Relatie prostitue met borderline..pffff

20-04-2017 20:46 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal bij het begin beginnen. 3 jaar terug begon ik te daten met een vrouw via tinder. ..
anoniem_342237 wijzigde dit bericht op 21-04-2017 23:22
Reden: Teveel tekst
% gewijzigd
quote:Hahcanna schreef op 21 april 2017 @ 20:02:

Even voor de duidelijkheid. Ik heb de rapporten gelezen etc. 5 jaar therapie waarvan een hele tijd echt opgenomen. Ik snap dat sommige mensen overal meteen het labeltje borderline of narcist opplakken maar in dit geval is er geen ontkomen aan.



Volgens mij gaat het gesprek meer over dat er gezegd werd dat er sowieso nooit met een borderliner te leven valt.



Als je vriendin je verteld heeft dat ze borderline had, zoals je schreef in de OP, en dat niet een conclusie is die je zelf getrokken hebt dan geloof ik dat gewoon.



Sterkte nog! Kom tot jezelf en dat doe je door geen contact met haar te hebben. Door tijd en ruimte te hebben voor jezelf. Het is heftig hoe het is gegaan, en het voelt machteloos en oneerlijk wanneer jij wel hebt geïnvesteerd en de ander neemt beslissingen waar jij eigenlijk niks over te zeggen hebt. Na je hele verhaal denk ik ook dat het echt beter is om je op je eigen leven te richten en te zorgen dat het met jou goed gaat. Je weer beter voelen over jezelf, een eigen plek weer. Het is echt nog vers hè, dus oordeel niet al te veel over wat er nu allemaal door je hoofd gaat en wat je voelt. Logisch dat dat nog allemaal alle kanten op gaat.
quote:pejeka schreef op 21 april 2017 @ 20:05:

[...]

Nou, dan heb je dus alle vrijheid (die je so-wie-so al had) om een punt achter de relatie te zetten en verder te gaan met je eigen leven. Dus wat is nou eigenlijk het probleem?



Nou, nou, er bestaat ook zoiets als emoties



Volgens mij is TO gewoon (nouja 'gewoon') nog behoorlijk ondersteboven van wat er allemaal is gebeurd. Het kan best heftig zijn als je relatie na 3 jaar uitgaat en vooral als daar een turbulente tijd aan vooraf gaat, toch?
Vergeet ook niet de kracht van traumabonding.. voor mensen met wie je heftige dingen hebt meegemaakt of je zelfs pijn hebben gedaan, krijg je soms juist meer gevoelens.



Juist de intense ups en downs laten een grote indruk achter.



Een wrede grap van de natuur.



Als een relatie uitgaat moet je daarvan helen. Als het diep zit moet je langer helen... praat met lotgenoten.. daar vind je misschien meer herkenning. Er zijn een aantal engelstalige forums over borderline. even googlen en je hebt ze zo gevonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 22 april 2017 @ 13:03:

Vergeet ook niet de kracht van traumabonding.. voor mensen met wie je heftige dingen hebt meegemaakt of je zelfs pijn hebben gedaan, krijg je soms juist meer gevoelens.



Juist de intense ups en downs laten een grote indruk achter.



Een wrede grap van de natuur.



Als een relatie uitgaat moet je daarvan helen. Als het diep zit moet je langer helen... praat met lotgenoten.. daar vind je misschien meer herkenning. Er zijn een aantal engelstalige forums over borderline. even googlen en je hebt ze zo gevonden.Een wrede grap van de natuur en van je eigen brein.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Het is meer dat ik het gewoon allemaal zie gebeuren en haar wil helpen. Ik heb haar natuurlijknoik in de betere periodes meegemaakt en dat ze het werk niet meer deed. Maar zoals jullie al zeggen...niet te helpen en dat wilt ze ook niet. Volgens haar is ze heel gelukkig nu en heeft ze rust. Ze is ondertussen ook gewoon helemaal gestopt met de medicatie. Ook daarover zegt ze dat ze dat veel eerder had moeten doen omdat ze nou dus echt haarzelf is. Ik ga proberen het een plek te geven en met kin omhoog gewoon door te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Laat me raden.....

Samen rommelmarkten afstruinen?

Naar wat? Plastic tarzan?



*te laat, op weg*
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven