Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetChilliSauce schreef op 21 april 2017 @ 20:50:

Eind april deed mijn telefoon raar, was uitgevallen en ik kreeg 'm niet meer aan.

80 x geprobeerd om 'm aan te krijgen. Geen resultaat.

Mediamarkt gaf aan dat de telefoon niet meer te redden was.

Thuis prutst manlief er welgeteld 1 minuut aan... en hij deed het weer.

Verder met de S5 en de S7 nog maar even in de koelkast.

4 maart viel hij weer uit. Een uur later weer aan, maar ik doe veel met de telefoon,

en ik hoef geen toestel wat ik niet kan vertrouwen.

Met de S7 nog in mijn hoofd (ik had al wel op internet gezocht), naar de winkel gegaan en een S7 aangeschaft.



Zoonlief in den hemel, want nu kreeg hij mijn oude S5.

Ik ook met S7 en.... de mogelijkheid om opnieuw te beginnen met PKMG.



Geen fouten meer maken om alle stardust te verspillen aan Pidgey's e.d.

Ik up nu alleen de Dragonite 88,9 IV, Slowking 100 IV, Gyarados van 90 IV en hoger,

Tyranitar (heb ik nog niet, wel Pupitar), Blissey 88,9 IV en Snorlax 88,9 IV .



11 maart zat ik op level 20 (in 1 week !!!).

En 14 april level 25,25

Nu na het Event (ik had gehoopt op dubbel XP, en had vanaf het begin alles

verzameld om lucky eggs aan te kunnen zetten) zit ik op level 29,75.

Veel geluk door nu al 2 x Lapras en 3 x Snorlax uit een ei te krijgen.



Zoon (8 jaar) is tijdens het event van 32 naar level 33 gegaan en moet nog 150.000 Xp voor level 34.



Met een hotspot op mijn telefoon kunnen we nu samen buiten

ieder op de eigen telefoon loeren naar de beste pokemon



2 mei gaan we naar Kijkduin en gaan daar logeren in NH Atlantic (100 meter van dé spotplek).

3 mei weer naar huis.

Maar liefst 3 powerbanks 2 x 20.000 en 1 x 10.000 mah gaan mee



Wat leuk SweetChilliSauce, je gaat als een speer!!

En mooi dat jij en je zoon samen Pokemon spelen! En helemaal dat uitstapje naar Kijkduin met alle powerbanks

Ben benieuwd naar jullie vangsten! We krijgen vast wel een verslag tzt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 22 april 2017 @ 00:00:

Afgelopen week een sterke Ursaring kunnen maken en een Venusaur en sinds donderdag een nest van Snubbul in huis.

Hopelijk kan ik er nog genoeg vangen om zijn evolutie te maken.



Ideaal een nest een huis. Die evolutie gaat vast wel lukken! Nog anderhalve week!

Ik heb Teddiursa voor het huis, net in het paasweekend veel moeite gedaan om genoeg te vangen voor de evolutie

Misschien kan ik een sterkere Ursaring maken!

Hiervoor had ik Aipom, irritant wezen en Zubat, wat dat betreft is Teddiursa een vooruitgang.
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 22 april 2017 @ 09:55:





Over gene gesproken: krijgen jullie wel eens flauwe opmerkingen als jullie pokemon spelen? Ik heb eigenlijk nog nooit rare opmerkingen gehad gelukkig. Maar het is meer mijn eigen gevoel.



Hier ook geen rare opmerkingen, maar ik speel het ook altijd zo onopvallend mogelijk, dus mensen zien het ook niet

Bij vrienden wat wisselende reacties: sommige vinden het leuk willen ook weten hoe het werkt en zien vooral het naar buiten gaan/ lopen als groot voordeel, maar ik heb ook wel eens meewarige blikken gehad :p Nou was dat wel van iemand die ook nog maar net een smartphone heeft en sowieso weinig doet op dat gebied.

Mijn schoonzoon speelt ook en heeft laatst screenshots gemaakt van allerlei Pokémon die ik heb om aan zijn collega te laten zien :-)

Die kan het dus juist wel waarderen!
Alle reacties Link kopieren
Ik speel pokemon met mijn kinderen. Als ik dan hier naar het 'park' in de buurt loop is er vaak 1 moeder van school die dan meewarig vraagt 'of we ze nog niet allemaal hebben'. Ze vind het nogal onzin allemaal. Laat ik zeggen dat ik haar ook nooit zo tof vind



De meeste andere mensen die het weten doen vaak lacherig, maar als ik dan uitleg dat ik nooit zoveel buiten ben geweest als deze winter, dan mijn zoon nu vrijwillig naar buiten gaat en dat het leuk is om met hem, toch wel een kind met wie het moeilijk is iets gemeenschappelijks te vinden, een gezamenlijke hobby te hebben, zien ze ook wel de positieve kanten.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Streepjessokken, dat is toch leuk dat je iets hebt om samen met je zoon te doen? Ik zag net ook een vader en dochtertje die een Onix aan het vangen waren, ze hadden de grootste lol samen. Onze buren komen trouwens nooit buiten met hun kind, misschien moet ik ze ook maar Pokemon aanraden



Ik heb net wel weer onbewust een mede Pokemonner weggejaagd . Een man die overduidelijk bij een gym stond te vechten, keek een beetje schichtig om zich heen en toen hij zag dat wij die kant opliepen (vanwege een Pokestop) verdween snel het mobieltje in de zak en liep hij weer door.



Ik heb die kerel wel vaker gezien en ik weet dat hij team geel is en de gym was blauw. Ja, als mensen zich zo snel laten wegjagen gaat die gym natuurlijk nooit neer
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over het algemeen 4x per dag hetzelfde rondje. Maar bij een nest zoals abra nu loop ik dan ff snel die kant op om hem ff te vangen. Ik zie mensen wel kijken maar het interesseert me nix. Ik doe het voor mn eigen plezier. En nu ik een nieuw hondje heb loop ik wat vaker een groter rondje voor mn eieren, dan doe ik mn telefoon in mn zak. Een gebied waar niet veel Pokemon zit dus hoef er ook niet veel op te kijken dan. En hondje vind het ook leuk om naar buiten te gaan

Zo hebben we samen al wat eieren uitgebroed, wat Pokemon kunnen evolueren door te lopen met buddy. Tikt wel aan zo en mn pokedex vult zich gestaag verder. Sta nu op 171 verschillende
Alle reacties Link kopieren
quote:Marene123 schreef op 22 april 2017 @ 10:23:

[...]





Ideaal een nest een huis. Die evolutie gaat vast wel lukken! Nog anderhalve week!

Ik heb Teddiursa voor het huis, net in het paasweekend veel moeite gedaan om genoeg te vangen voor de evolutie

Misschien kan ik een sterkere Ursaring maken!

Hiervoor had ik Aipom, irritant wezen en Zubat, wat dat betreft is Teddiursa een vooruitgang.



Ja, het gaat bijna lukken!! Heb nu 45 Snubbul candy!

Met Teddiursa zit je inderdaad beter dan die gekke aap ja. Ursaring kan best sterk worden, de mijne is bijna 2000 cp.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marene123 schreef op 22 april 2017 @ 10:12:

Leuk een nieuw topic Inderdaad nog lang niet uitgespeeld





[...]





Ik heb ze bijna compleet, op sunkern na, die is nu mijn buddy. Ik heb regelmatig special items gekregen, heb er zelfs 18 over!

Nou draai ik de pokestop ook vaak, geen kunst met eentje voor het huis, die ik vanaf de bank kan bedienen! Zag net dat ik 14.630 keer een pokestop bezocht heb. Weet eigenlijk niet of dat veel is?



Ik kreeg Lavitar ook, Pupitar had ik al, nog 42 candy nodig voor Tyraniar, dat zijn weer heel wat kilometers!





14.630???

Dat is veel ja!! Ik heb 2.500 x gedraaid. Zit er ook helaas niet 1 in de buurt bij me. Heb daardoor pas 3 special items, want dragon scale heb ik dubbel.
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 22 april 2017 @ 13:17:

Ik loop over het algemeen 4x per dag hetzelfde rondje. Maar bij een nest zoals abra nu loop ik dan ff snel die kant op om hem ff te vangen. Ik zie mensen wel kijken maar het interesseert me nix. Ik doe het voor mn eigen plezier. En nu ik een nieuw hondje heb loop ik wat vaker een groter rondje voor mn eieren, dan doe ik mn telefoon in mn zak. Een gebied waar niet veel Pokemon zit dus hoef er ook niet veel op te kijken dan. En hondje vind het ook leuk om naar buiten te gaan

Zo hebben we samen al wat eieren uitgebroed, wat Pokemon kunnen evolueren door te lopen met buddy. Tikt wel aan zo en mn pokedex vult zich gestaag verder. Sta nu op 171 verschillende



Leuk voor je hondje en leuk voor jou

Heerlijk toch!
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 22 april 2017 @ 09:55:

Goh, deel 5 alweer!



Hier kreeg ik gisteren uit een event-ei een Lapras! (stand: 4 Lapras en 4 Snorlax, van beiden 3 gevangen en 1 uit een ei)

Ik heb nu nog 1 event-ei er in en ik heb dan nog 1 over. Stiekem hoop ik dat de pokemons in die eieren blijven, maar dat zal wel niet??



Ik heb trouwens nog wel een Vulpix nestje ontdekt. Nog 2 (met ananas) en we kunnen een 2e Ninetales maken.



Ik moet als special item nog steeds een dragon scale. De rest heb ik allemaal. En sommige zelfs dubbel.



Over gene gesproken: krijgen jullie wel eens flauwe opmerkingen als jullie pokemon spelen? Ik heb eigenlijk nog nooit rare opmerkingen gehad gelukkig. Maar het is meer mijn eigen gevoel.



Lekker bezig, dat zijn veel grote Pokémon!!! En Ninetales is altijd leuk als extra



Ik krijg nooit opmerkingen, want ik speel het heel onopvallend
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!!



Ik ben op vakantie en wow, zo veel variatie aan Pokémon hier op het park! (Center Parcs)

Ook twee makkelijk bereikbaar gyms, dus ik heb weer wat muntjes kunnen sprokkelen. Gisteren alleen vastgelopen bij een level 2 gym met een Blissey. Ik kwam er niet voorbij binnen de tijd. Heb alleen een Poliwrath, qua vechttype, maar die heeft volgens mij 2 water aanvallen. Rhyhorn heeft een langzame aanval en zou het qua tijd het kunnen redden als zijn eigen HP niet terug zou lopen.



Ik heb nu denk ik 3 nieuwe gevangen en een nieuwe Magneton kunnen maken.



Mijn neefje wil heel graag een keer met mij op pad om te gaan zoeken, dus dat gaan we ook nog wel doen deze week.



Ik had begrepen dat vanaf level 30 de Pokémon die je vangt en hebt op een maximaal CP staan? Dat een level omhoog dan niet heel veel meer toevoegt?
Alle reacties Link kopieren
Man was zo lief om een anerikaanse simkaart met onbeperkt internet te kopen, zodat ik lekker verl pokemons kan vangen, maar we hebben nergens bereik . Ik heb mijn hoop nu op las vegas gevestigd om die taurus te vangen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Oh wat jammer Anna.. ik ga voor je duimen in Vegas.

Er moet toch wel érgens bereik zijn? Of zitten jullie in heel afgelegen parken, of is de kaart van een kleine provider ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Gavia schreef op 23 april 2017 @ 04:30:

Ik had begrepen dat vanaf level 30 de Pokémon die je vangt en hebt op een maximaal CP staan? Dat een level omhoog dan niet heel veel meer toevoegt?



Neehoor, dat klopt niet. Gewoon nog op te pimpen Pokemon.

Zou ook niet leuk en niet eerlijk zijn als je alleen maar max CP Pokemon zou vangen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
volgende GOTCHA.!

Level 32.
Alle reacties Link kopieren
En uit mijn 10km ei kwam ... porygon. Niet helemaal waar ik op hoopte.quote:himalaya schreef op 23 april 2017 @ 07:07:

[...]





Neehoor, dat klopt niet. Gewoon nog op te pimpen Pokemon.

Zou ook niet leuk en niet eerlijk zijn als je alleen maar max CP Pokemon zou vangen.Ze blijven wel op te pimpen, maar het niveau waarop je ze vangt, verandert niet meer. Als je met twee mensen aan het pokemonnen bent, en een is level 20 en de ander 24 of zo, en ze vangen dezelfde Pokémon dan hebben die niet evenveel cp. Als de een level 30 is en de ander 34 dan hebben Pokemons wel voor allebei evenveel cp. De level 34 speler kan hem daarna wel verder versterken.
Alle reacties Link kopieren
Anna, even langs een telefoonwinkel om te kijken wat er is? Je telefoon is niet gesimlocked?
Ah, hier zijn jullie!



Nimbus, cool een Larvitar uit een ei tijdens het event! Dat had ik ook wel gewild..



Dollycat, wat gezellig een nest Snubbulls in huis . Je zult inmiddels Granbull wel hebben.



Winters, nee ook geen rare opmerkingen gehad. Wel een keer een tip dat er in de buurt een leuke Pokémon zat. Maar ik probeer meestal ook zo onopvallend mogelijk te spelen.



Marene, 18 special items op voorraad . Ik vond mezelf al een verwend Pokémon-nest omdat ik alle evoluties heb waar je zo'n item voor nodig hebt en dan nog van alle items 1 en de metal coat zelfs 3 in m'n tas. Stops heb ik ongeveer net zoveel als jij: 14219.



Anna, hele fijne vakantie! Gaaf hoor, Amerika. Ik duim voor je dat je Taurus nog ergens tegenkomt (en vangt ook natuurlijk).



Hier vandaag level 34 gehaald, Kangaskhan gezien in een gym en Meganium ge-evolueerd dus nu 226 gevangen en 230 gezien. Blij mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 23 april 2017 @ 17:28:

Marene, 18 special items op voorraad . Ik vond mezelf al een verwend Pokémon-nest omdat ik alle evoluties heb waar je zo'n item voor nodig hebt en dan nog van alle items 1 en de metal coat zelfs 3 in m'n tas. Mwah...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Krijg hier steeds het zelfde special item waar ik niks aan heb. Beetje demotiverend
Hier ook vier weken achter elkaar een metal coat gehad. De laatste keer heb ik zelfs hardop gevloekt Vriend keek me wel raar aan. Maar als je al 4 weken lang elke dag trouw aan een stop draait en je krijgt alléén maar metal coats.....



Vandaag eindelijk een upgrade, dus ik heb mijn lego-eend kunnen evolueren!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vier king's rocks en drie sun stones, maar ook alles waar je ze voor kunt gebruiken al geëvolueerd. En zo'n 16.000 pokestops





Zoon heeft vanmiddag een level 9 gym level 10 gemaakt, en kwam toen melden dat hij iets 'grappigs' gedaan had: hij had er een 1300 cp meganium in gestopt. Heel grappig, maar doe dat de volgende keer bij een level 2 of zo
Alle reacties Link kopieren
Heb ook weinig geluk met special items. Weer een dragon scale mijn vierde. Heb ook al 4 sunstones die ik nog niet kan gebruiken. Heb wel twee metal coats gekregen en gebruikt. Heb ook een upgrade maar moet nog heel veel lopen met porygon.

Kreeg pineco uit tien km ei. Zucht, heb ik voor niets al die kilometers gelopen. Soms denk ik dat niantic het er om doet



Alle gyms hier in de buurt zijn level 10 blauw. Sommige spelers zitten wel in meer dan vijftien gyms. Das toch niet leuk meer. Denk er over om te gaan stoppen. In ieder geval nooit meer muntjes en incubators kopen

Of iedere dag keer draaien en vangen en eieren aanzetten bij lopen en verder niets meer

Afkicken en dan stoppen
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinderplant schreef op 23 april 2017 @ 22:10:

Alle gyms hier in de buurt zijn level 10 blauw. Sommige spelers zitten wel in meer dan vijftien gyms. Das toch niet leuk meer. Denk er over om te gaan stoppen. In ieder geval nooit meer muntjes en incubators kopen

Of iedere dag keer draaien en vangen en eieren aanzetten bij lopen en verder niets meer

Afkicken en dan stoppen





Af en toe denk ik ook 'ik stop er mee', want niks leuks of bijzonders. Maar dan gebeurt er iets waardoor het toch weer leuk is.



Maar een tijdje minder spelen is toch niet erg? Of maak nog een ander account aan en speel weer vanaf het begin.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ik speel soms met de gedachte (stiekem stilletjes niemand vertellen) over een ander account op mijn tweede tel aan te maken en daar een ander team te worden, zodat ik plaatsjes vrij kan spelen voor mijn gele alfa account

maar denk dat deze gedachte a. tegen 'vals spelen' aan schuurt

en b. best sneu en obsessief en weinig bijdragend aan wereldvrede / kankergenezend medicijn enzo is.

misschien moet ik een vriendin in de buurt vinden van een ander doch welwillend coöperatief team, zodat we samen kunnen spelen zonder het illegale / autistisch spectrum geurtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven