt op de vraag "willen jullie een relatie?" is "nee". Echter zou ik het inderdaad wel pijnlijk vinden als A verliefd wordt op een ander. Dat hij het bed deelt en/of zoent met anderen interesseert me weinig.

Ik ben in de war denk ik.... Nja vandaar ook dit topic, om de boel op een rijtje te zetten.



Dit vind ik opvallend. Waarom zou je dat pijnlijk vinden als hij eigenlijk niets voor je betekent?



En wil hij nu vriendschap in plaats van seks?
quote:Roodhaarr schreef op 17 april 2017 @ 20:52:

[...]





Dit vind ik opvallend. Waarom zou je dat pijnlijk vinden als hij eigenlijk niets voor je betekent?



En wil hij nu vriendschap in plaats van seks?Goede vraag. Ik denk omdat ik toch meer om hem geef dan dat ik me besef ofzo? Hier schrik ik zelf ook een beetje van.



Hij wilde in oktober vriendschap in plaats van seks. Over de invulling van deze vriendschap waren we het eens: borrels met gezamenlijke vriend, af en toe samen uitgaan, persoonlijke verhalen delen, geen seks. De afgelopen maanden (januari t/m maart) ging dat prima. Onze gezamenlijke vriend was jarig, we hebben geld bij elkaar gedaan en samen een cadeau gekocht. En m'n remlicht was stuk; samen sleutelen aan die auto. Beetje appen over plannen om uit te gaan. Gewoon gezellig.



Totdat er een sloot bier en vat wijn in zit... afgelopen week dus. Ik vind mezelf eigenlijk wel zwak dat ik geen "nee" heb gezegd. Ik had best wel gewoon die trein kunnen pakken. Mja aan de andere kant; je bent jong en je wilt wat. Pandapunten zijn gone. Lang leve de lol. En we zien wel.
Alle reacties Link kopieren
Jullie vinden elkaar leuk

Jullie vinden elkaar lekker

Jullie kunnen met elkaar lachen



Joh, ga gewoon die relatie aan. Waarom zo moeilijk doen. Spreek exclusiviteit af en vaker met elkaar af.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 19 april 2017 @ 13:47:

Jullie vinden elkaar leuk

Jullie vinden elkaar lekker

Jullie kunnen met elkaar lachen



Joh, ga gewoon die relatie aan. Waarom zo moeilijk doen. Spreek exclusiviteit af en vaker met elkaar af.En wat als 1 van beiden dat niet wil?





Heb wel weer hele gesprekken met hem. Maar we zitten zo verschrikkelijk om elkaar heen te draaien. Ik denk dat voor mij het beste werkt: het even de tijd gunnen. Eerst bedenken wat ik zelf wil. Daarna dat naar hem uitspreken. Kom ik er gelijk achter wat hij wil.
Alle reacties Link kopieren
Ja, weten wat je wilt is belangrijk.

Je klinkt nu sowieso tegenstrijdig.

Je wilt niet meer dan zijn fwb zijn.

En je wilt dat hij verliefd op jou is.

Welke van de twee wil jij nu echt?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:anything schreef op 20 april 2017 @ 12:17:

[...]

En wat als 1 van beiden dat niet wil?





Dan hoef je ook niet zo moeilijk te doen. Als een van de twee geen relatie wil, dan houden jullie op met elkaar te zien.



Trouwens, jullie zitten toch nog lang niet in de relatie fase, jullie zitten eigenlijk nog niet eens in de dating fase. Maar als jij geen relatie wil, dan moet je ophouden met hem als een potentiele relatie te behandelen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Thanks for the wake-up call.



Als ik echt goed nadenk: wil ik in de toekomst wel een relatie. En dan het liefst met hem (leuke klik, goede seks). Maar als er iemand anders op m'n pad komt houd ik dat ook niet tegen. Het idee van een relatie benauwd mij nu nog. Maar A is leuk en potentieel meer dan een vriend / FWB. Echter willen we nu beide niet meer dan dat.
Alle reacties Link kopieren
Zolang jullie er beide hetzelfde in staan kun je op de oude voet doorgaan.

Scharrelen voor nu en wat jouw toekomst brengt zie je dan wel. Enjoy!
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:anything schreef op 20 april 2017 @ 17:33:

Thanks for the wake-up call.



Als ik echt goed nadenk: wil ik in de toekomst wel een relatie. En dan het liefst met hem (leuke klik, goede seks). Maar als er iemand anders op m'n pad komt houd ik dat ook niet tegen. Het idee van een relatie benauwd mij nu nog. Maar A is leuk en potentieel meer dan een vriend / FWB. Echter willen we nu beide niet meer dan dat.



Waarom benauwt het idee van een relatie je? Komt dat omdat een relatie met hem je benauwt? Of heb je slechte ervaringen met relaties in het algemeen? Of heb je plannen die zich slecht verhouden tot een relatie?

Of krijg je er keuzestress van: zo van, als ik nu deze kies, dan kan ik niet meer verder winkelen?
Nee een relatie met hem benauwt me niet zozeer.. Ik denk dat we elkaar juist goed versterken en heel vrij kunnen laten (wens van mij wat ik in een relatie zou willen).



Ik ben sinds een jaartje vrijgezel en kom uit een heel negatieve relatie. Die negatieve relatie (met zo'n grote duim op mijn hoofd en me geïsoleerd voelen) heeft mij heel wat gekost en nadat ik het uit heb gemaakt ben ik met beide benen op de grond komen te staan. Ik besefte mij dat ik mezelf te gauw opzij zet. En daar ben ik vrij snel nadat het uit was mee aan de slag gegaan. In therapie, alles. Om de beste versie van mezelf te worden en niet iemand 'nodig' te hebben om mij compleet te voelen.

At the moment ben ik hier nog niet mee 'klaar'. En daarom benauwt een relatie mij. Ik ben er nog niet aan toe. Maar een relatie met A, in de toekomst, zie ik wel zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven