Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:sondra_74 schreef op 19 april 2017 @ 22:04:

Gaat er hier eigenlijk iemand naar de grote BZV afterparty op 13 mei in Utrecht? Of iemand als eens geweest?Boer'n kiek'n?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Swinta schreef op 19 april 2017 @ 20:42:

Ontopic, die omslag die Sandra maakte vind ik wel heel erg plosteling. Rijmt niet met de dag ervoor dat zij nog zo gewillig was en snel naar Texas kon komen. Al kan er best wat gebeurd zijn buiten de camera's om.Ja ik vond het ook raar. Ze vochten mekaar het kot uit om een glimp aandacht van Olke en ineens beide toedeloe. Snapte al niet dat Alberdien hem ineens smeerde maar hoe Sandra doet begrijp ik ook niet. Zou Olke iets raars gedaan hebben? Hebben ze de SM-kelder gevonden ofzo?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 19 april 2017 @ 20:43:

[...]



Riks zei ook getverderrie en dat mag echt niet als strenggelovige. Foei!Getverderrie mag wel, getverdemme had niet gemogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:LunchLover schreef op 21 april 2017 @ 13:47:

[...]



Ja ik vond het ook raar. Ze vochten mekaar het kot uit om een glimp aandacht van Olke en ineens beide toedeloe. Snapte al niet dat Alberdien hem ineens smeerde maar hoe Sandra doet begrijp ik ook niet. Zou Olke iets raars gedaan hebben? Hebben ze de SM-kelder gevonden ofzo?





Dit inderdaad, ik denk ook dat er wel iets gebeurd is wat haar zo plotseling van mening heeft doen veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond bij Pauw is Yvon met een aantal van de vrouwen te gast, oa Alberdien. Gaat het zien!
Alle reacties Link kopieren
quote:LunchLover schreef op 21 april 2017 @ 13:47:

[...]



Ja ik vond het ook raar. Ze vochten mekaar het kot uit om een glimp aandacht van Olke en ineens beide toedeloe. Snapte al niet dat Alberdien hem ineens smeerde maar hoe Sandra doet begrijp ik ook niet. Zou Olke iets raars gedaan hebben? Hebben ze de SM-kelder gevonden ofzo?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:lariks schreef op 21 april 2017 @ 15:02:

Vanavond bij Pauw is Yvon met een aantal van de vrouwen te gast, oa Alberdien. Gaat het zien!dank voor de tip
LOEP ME MAAR aub.
Wat kost zo'n VZB feest toegangskaart?

Ooit had ik er wel zin in, maar nu zijn er wel erg veel boeren die in het programma hebben gezeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:lariks schreef op 21 april 2017 @ 15:02:

Vanavond bij Pauw is Yvon met een aantal van de vrouwen te gast, oa Alberdien. Gaat het zien!Nieuwe gespreksstof voor het forum, fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 21 april 2017 @ 17:04:

Wat kost zo'n VZB feest toegangskaart?

Ooit had ik er wel zin in, maar nu zijn er wel erg veel boeren die in het programma hebben gezeten.

Voer zoekt bouw?



En hoe meer boeren hoe leuker toch juist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 21 april 2017 @ 18:12:

Voer zoekt bouw?Nee, Veel Zielige Boeren.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 21 april 2017 @ 18:12:

[...]



Voer zoekt bouw?



En hoe meer boeren hoe leuker toch juist?
Voruw zonder boer.

Of Vrouw ziet boer.

Het ken allemaal. Deer weet Olke all off.



Zou BOlke daar ook heen gaan?

Geen brom-beren kieken, maar boeren.

Over zijn BOlleke aaien.
Haha pumps
Alle reacties Link kopieren
Het was super leuk, de vrouwen bij Pauw. Veel nieuwe dingen gehoord.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook toch even gekeken. Ben niet zo'n fan van Pauw maar wilde evt scoops niet missen. Blijkbaar zijn er 5 gelukkige boeren. Of dit op de liefde slaat vertelde ze niet maar zo klonk het.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Was inderdaad leuk! En toch nog wat bij Riks? En was dat het verklapmomentje dat Yvon beloofde of zijn ze dat vergeten?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond alle vrouwen bij Pauw leuk overkomen. Die vrouw die bij David zat (suzanne?) vond ik er echt heel mooi uitzien, die vrouw die in Zambia zat vond ik juist wat minder. Maar vond ze er allemaal heel reëel over vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Wat zag Alberdien er ontspannen en leuk uit.

Wat een föhn door iemands haar kan doen zeg.

Ze heeft een veel leukere uitstraling dan in het programma te zien was.Ja ik vind het een leuke vrouw.

Ik hoop dat ze een leuke gezellige knuffelmijnheer in Nederland aan de haak weet te slaan.



Oh, en riks..

Hmmm, wat een scoop.
Alle reacties Link kopieren
quote:titta schreef op 22 april 2017 @ 00:05:

Ik vond alle vrouwen bij Pauw leuk overkomen. Die vrouw die bij David zat (suzanne?) vond ik er echt heel mooi uitzien, die vrouw die in Zambia zat vond ik juist wat minder. Maar vond ze er allemaal heel reëel over vertellen.





Ik herkende Anke in eerste instantie niet.

Dacht, wie is die vrouw dan? Ze zag er anders uit vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Spannend, spannend!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk die vrouwen bij Pauw.
Alle reacties Link kopieren
Riks bleek gevoelens te hebben voor een redacteur van het programma? Begrijp ik dat goed?
Ja dat werd gezegd

Hilarisch dat alberdien meteen ging knuffelen met die jonge gast aan tafel
quote:LunchLover schreef op 21 april 2017 @ 23:59:

Ik heb ook toch even gekeken. Ben niet zo'n fan van Pauw maar wilde evt scoops niet missen. Blijkbaar zijn er 5 gelukkige boeren. Of dit op de liefde slaat vertelde ze niet maar zo klonk het.Ja zei ze wel. Op de liefde. Werd specifiek gevraagd en ze zei ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven