Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
quote:Eva- schreef op 22 april 2017 @ 07:34:

Ik ben nu in het Oosten des lands. Wat een verschrikking van mannen aanbod hier haha.

En grappig ik krijg allemaal super likes, in de stad waar ik woon maar zo nu en dan.



Ik was er laatst ook......Ik vond het maar niks

Maar toen dacht ik dat het aan Tinder lag, want dat is denk ik sowieso niet mijn medium.
Dit is reactie 3001 Is er iemand online om een nieuw deel te openen?
Elfquest jammer dat hij zo reageert. Je hebt alle recht om uit te vinden of je iemand wel of niet leuk vindt. Daar is het daten voor.

Hij is nu gekwetst, laat het even rusten voor je datgene gaat ophalen. Komt vast goed.



En wat een trieste mannen zijn er toch die geld gaan terugvragen.

Ik ben op date geweest met een man die mij mee nam naar een feest voor de eerste date. Twee dj's die we beide mega goed vonden. Hij heeft de hele avond betaald en ik voelde niet de juiste klik. Hem aangeboden mijn deel te betalen. Wilde hij absoluut niet. Gentleman!

Nu nog steeds contact met hem, gewoon vriendschappelijk.

Mannen die geld terugvragen geven vanuit de verkeerde belangen. Alsof je te koop bent, er iets voor terug moet komen. Bah.
Ga je gang lovestar. Ik voel niet de behoefte er 1 te openen
quote:elfquest24 schreef op 22 april 2017 @ 13:16:

@ Robertooh:



Wat is het hier trouwens rustig vandaag. Is iedereen op date? Of heb ik gewoon geen leven? Dat kan ook.



Dan ga ik nog maar even mijn vervolg op de date met defensieman aka grote vriendelijke reus neerzetten (en om maar even te benadrukken hoe groot hij is... toen we een pizza bestelden, vroeg de serveerster of hij zeker wist dat hij er maar 1 wilde? Hij mocht er namelijk best twee) . Hebben jullie straks ook wat te lezen.. of misschien denken jullie.. die lap tekst.. daar ga ik mooi niet aan beginnen.. ik geef jullie groot gelijk..



Ik had gisteren zo gehoopt om een kriebel te voelen, ergens, waar dan ook, maar helaas.. die was in geen velden of wegen te bekennen. Niks aan te doen. Ik had me voorgenomen hem vandaag te bellen, om hem netjes te vertellen dat ik hem een lieverd vind, maar helaas geen lichamelijke klik voel.. Over de app is ook maar zo onpersoonlijk.



Maar hij was me voor..



Hij appte gisteren. ik vind je zoo leuk. Vind jij mij ook leuk?



Shit.. geen ontkomen meer aan. Daar kan alleen maar een duidelijk antwoord op gegeven worden. Ik legde uit dat ik hem heel lief vond, maar geen lichamelijke klik voelde en dat nu pas echt zeker wist.



Hij snapte het niet. Ik legde uit. Hij wilde weten waar het aan gelegen had. Ik wist het niet. Je voelt het of je voelt het niet..



Maar.. nu komt het..



Nu is hij boos.. want ik had het ook na de eerste date al kunnen zeggen.. en.... hij voelt zich aan het lijntje gehouden..



Nou zeg.. wil je iemand niet meteen afschrijven, is het ook weer niet goed.



En nu kom ik er achter dat hij nog iets van mij heeft. Iets groots, dat ik echt terugwil. Per ongeluk vergeten.. dus ik moet hem nog een keer zien ook...... zucht.... ik ben benieuwd of ik nog meer verwijten naar mijn hoofd krijg..



2 pizza's



Ik vind het via de telefoon prima. Voldoende afstand en persoonlijk genoeg. Wat jammer van zijn reactie......Zo gepikeerd! Ego deukje, tja.... Je weet van jezelf dat je het goed aangepakt heb!



En wat balen van je vergeten item. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik ergens iets achterlaat of vergeet, dus ik doe op dates tegenwoordig check, dubbelcheck. Gewoon even snel afspreken en zeggen dat je naar een volgende afspraak moet (white lie is niet erg in dit geval....)
quote:Treezebees schreef op 22 april 2017 @ 13:20:

elf die reactie komt er waarschijnlijk enkel omdat hij teleurgesteld /gekwetst is. Wanneer je je spullen gaat afhalen zal hij waarschijnlijk veel kalmer zijn.



Ik date nog steeds met mijn Tinder kanjer! Hebben jullie al een DTR gedaan?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 22 april 2017 @ 13:38:

Mijn god, krijg ik net een tinder berichtje:



Wakker worden met

Ik zeg waarmee?

Hij zegt: 22 cm









22 cm.....Pocher! (alsof!)

Eerst zien (voelen ) en dan geloven
quote:elfquest24 schreef op 22 april 2017 @ 13:54:

Ik hoop het. Een tijdje terug heb ik een man afgewezen, die daarna eiste dat ik de helft van het geld dat hij betaald had voor onze twee drankjes over zou boeken, want hij had geen zin om voor mislukte dates te blijven dokken. Dat heb ik toen ook maar gedaan. Hoop dat dit niet dezelfde kant opgaat...



@ Cherokee:

Ja hoor... je zat zeker net lekker aan je koffie..

Ik kreeg er laatst ook zo een.. met foto er achteraan.

Mijn tactiek: zeggen dat ik het een afknapper vind zo'n enorm gevaarte.. of hem bedanken voor de foto en zeggen dat ik nu iets heb om aan al mijn vriendinnen te laten zien en samen om te lachen. Vinden ze niet leuk.



Wat een droeftoeter!!!!!!!! 2 drankjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!



En je reactie
quote:Eva- schreef op 22 april 2017 @ 14:18:

Elfquest jammer dat hij zo reageert. Je hebt alle recht om uit te vinden of je iemand wel of niet leuk vindt. Daar is het daten voor.

Hij is nu gekwetst, laat het even rusten voor je datgene gaat ophalen. Komt vast goed.



En wat een trieste mannen zijn er toch die geld gaan terugvragen.

Ik ben op date geweest met een man die mij mee nam naar een feest voor de eerste date. Twee dj's die we beide mega goed vonden. Hij heeft de hele avond betaald en ik voelde niet de juiste klik. Hem aangeboden mijn deel te betalen. Wilde hij absoluut niet. Gentleman!

Nu nog steeds contact met hem, gewoon vriendschappelijk.

Mannen die geld terugvragen geven vanuit de verkeerde belangen. Alsof je te koop bent, er iets voor terug moet komen. Bah.Daarom zorg ik er altijd voor dat ik mijn deel betaal, zeker als ik niet zeker weet of er nog een vervolg komt. In het geval van de filmmaker was het wel wat lullig want hij betaalde een best duur etentje onder het mom van: dan betaal jij de volgende keer, al bood ik toen ook aan om mijn deel te betalen. Ik ging er toen ook echt nog vanuit dat we elkaar vaker zouden gaan zien. De date daarna deden we echter niets wat geld kostte en daarna hebben we elkaar dus niet meer gezien. Ik sta dan bijna op het punt om zelf aan te bieden de helft van het etentje naar hem over te maken...
Deel 8!!!



Hoppakee
quote:greenbean schreef op 22 april 2017 @ 14:25:

[...]





Daarom zorg ik er altijd voor dat ik mijn deel betaal, zeker als ik niet zeker weet of er nog een vervolg komt. In het geval van de filmmaker was het wel wat lullig want hij betaalde een best duur etentje onder het mom van: dan betaal jij de volgende keer, al bood ik toen ook aan om mijn deel te betalen. Ik ging er toen ook echt nog vanuit dat we elkaar vaker zouden gaan zien. De date daarna deden we echter niets wat geld kostte en daarna hebben we elkaar dus niet meer gezien. Ik sta dan bijna op het punt om zelf aan te bieden de helft van het etentje naar hem over te maken...Ik zou het laten gaan.....Omdat dit eenmaal het risico is. En hij heeft je aanbod afgewezen en kon zelf ook wellicht bedenken dat het weleens niet van kan komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 22 april 2017 @ 13:16:

@ Robertooh:



Wat is het hier trouwens rustig vandaag. Is iedereen op date? Of heb ik gewoon geen leven? Dat kan ook.



Dan ga ik nog maar even mijn vervolg op de date met defensieman aka grote vriendelijke reus neerzetten (en om maar even te benadrukken hoe groot hij is... toen we een pizza bestelden, vroeg de serveerster of hij zeker wist dat hij er maar 1 wilde? Hij mocht er namelijk best twee) . Hebben jullie straks ook wat te lezen.. of misschien denken jullie.. die lap tekst.. daar ga ik mooi niet aan beginnen.. ik geef jullie groot gelijk..



Ik had gisteren zo gehoopt om een kriebel te voelen, ergens, waar dan ook, maar helaas.. die was in geen velden of wegen te bekennen. Niks aan te doen. Ik had me voorgenomen hem vandaag te bellen, om hem netjes te vertellen dat ik hem een lieverd vind, maar helaas geen lichamelijke klik voel.. Over de app is ook maar zo onpersoonlijk.



Maar hij was me voor..



Hij appte gisteren. ik vind je zoo leuk. Vind jij mij ook leuk?



Shit.. geen ontkomen meer aan. Daar kan alleen maar een duidelijk antwoord op gegeven worden. Ik legde uit dat ik hem heel lief vond, maar geen lichamelijke klik voelde en dat nu pas echt zeker wist.



Hij snapte het niet. Ik legde uit. Hij wilde weten waar het aan gelegen had. Ik wist het niet. Je voelt het of je voelt het niet..



Maar.. nu komt het..



Nu is hij boos.. want ik had het ook na de eerste date al kunnen zeggen.. en.... hij voelt zich aan het lijntje gehouden..



Nou zeg.. wil je iemand niet meteen afschrijven, is het ook weer niet goed.



En nu kom ik er achter dat hij nog iets van mij heeft. Iets groots, dat ik echt terugwil. Per ongeluk vergeten.. dus ik moet hem nog een keer zien ook...... zucht.... ik ben benieuwd of ik nog meer verwijten naar mijn hoofd krijg..

Je weet hoe dubbelzinnig dat klinkt he? Dat hij nog iets groots van je heeft. Of is dat alleen mijn dirty mind?



Maar ik snap zn teleurstelling wel. Alleen moet jij daar je gedrag niet aan aanpassen. Jij moet doen waar jij je goed bij voelt. En hij is wel weer rustig als jij je grote ding gaat halen hoor
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Nieuw deel geopend. Slotje!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven