Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 22 april 2017 @ 07:34:

Ik ben nu in het Oosten des lands. Wat een verschrikking van mannen aanbod hier haha.

En grappig ik krijg allemaal super likes, in de stad waar ik woon maar zo nu en dan.



Dan kun je lang blijven zoeken naar Mats, ten zuiden van Arnhem.

Ik ben 'blij' dat ik niet gevonden ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 22 april 2017 @ 03:42:

Net terug van mijn date, of terug... ben eigenlijk allang thuis en hij is net de deur uit Het was een hele leuke avond en er zit wat mij betreft echt potentie in. Ondanks dat het heel anders voelt dan met ex denk ik wel dat deze man beter bij me past. Het voelt heel vertrouwd en de aantrekkingskracht is enorm. Hij heeft vanavond ook toegegeven mij erg leuk te vinden en hij vroeg zelfs of ik zijn vriendin wilde zijn

Maar even kijken hoe het loopt de komende tijd. Wil hem wel erg snel weer zien. Hij is zo lief en attent, let op kleine dingetjes. Zoals vanavond bij een huisconcertje waar we waren en waar we op de trap moesten zitten omdat er bij het "podium" geen plek was. Toen legde hij zijn jas voor me neer zodat ik daar op kon zitten. Ik zie heel veel van dat soort kleine gebaartjes en dat vind ik zo fijn. Dat is echt precies wat ik zoek in een man.



Ik kijk er echt naar uit hem beter te leren kennen!
Haha Mats, ik geef niet op
Alle reacties Link kopieren
Goezo Eva-, gewoon doorgaan
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Leuk GB. En goed dat je hem eerst beter wilt leren kennen. Wel benieuwd waarom hij vannacht weg ging. En niet gewoon is blijven slapen. Of lagen jullie niet in bed?
Wees meester en vormgever van jezelf
Goedemorgen, 4 uur geslapen en ik moet zo weer werken



De avond was zeer intens, ik denk dat ook de reden was dat hij vroeg of ik nu zijn vriendin was. Ik heb gezegd dat ik het nog wat snel vind om dat na 3 dates al te zeggen, maar dat het wel erg goed voelt en ik zeker niet met anderen ga daten. En toen zei hij: laat het me weten als je zo ver bent.

Ik denk dat hij daarom ook naar huis is gegaan. Ik moet werken en hij heeft dit weekend zijn kinderen dus het was even beter zo. Hij zei ook zoiets als: dan laat ik je nu even je eigen ding doen. Vond ik fijn! Want een man die te snel wil gaan kan me benauwen en het kan zelfs tot gevolg hebben dat ik het afkap. Dus dit was ok.



Qua seks moeten we nog wel een beetje naar elkaar toegroeien trouwens (ja we hebben al seks gehad, onverwachts snel maar wel leuk ) Maar het zoenen, knuffelen etc is zeer fijn met hem. En daarnaast is hij inderdaad een echte gentleman, dat viel me op de 1e date al op. Van die kleine dingetjes: tijdens het concert met hem wisselen van plek zodat ik beter zicht heb, zijn jas voor me neerleggen om op te zitten... klinkt misschien onbelangrijk maar voor mij zijn juist die kleine gebaren belangrijk.



En verder zien we wel!
Alle reacties Link kopieren
Goed om te lezen gb! Persoonlijk zou ik ook niet blijven slapen. Even een beetje afstand nemen en tijd en ruimte gunnen.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Wacht ff.. een DAG in een parenclub?? Oef.. volgens ben ik hier echt te traditioneel voor, dat bestaat ook nog. :-) Maar leuk te lezen al die taferelen! Enjoy!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Haha misschien nu nog dropje maar wie weet in de toekomst
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
You're right! :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
@ Robertooh:

Vergat ik helemaal om je te bedanken voor je inbreng als man op mijn vraag. Dus bij deze. Nu weet ik het zeker. ik ben voortaan recht voor zijn raap...



@ Eva:

Het klinkt inderdaad heel liefdevol! Het is je gegund.

Ik dacht altijd: van sex terwijl je geen relatie wil komt altijd gedonder. Er is er altijd 1 die meer wil. Mooi om te lezen dat het ook anders kan.



@ GB:

Dat klinkt goed!

Heerlijk... een man die nog weet hoe een gentleman te zijn.. die deuren openhoudt ipv ze in je gezicht te laten vallen.. en zijn jasje uittrekt.. het zijn misschien kleine gebaren.. maar zegt mij juist heel veel.. dat hij rekening wil houden met je en zijn best voor je wil doen.



Goed dat je hebt aangegeven het nog even rustig aan te willen doen. Geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 22 april 2017 @ 11:16:

@ Robertooh:

Vergat ik helemaal om je te bedanken voor je inbreng als man op mijn vraag. Dus bij deze. Nu weet ik het zeker. ik ben voortaan recht voor zijn raap...
Wees meester en vormgever van jezelf
@ Robertooh:



Wat is het hier trouwens rustig vandaag. Is iedereen op date? Of heb ik gewoon geen leven? Dat kan ook.



Dan ga ik nog maar even mijn vervolg op de date met defensieman aka grote vriendelijke reus neerzetten (en om maar even te benadrukken hoe groot hij is... toen we een pizza bestelden, vroeg de serveerster of hij zeker wist dat hij er maar 1 wilde? Hij mocht er namelijk best twee) . Hebben jullie straks ook wat te lezen.. of misschien denken jullie.. die lap tekst.. daar ga ik mooi niet aan beginnen.. ik geef jullie groot gelijk..



Ik had gisteren zo gehoopt om een kriebel te voelen, ergens, waar dan ook, maar helaas.. die was in geen velden of wegen te bekennen. Niks aan te doen. Ik had me voorgenomen hem vandaag te bellen, om hem netjes te vertellen dat ik hem een lieverd vind, maar helaas geen lichamelijke klik voel.. Over de app is ook maar zo onpersoonlijk.



Maar hij was me voor..



Hij appte gisteren. ik vind je zoo leuk. Vind jij mij ook leuk?



Shit.. geen ontkomen meer aan. Daar kan alleen maar een duidelijk antwoord op gegeven worden. Ik legde uit dat ik hem heel lief vond, maar geen lichamelijke klik voelde en dat nu pas echt zeker wist.



Hij snapte het niet. Ik legde uit. Hij wilde weten waar het aan gelegen had. Ik wist het niet. Je voelt het of je voelt het niet..



Maar.. nu komt het..



Nu is hij boos.. want ik had het ook na de eerste date al kunnen zeggen.. en.... hij voelt zich aan het lijntje gehouden..



Nou zeg.. wil je iemand niet meteen afschrijven, is het ook weer niet goed.



En nu kom ik er achter dat hij nog iets van mij heeft. Iets groots, dat ik echt terugwil. Per ongeluk vergeten.. dus ik moet hem nog een keer zien ook...... zucht.... ik ben benieuwd of ik nog meer verwijten naar mijn hoofd krijg..
elf die reactie komt er waarschijnlijk enkel omdat hij teleurgesteld /gekwetst is. Wanneer je je spullen gaat afhalen zal hij waarschijnlijk veel kalmer zijn.



Ik date nog steeds met mijn Tinder kanjer!
@Elf, hij moet het waarschijnlijk idd even verwerken. Komt wel goed!



Hier weinig aan het tinderen. Ben op zoek naar een stedentrip voor eind mei. Wie weet Athene...



Dinsdag wel weer een date in Amsterdam. App al een tijdje met hem dus ben heeeeel benieuwd! Op de Whatsapp hebben we een hele leuke klik, ik hoop in het echt ook!
Mijn god, krijg ik net een tinder berichtje:



Wakker worden met

Ik zeg waarmee?

Hij zegt: 22 cm



Ik hoop het. Een tijdje terug heb ik een man afgewezen, die daarna eiste dat ik de helft van het geld dat hij betaald had voor onze twee drankjes over zou boeken, want hij had geen zin om voor mislukte dates te blijven dokken. Dat heb ik toen ook maar gedaan. Hoop dat dit niet dezelfde kant opgaat...



@ Cherokee:

Ja hoor... je zat zeker net lekker aan je koffie..

Ik kreeg er laatst ook zo een.. met foto er achteraan.

Mijn tactiek: zeggen dat ik het een afknapper vind zo'n enorm gevaarte.. of hem bedanken voor de foto en zeggen dat ik nu iets heb om aan al mijn vriendinnen te laten zien en samen om te lachen. Vinden ze niet leuk.
quote:Sun87 schreef op 21 april 2017 @ 18:11:

@ dreamchild thnx! Ja ik vind het nog steeds super raar als ik eraan denk! Maar toch is het fijn om het ook even van anderen te horen. Even bevestiging dat ik niet helemaal gek ben zeg maar ????



Vraagje voor jullie... Ik zie veel van jullie het hebben over een fwb... Als ik met iemand seks heb dan krijg ik op een gegeven moment toch gevoelens voor diegene... Hoe doen jullie dat met gevoelens? Nooit verliefd geworden? Of bang dat je verliefd zou worden? Of ben ik nu zo'n gevoelige doos dat ik dat moeilijk los van elkaar kan zien? Ik kan ook alleen maar seks hebben als ik me aangetrokken tot iemand voel want anders wordt het gewoon niets... ga ik tussendoor nadenken over wat voor een dingen ik de volgende dag allemaal nog moet doen ofzo... nee als ik het niet voel bij iemand dan wordt dat hem echt niet dan hoor hahaha



Goede vraag!

Ik heb 2 fwb's gehad (waarvan 1 actief) en eentje beginnende. Voor mij moet wel een soort van gevoelens zijn,want anders wil ik ook geen sex met die persoon. Gevoelens van vriendschap, gezelligheid en iemand spreekt mij aan. Ik heb geen romantische gevoelens van het begin af aan gehad voor deze mannen, misschien dat we wel aan het onderzoeken waren, maar snel duidelijk werd dat er hier geen sprake van is.



Als je (snel) gevoelens krijgt, dan is fbw wellicht niet iets voor je, of je vindt eenmaal de ander leuker dan alleen voor fwb. Wel ben ik van mening dat er in principe iedereen een fwb is (of meerdere )
quote:isa__88 schreef op 21 april 2017 @ 18:33:

[...]



Het sloeg werkelijk nergens op! Hij heeft ook een vrouw en kindje nu. Hij weet misschien niet dat ik dat weet of zo. Man man man, hij heeft zoveel dingen geflikt dat ik überhaupt niet zit te wachten op contact. Misschien zoekt hij een scharrel of is hij z'n vrouw zat, moet ie zelf weten maar lekker bij mij uit de buurt blijven.

Ik respecteer sowieso de relatie van een andere vrouw, dus date sowieso niet met een bezette man en al helemaal niet met iemand die mij zo gekwetst heeft.



Over dat FWB, als ik vrijgezel was had ik altijd wel een fwb maar ik krijg dus op een gegeven moment echt gevoelens voor iemand dus ik wil alleen een fwb waar de kans erin zit dat het ooit een relatie kan worden. Niet met iemand die mij sowieso geen relatie materiaal zou vinden.

Vind het altijd zo knap als mensen dat kunnen, ik ben echt veels te gevoelig voor dat. Haha dus doe dat niet snel. Jeetje....Wat een gast!!! Wat denken sommige mannen wel niet
quote:elfquest24 schreef op 22 april 2017 @ 13:54:

Ik hoop het. Een tijdje terug heb ik een man afgewezen, die daarna eiste dat ik de helft van het geld dat hij betaald had voor onze twee drankjes over zou boeken, want hij had geen zin om voor mislukte dates te blijven dokken.



Ow my god wat triest...
quote:mats schreef op 21 april 2017 @ 19:31:

[...]





Geloof mij, ik vermeld niet alles wat ik mee maak hoor

Ik ben héél erg geweest na mijn relatie en dat inhoudsloze: als ik iemand voor de sex heb, dan is dat leuk en gezellig maar ergens kreeg ik de knop niet om om meer leuke dingen met de dame in kwestie te doen en dat zou juist wel leuk zijn!



Op dit moment date ik met iemand en haar pak ik wel aan, helaas is de afstand te groot.

Ik heb een 'vaste' sex partner voor als ik zin zou hebben, ik hoef maar te bellen maar ook voor haar voel ik niet meer... vind het eerder vervelend om te lang over dingen te kletsen dan dat ik het leuk vind.

Voel ik mij gevoelsmatig niet goed bij.

Dan is er nog iemand waar het zo mee zou kunnen... dat zijn er al drie dus maar de rode draad is dat het voor dat moment dan leuk is maar ik voel er verder niets bij.

En ja, ik vind wel dat dat nodig is, zowel voor mijzelf als naar de dames.

Je mag stuk voor stuk aan hun vragen hoe ze aangepakt worden, inclusief tandafdrukken



Morgen een date waar ik wel benieuwd naar ben maar er gewoon relaxed in ga.



Ik denk ook niet dat je een brave man bent hoor Mats Maar nu iets teveel dan nodig in het andere uiterste zit op een beetje krampachtige manier lijkt het wel. Maar ik snap je, balans is lastig en vind maar eens zo'n persoon.

Volgens mij is een dergelijk proces ook normaal....Je gaat soms van de ene kant naar de andere kant. Je probeert wat uit totdat je die ene leuke vindt



Rrrrrrr Mats
quote:elfquest24 schreef op 22 april 2017 @ 00:23:

Eva:

Wat beschrijf jij je fwb relatie mooi. Zo te lezen gaan jullie met respect met elkaar om en is het niet zo inhoudsloos als ik me altijd had voorgesteld bij een fwb, maar is er zelfs een echte vriendschap. Geniet ervan! Dat is de manier waarop ik het altijd voor me heb gezien.. een fwb die ik wel zou willen.. eentje waarbij vriendschap het uitgangspunt was en de sex een bonus..



maar helaas weet ik van mezelf dat ik toch wel verliefd wordt.. want na de sex praat je met elkaar, knuffel je elkaar, lach je met elkaar, troost je elkaar, vertel je elkaar over je leven en word je samen blij, boos, verdrietig, geraakt.. en dan word ik verliefd... dus wat deed ik.. ik zocht de mannen uit waar ik absoluut in de verste verte geen relatie mee wilde. Dat leek me de oplossing. Niet dus. Was ik opeens knetterverliefd op een man die totaaaaal niet bij me paste.. zit je dan..



Dus nu durf ik niet zo goed meer.

maar oh wat lijkt het me heerlijk om van sex te kunnen genieten met een man waar je niet perse een toekomst mee wil.

Dus ik ben stinkend jaloers op degenen die het wel kunnen.



Sun87, isa88: net als jullie krijg ik gevoel voor een man waar ik mee naar bed ga. Behalve misschien als ik na de sex meteen zijn bed uit ren, m'n kleren snel weer aandoe en naar huis ga, maar dan krijgt het wel een hele goedkope bijsmaak, voor mij dan en dat voelt ook niet goed.Mooie post over fwb en waarom het soms (of voor sommigen) niet werkt. Ik vind relatie en vriendschap het makkelijkst. De grenzen zijn veel duidelijker. Maar iemand als fwb, dat vraagt een bepaalde mix, balanceren op grenzen. Het is heel fijn als het er is, maar best moeilijk!
quote:elfquest24 schreef op 22 april 2017 @ 00:31:

@ Lovestar:



Volgens mij staan we er idd wel hetzelfde in.

Wat ik zeg is ook waar, maar een man weet dan niet waar het echt aan gelegen heeft en heeft ook niet de kans er wat aan te doen. Ik denk dat ik het voortaan dus maar wel eerlijk vertel, dat ik geen sexklik heb.



Vandaag weer uitgeweest met defensieman. Uit eten gegaan. Het is niet dat ik van mezelf iemand niet af mag wijzen op uiterlijk. Dit is gewoon een ontzettende lieverd, waar ik me echt fijn bij voel en hoe vaak kom je die nou tegen? Maar na vandaag weet ik het zeker. Ik voel me niet aangetrokken tot hem. Ik zou het niet op hem kunnen. Hoe lief hij verder ook is. En wat vind ik het moeilijk om dat te vertellen.. want hij vindt me echt heel erg leuk.. maar het zal wel moeten.. dus even door de zure appel heenbijten.



Ik denk dat jij moet doen waar jij je goed bij voelt en als het komt uit een goede plek, niet om de ander te kwetsen, kan nooit zoveel mis gaan. Hoogstens dat je een ego beschadigd, maar dat is niet aan jou.



Goed dat je nog uit eten ben geweest met hem. Nu heb je die zekerheid en kan je het ook afsluiten. En dat is nooit leuk
quote:Robertooooh schreef op 22 april 2017 @ 01:06:

Pfff. Lig ik een dag in een parenclub met mn sexvriendin, kan ik gelijk drie pagina's doorwroeten.



Dat hele FWB gebeuren ik snap het heel goed. Dacht zelf ook zoiets te krijgen, maar zij werd verliefd. Heel lastig dus moest het stoppen. Lijkt nu een friends without benefits te worden maar dat is nog pril. Wel jammer, want de sex was geweldig. Alleen kan ik echt niet verliefd op haar worden.



En oh ja, welkom nieuwkomers
quote:greenbean schreef op 22 april 2017 @ 03:42:

Net terug van mijn date, of terug... ben eigenlijk allang thuis en hij is net de deur uit Het was een hele leuke avond en er zit wat mij betreft echt potentie in. Ondanks dat het heel anders voelt dan met ex denk ik wel dat deze man beter bij me past. Het voelt heel vertrouwd en de aantrekkingskracht is enorm. Hij heeft vanavond ook toegegeven mij erg leuk te vinden en hij vroeg zelfs of ik zijn vriendin wilde zijn

Maar even kijken hoe het loopt de komende tijd. Wil hem wel erg snel weer zien. Hij is zo lief en attent, let op kleine dingetjes. Zoals vanavond bij een huisconcertje waar we waren en waar we op de trap moesten zitten omdat er bij het "podium" geen plek was. Toen legde hij zijn jas voor me neer zodat ik daar op kon zitten. Ik zie heel veel van dat soort kleine gebaartjes en dat vind ik zo fijn. Dat is echt precies wat ik zoek in een man.



Ik kijk er echt naar uit hem beter te leren kennen!Dit klinkt erg leuk!!! Ben blij voor je Gb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven