Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 21 april 2017 @ 18:26:

Mijn fwb heb ik vriendschappelijke gevoelens voor en lust! Voel me aangetrokken tot hem, maar niet op een liefdes manier. Hier is bij mij toch wel een duidelijk onderscheid in.

Waar hem dat precies in zit weet ik niet, maar ik zie hem niet als relatiemateriaal.

Na de seks is wel altijd even kort een moment van, oh ja... Nu mis ik wel dat liefdevolle gevoel. Maar knuffel met hem net zo omdat ik hem enorm waardeer voor wie hij is en ik hem echt als goede vriend beschouw. Hij maakt me ook altijd aan het lachen, omdat hij weet dat ik ff dat korte dipje ervaar en haalt mij daardoor weer uit mijn hoofd.

En dat moment is ook zo weg en dan geniet ik alleen maar van de heerlijke vrijpartij daarvoor. We hebben echt een goede klik! En omdat ik hem al zolang ken is hij zo vertrouwd dat werkelijk alles bespreekbaar is.



Dat is wel heel mooi als het dan geen relatie is, dan maar een fwb op die manier.

Heb het wel eens gehad met iemand en zij werd echt verliefd op mij, kan mij echt nog voor mijn hoofd slaan dat ik er toen niet voor open stond want ze was echt wel leuk.

Geniet er van, ben wel een tikkie jaloers.
Alle reacties Link kopieren
quote:dr0pje schreef op 21 april 2017 @ 18:27:

Tja.. een FWB of toch 'gewoon' een relatie. Dat laatste blijft toch echt mijn uitgangspunt, al heb je die niet zomaar.. hoezo een laatbloeier! Gewoon een nieuwe fase toch? Best heerlijk, meerdere opties tegelijk, ik zou willen dat ik er vanavond eentje kon kiezen.. maar heb nog wat op te bouwen geloof ik. :-) En eigenlijk.. wil ik dat dus liever niet via de digitale weg, het zegt zóveel wanneer je iemand in het echie ontmoet, ziet en hoort.. naar de kroeg dus maar..



Is ook Drop, kom je in het wild leuke kerels tegen dan?

Vandaag de dag ontkom je niet maar aan het online ontmoeten van mensen.

Als de digitale weg het niet voor jou is dan kun je er óf mee stoppen of ervaren en ervaring op doen met online daten.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 21 april 2017 @ 18:33:

[...]



Het sloeg werkelijk nergens op! Hij heeft ook een vrouw en kindje nu. Hij weet misschien niet dat ik dat weet of zo. Man man man, hij heeft zoveel dingen geflikt dat ik überhaupt niet zit te wachten op contact. Misschien zoekt hij een scharrel of is hij z'n vrouw zat, moet ie zelf weten maar lekker bij mij uit de buurt blijven.

Ik respecteer sowieso de relatie van een andere vrouw, dus date sowieso niet met een bezette man en al helemaal niet met iemand die mij zo gekwetst heeft.



Over dat FWB, als ik vrijgezel was had ik altijd wel een fwb maar ik krijg dus op een gegeven moment echt gevoelens voor iemand dus ik wil alleen een fwb waar de kans erin zit dat het ooit een relatie kan worden. Niet met iemand die mij sowieso geen relatie materiaal zou vinden.

Vind het altijd zo knap als mensen dat kunnen, ik ben echt veels te gevoelig voor dat. Haha dus doe dat niet snel.



Hij heeft er lucht van gekregen dat jij weer op de markt bent Isa, dat is het gewoon.

Ik herken wel wat je zegt in het laatste stuk, ook mannen kunnen dat hebben.

Ik denk dat dat in mijn geval ook wel meespeelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sensotouch schreef op 21 april 2017 @ 20:11:

[...]





Aah nee hoor! Ik vind het juist super

Hoe jij er in staat.

Nou ben ik zelf dan ook het type van eerst "verliefd" en dan seks. Ben vast ouderwets zeker als ik alle reacties hier zo lees haha. Wel erg vermakelijk om te lezen trouwens ;)



Dank je

Ik moet zeker wel een klik voelen met iemand ( en ja, die neanderthaler in de kooi is ook aanwezig maar zijn 'Oenga' hoeft niet alleen maar de boventoon te voeren ).

Zeker leuk om de reacties hier te lezen, soms verbazend hoeveel vrouwen er zo in staan.

Of heeft dat met het bereiken van een bepaalde leeftijd te maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:sensotouch schreef op 21 april 2017 @ 20:11:

[...]





Aah nee hoor! Ik vind het juist super

Hoe jij er in staat.

Nou ben ik zelf dan ook het type van eerst "verliefd" en dan seks. Ben vast ouderwets zeker als ik alle reacties hier zo lees haha. Wel erg vermakelijk om te lezen trouwens ;)Nee, ik ben ook zo hoor. Ik voel me echt preuts als ik al die verhalen hier lees. Ik vind het wel leuk om te lezen hoor. Soms denk ik ook dat ik me wat meer moet laten gaan, maar zo ben ik nou eenmaal niet. Ik ben nogal voorzichtig en daar baal ik eigenlijk wel van, maar ik heb helaas de ervaring dat nogal rare mannen op mij vallen die heel moeilijk iets los kunnen laten en nogal geobsedeerd raken. Daarbij heb ik best moeite om mijn grenzen aan te geven, vrij hopelose situatie dus. Maar het gaat ooit goed komen
Alle reacties Link kopieren
quote:mats schreef op 21 april 2017 @ 20:39:

[...]



Of heeft dat met het bereiken van een bepaalde leeftijd te maken?





Hmm misschien wel, of misschien een bepaalde levenservaring... Niet meer zo naief in het leven staan?

Als ik voor mezelf spreek tenminste is dat het ongeveer wel...
noppes
Alle reacties Link kopieren
Thnx Mats, we gaan het beleven.
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:dr0pje schreef op 21 april 2017 @ 18:53:

Dreamchild; seks is sowieso iets dierlijks he.. puur biologisch eigenlijk, gericht op voortplanting!

Dat zal ik eens tegen nr. 1 gaan vertellen dan.... die schrikt zich een hoedje dan



quote:dr0pje schreef op 21 april 2017 @ 18:59:

Wauw Dreamchild, mooi omgedacht! Dankjewel! :-)

Asje. Ik zie graag de positieve kanten van dingen....



quote:CherokeeRose1977 schreef op 21 april 2017 @ 19:15:

@Dreamchild, nee we zijn geen laatbloeiers, we zijn levensgenieters!





quote:mats schreef op 21 april 2017 @ 20:39:

[...]

Dank je

Ik moet zeker wel een klik voelen met iemand ( en ja, die neanderthaler in de kooi is ook aanwezig maar zijn 'Oenga' hoeft niet alleen maar de boventoon te voeren ).

Zeker leuk om de reacties hier te lezen, soms verbazend hoeveel vrouwen er zo in staan.

Of heeft dat met het bereiken van een bepaalde leeftijd te maken?

Zou heel goed kunnen. Het is bekend dat vrouwen over het algemeen meer zelfvertrouwen krijgen en beter in hun vel zitten naarmate ze wet ouder worden.... ik weet wel dat ik nu meer zelfvertrouwen heb dan ooit. En net in het winkelcentrum zitten mannen me echt aan te staren, terwijl ik toch een heel net jurkje aan had....

En nee, ik ben niet oud



Ik heb zelf wel een klik nodig voor ik met een man in bed beland.... alleen sex doe ik het niet voor, ik wil ook leuke dingen doen en een goed gesprek kunnen hebben.

En hoewel ik niet op zoek ben naar een relatie, sta ik er nu ook niet meer zo afwijzend tegenover merk ik.
Ik kan me ook helemaal niet vinden in het sloeren hoor. Heb geen probleem met mensen die het wel doen maar heb ook niet het idee dat ik iets mis of wat meer on the edge moet leven.

Ik haal mijn pret uit andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Nice Dreamchild! Vooral doen.. Haha, tis de waarheid!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele tijd gesloerd, maar ik kreeg er weinig voldoening uit. Sex is zoveel fijner als er gevoel bij komt kijken. Heb nooit een FWB gehad, daar duurde het allemaal te kort voor. Op een gegeven moment krijgt 1 van de 2 verwachtingen en is het voorbij.



Ik ben niet vies van een ONS maar ik heb met mezelf toch wel afgesproken dat niet meer als uitgangspunt te nemen. Ik heb erkend dat ik toch echt een partner wil en dus met dat doel date.
Eva:

Wat beschrijf jij je fwb relatie mooi. Zo te lezen gaan jullie met respect met elkaar om en is het niet zo inhoudsloos als ik me altijd had voorgesteld bij een fwb, maar is er zelfs een echte vriendschap. Geniet ervan! Dat is de manier waarop ik het altijd voor me heb gezien.. een fwb die ik wel zou willen.. eentje waarbij vriendschap het uitgangspunt was en de sex een bonus..



maar helaas weet ik van mezelf dat ik toch wel verliefd wordt.. want na de sex praat je met elkaar, knuffel je elkaar, lach je met elkaar, troost je elkaar, vertel je elkaar over je leven en word je samen blij, boos, verdrietig, geraakt.. en dan word ik verliefd... dus wat deed ik.. ik zocht de mannen uit waar ik absoluut in de verste verte geen relatie mee wilde. Dat leek me de oplossing. Niet dus. Was ik opeens knetterverliefd op een man die totaaaaal niet bij me paste.. zit je dan..



Dus nu durf ik niet zo goed meer.



maar oh wat lijkt het me heerlijk om van sex te kunnen genieten met een man waar je niet perse een toekomst mee wil.



Dus ik ben stinkend jaloers op degenen die het wel kunnen.



Sun87, isa88: net als jullie krijg ik gevoel voor een man waar ik mee naar bed ga. Behalve misschien als ik na de sex meteen zijn bed uit ren, m'n kleren snel weer aandoe en naar huis ga, maar dan krijgt het wel een hele goedkope bijsmaak, voor mij dan en dat voelt ook niet goed.
@ Lovestar:



Volgens mij staan we er idd wel hetzelfde in.

Wat ik zeg is ook waar, maar een man weet dan niet waar het echt aan gelegen heeft en heeft ook niet de kans er wat aan te doen. Ik denk dat ik het voortaan dus maar wel eerlijk vertel, dat ik geen sexklik heb.



Vandaag weer uitgeweest met defensieman. Uit eten gegaan. Het is niet dat ik van mezelf iemand niet af mag wijzen op uiterlijk. Dit is gewoon een ontzettende lieverd, waar ik me echt fijn bij voel en hoe vaak kom je die nou tegen? Maar na vandaag weet ik het zeker. Ik voel me niet aangetrokken tot hem. Ik zou het niet op hem kunnen. Hoe lief hij verder ook is. En wat vind ik het moeilijk om dat te vertellen.. want hij vindt me echt heel erg leuk.. maar het zal wel moeten.. dus even door de zure appel heenbijten.
Alle reacties Link kopieren
Pfff. Lig ik een dag in een parenclub met mn sexvriendin, kan ik gelijk drie pagina's doorwroeten.



Dat hele FWB gebeuren ik snap het heel goed. Dacht zelf ook zoiets te krijgen, maar zij werd verliefd. Heel lastig dus moest het stoppen. Lijkt nu een friends without benefits te worden maar dat is nog pril. Wel jammer, want de sex was geweldig. Alleen kan ik echt niet verliefd op haar worden.



En oh ja, welkom nieuwkomers
Wees meester en vormgever van jezelf
arme Robertooooh



Je hebt je wel vermaakt?
Alle reacties Link kopieren
Uitstekend vermaakt dank je. Je medelijden is lief (ook al is hij sarcastisch bedoeld) en echt niet nodig
Wees meester en vormgever van jezelf
Net terug van mijn date, of terug... ben eigenlijk allang thuis en hij is net de deur uit Het was een hele leuke avond en er zit wat mij betreft echt potentie in. Ondanks dat het heel anders voelt dan met ex denk ik wel dat deze man beter bij me past. Het voelt heel vertrouwd en de aantrekkingskracht is enorm. Hij heeft vanavond ook toegegeven mij erg leuk te vinden en hij vroeg zelfs of ik zijn vriendin wilde zijn

Maar even kijken hoe het loopt de komende tijd. Wil hem wel erg snel weer zien. Hij is zo lief en attent, let op kleine dingetjes. Zoals vanavond bij een huisconcertje waar we waren en waar we op de trap moesten zitten omdat er bij het "podium" geen plek was. Toen legde hij zijn jas voor me neer zodat ik daar op kon zitten. Ik zie heel veel van dat soort kleine gebaartjes en dat vind ik zo fijn. Dat is echt precies wat ik zoek in een man.



Ik kijk er echt naar uit hem beter te leren kennen!
Wat jammer elfquest, wel herkenbaar voor mij toen ik jonger was. Maar ineens kreeg ik een fwb waarbij het wel lukte. Dat was er 1 op afroep, was leuk voor dat moment maar past niet bij mij ik wil meer inhoud met de mannen waarmee ik seks. Maar heb toen wel geleerd wat het verschil is tussen seks vanuit lust en seks vanuit liefde.

Maar deze die ik nu heb is ook wel echt de kers op de taart voor mij hoor.

Ik hield al vriendschappelijk van hem, dus er is ook liefde alleen ander soort liefde.



One night stands doe ik sowieso niet meer aan. Persoonlijk vind ik dat vreselijk en geeft mij een goedkoop gevoel waarbij ik mij na afloop heel leeg voel. Laatste keer dat ik dat gedaan heb is al ruim tien jaar geleden denk ik.
GB wat fijn! Leuk om te lezen.

Jullie zijn nu drie keer op date geweest? Al seks gehad?

Hij is snel met zijn vraag, zou mij wat benauwen maar hij klinkt als een gentleman.

Waarom ging hij naar huis?
Ik ben nu in het Oosten des lands. Wat een verschrikking van mannen aanbod hier haha.

En grappig ik krijg allemaal super likes, in de stad waar ik woon maar zo nu en dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 22 april 2017 @ 03:42:

Net terug van mijn date, of terug... ben eigenlijk allang thuis en hij is net de deur uit Het was een hele leuke avond en er zit wat mij betreft echt potentie in. Ondanks dat het heel anders voelt dan met ex denk ik wel dat deze man beter bij me past. Het voelt heel vertrouwd en de aantrekkingskracht is enorm. Hij heeft vanavond ook toegegeven mij erg leuk te vinden en hij vroeg zelfs of ik zijn vriendin wilde zijn

Maar even kijken hoe het loopt de komende tijd. Wil hem wel erg snel weer zien. Hij is zo lief en attent, let op kleine dingetjes. Zoals vanavond bij een huisconcertje waar we waren en waar we op de trap moesten zitten omdat er bij het "podium" geen plek was. Toen legde hij zijn jas voor me neer zodat ik daar op kon zitten. Ik zie heel veel van dat soort kleine gebaartjes en dat vind ik zo fijn. Dat is echt precies wat ik zoek in een man.



Ik kijk er echt naar uit hem beter te leren kennen!

Wat leuk! Dit klinkt als een geslaagde date.

Hij vraagt wel snel of je zijn vriendin wil zijn toch? Maar dan vind hij je waarschijnlijk erg leuk!



Vanavond ga ik stappen dus even kijken of ik in real life nog wat leuke mannen zie.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 22 april 2017 @ 07:34:

Ik ben nu in het Oosten des lands. Wat een verschrikking van mannen aanbod hier haha.

En grappig ik krijg allemaal super likes, in de stad waar ik woon maar zo nu en dan.Ja grappig is dat he, dat het per plaats zo kan verschillen.
.
GB dat klinkt als een goede start... Dat vergelijken met ex is toch nergens voor nodig, dat was toen, dit is nu... Geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 22 april 2017 @ 07:34:

Ik ben nu in het Oosten des lands. Wat een verschrikking van mannen aanbod hier haha.

En grappig ik krijg allemaal super likes, in de stad waar ik woon maar zo nu en dan.Ze zijn je daar in het oosten niet gewend. Maar wel lekkere ego boost voor je. Zullen vast wel een paar leuke voor he tussenzitten denk ik
Wees meester en vormgever van jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven