Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Stil hier nog!

Zoon heeft voor de 3e keer zomaar bij een stop een special item gekregen. Jaloers
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Gevonden. Dat we onze pokedex maar vol krijgen
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
En ik dacht vandaag Chansey in de sightings te zien, helaas was het gewoon een clefairy, die andere roze kauwgombal

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 21 april 2017 @ 18:44:

En ik dacht vandaag Chansey in de sightings te zien, helaas was het gewoon een clefairy, die andere roze kauwgombal

Stom he? Dat heb ik ook met Pineco (ofzo) en een ander zwart ding. Tot ik mijn leesbril opzet..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik inmiddels de evoluties waarvoor special items nodig zijn compleet. Ik had tijdens het event gehoopt op een Mareep en een Lavitar. Ik heb alleen de laatste gekregen, en die ook gelijk mijn buddy gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een smoochum uit event ei. Heb nu nog 5 event 2 km eieren. Maar de lapras zal er wel niet meer bij zitten na 30 missers. Heb wel nieuw 10 km ei. De actie heeft wel als gevolg dat ik nooit meer incubators ga kopen. Want heb nu gemerkt dat de kans op een goed ei toch heel klein is. Hoop dus ooit een lapras tegen te komen.



Verder in deze europese metropool weinig bijzonders in het wild tegen gekomen. Alleen een Houndour vandaag (vergat ik bij tweede poging om te vangen toch de ananas, dom). En op vliegveld een jumpluff maar had die later die dag ook kunnen evolven.

Heb wel 300 ballen, rugzak zit steeds vol. Zoveel pokestops hier. Maar merk ook dat ik meer wandel met eieren dan hele dag naar schermpje kijk. Wil genieten van omgeving. Dat geeft kindlief ook aan. Die is er allang gestopt met pokemon.



De gene heb ik ook. Thuis althans. De enige die het weet is mijn hardloopvriendin. Tijdens lopen zet ik wel eens nieuwe incubator aan als ei is uitgekomen. Zo zonder anders van de kilometers. :-)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag naar een pretpark geweest en daar mijn ballenvoorraad weer flink aangevuld. Ik had er bijna geen meer, zoveel heb ik gevangen dit event. Best wat nieuwe pokemon gekregen dit event en flink wat punten, dus ik vond het wel leuk. Nu weer gewoon verder. Zal wel een poosje duren tot ik genoeg punten heb voor leven 30 dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:naillil schreef op 21 april 2017 @ 10:25:

@Crochetaway: Fijn dat het gelukt is met je Hitmontop! .



Heb hem nog niet, maar weet nu wel welke ik moet hebben voor de juiste evoluatie Daar ben ik al blij heel mee!



@streepjessokken: Net een heerlijke voetenmassage gehad, dus ben al iets relaxter ;) Maar wel lekker op tijd mijn bed in ja!
Alle reacties Link kopieren
Leuk weer een nieuw topic!



hier eindelijk een Togepi gekregen!
Alle reacties Link kopieren
@CrochetAway... Ik was even vergeten dat je ook nog candy nodig hebt voor Hitmontop . Maar je weet in ieder geval hoe. Wij hebben vandaag sunkern kunnen evolueren naar een hele vrolijke zonnebloem en ook Phanpy konden we eindelijk evolueren na lang Buddy te zijn geweest. Natuurlijk kwamen er na het evolueren twee eieren uit waar Phanpy in zat, grrr.

Leuk dat er weer een nieuw topic is.
Alle reacties Link kopieren
Eind april deed mijn telefoon raar, was uitgevallen en ik kreeg 'm niet meer aan.

80 x geprobeerd om 'm aan te krijgen. Geen resultaat.

Mediamarkt gaf aan dat de telefoon niet meer te redden was.

Thuis prutst manlief er welgeteld 1 minuut aan... en hij deed het weer.

Verder met de S5 en de S7 nog maar even in de koelkast.

4 maart viel hij weer uit. Een uur later weer aan, maar ik doe veel met de telefoon,

en ik hoef geen toestel wat ik niet kan vertrouwen.

Met de S7 nog in mijn hoofd (ik had al wel op internet gezocht), naar de winkel gegaan en een S7 aangeschaft.



Zoonlief in den hemel, want nu kreeg hij mijn oude S5.

Ik ook met S7 en.... de mogelijkheid om opnieuw te beginnen met PKMG.



Geen fouten meer maken om alle stardust te verspillen aan Pidgey's e.d.

Ik up nu alleen de Dragonite 88,9 IV, Slowking 100 IV, Gyarados van 90 IV en hoger,

Tyranitar (heb ik nog niet, wel Pupitar), Blissey 88,9 IV en Snorlax 88,9 IV .



11 maart zat ik op level 20 (in 1 week !!!).

En 14 april level 25,25

Nu na het Event (ik had gehoopt op dubbel XP, en had vanaf het begin alles

verzameld om lucky eggs aan te kunnen zetten) zit ik op level 29,75.

Veel geluk door nu al 2 x Lapras en 3 x Snorlax uit een ei te krijgen.



Zoon (8 jaar) is tijdens het event van 32 naar level 33 gegaan en moet nog 150.000 Xp voor level 34.



Met een hotspot op mijn telefoon kunnen we nu samen buiten

ieder op de eigen telefoon loeren naar de beste pokemon



2 mei gaan we naar Kijkduin en gaan daar logeren in NH Atlantic (100 meter van dé spotplek).

3 mei weer naar huis.

Maar liefst 3 powerbanks 2 x 20.000 en 1 x 10.000 mah gaan mee
ja zoet is die he, naillil, Sunflora! zo'n opgetogen vrolijk snuitje

vandaag een Jumpluff kunnen maken, wat een mal wezentje! soort evoluon dat zich een paar dagen lang vergat te scheren
Alle reacties Link kopieren
Ja zelfs als Sunflora boos is, lacht ie nog. Jumpluff is ook leuk!
happy new topic
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 21 april 2017 @ 18:43:

Stil hier nog!

Zoon heeft voor de 3e keer zomaar bij een stop een special item gekregen. Jaloers



Topic gevonden en ook jaloers!

Kan ze draaien tot ik een ons weeg, maar nooit een special item behalve bij de seventh strike..,
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week een sterke Ursaring kunnen maken en een Venusaur en sinds donderdag een nest van Snubbul in huis.

Hopelijk kan ik er nog genoeg vangen om zijn evolutie te maken.
Alle reacties Link kopieren
En een happy new topic natuurlijk
Tvp.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen week ook een keer zo maar een metal coat en zo'n kroontje (naam ff kwijt) gekregen, ik wist niet dat dat kon.



M'n man heeft tijdens het event een aerodactyl en lapras uit een ei gekregen, ik niet terwijl ik onderhand veel meer eieren heb uitgelopen dan hij (ik koop incubators, hij niet). Stiekem een beetje jaloers hoor.
Alle reacties Link kopieren
Goh, deel 5 alweer!



Hier kreeg ik gisteren uit een event-ei een Lapras! (stand: 4 Lapras en 4 Snorlax, van beiden 3 gevangen en 1 uit een ei)

Ik heb nu nog 1 event-ei er in en ik heb dan nog 1 over. Stiekem hoop ik dat de pokemons in die eieren blijven, maar dat zal wel niet??



Ik heb trouwens nog wel een Vulpix nestje ontdekt. Nog 2 (met ananas) en we kunnen een 2e Ninetales maken.



Ik moet als special item nog steeds een dragon scale. De rest heb ik allemaal. En sommige zelfs dubbel.



Over gene gesproken: krijgen jullie wel eens flauwe opmerkingen als jullie pokemon spelen? Ik heb eigenlijk nog nooit rare opmerkingen gehad gelukkig. Maar het is meer mijn eigen gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Leuk een nieuw topic Inderdaad nog lang niet uitgespeeld quote:nimbus schreef op 21 april 2017 @ 18:50:

Hier heb ik inmiddels de evoluties waarvoor special items nodig zijn compleet. Ik had tijdens het event gehoopt op een Mareep en een Lavitar. Ik heb alleen de laatste gekregen, en die ook gelijk mijn buddy gemaakt.



Ik heb ze bijna compleet, op sunkern na, die is nu mijn buddy. Ik heb regelmatig special items gekregen, heb er zelfs 18 over!

Nou draai ik de pokestop ook vaak, geen kunst met eentje voor het huis, die ik vanaf de bank kan bedienen! Zag net dat ik 14.630 keer een pokestop bezocht heb. Weet eigenlijk niet of dat veel is?



Ik kreeg Lavitar ook, Pupitar had ik al, nog 42 candy nodig voor Tyraniar, dat zijn weer heel wat kilometers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven