Entertainment alle pijlers

'Help, mijn man is klusser'

18-02-2016 19:58 2867 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw seizoen 'Help, mijn man is klusser'. Wie Sjont er mee?



Ik vind hier dingen van.
quote:Solivagant schreef op 22 april 2017 @ 08:29:

Erg herkenbaar die Mees. Mijn ex gaat ook zo uit zijn stekker als dingen niet gaan zoals hij wil en bedacht heeft. Die heeft alleen geen autisme, die heeft een persoonlijkheidsstoornis en borderlinetrekjes.



Mees (geen naam voor een volwassen vent eigenlijk) was al uit zijn dak gegaan over die mail, ontplofte al toen ze er net waren en er nog niet eens een klusteam was, laat staan bezig was. Of hij nou wel of geen etiket heeft wat van invloed is, soms is iemand ook gewoon een lul met vingers.Dit!
Alle reacties Link kopieren
Grappig doen over de rug en het leed van anderen. PopieJopie John. wat een dikke kwal.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Die man wou gewoon niet op TV met zijn gezicht. Daar kan ik mij heel goed wat bij voorstellen. Ook al heeft zijn vrouw dat allemaal geregeld. Ik vond haar ook wat volgzaam overkomen. Als hij dan zo moeilijk was ga je weg met je kinderen. Dan ga je geen 12 jaar wachten.



Niet iedereen heeft er behoefte aan om op TV te komen. Er zijn dan misschien andere oplossingen. Misschien had haar Zwager met wat vrienden die man kunnen helpen? Of andere familie leden?

Dan hadden zij ook samen de meubels kunnen uitzoeken. en de bad kamerJe krijgt altijd maar een kant van het verhaal te zien. En meestal die de meeste kijk cijfers aantrekt.



Als ik niet op TV zou willen dan ging ik niet op TV dan kon John hoog of laag springen.

Hij heeft er niet om gevraagd maar zijn vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjonneke02 schreef op 22 april 2017 @ 09:56:

Die man wou gewoon niet op TV met zijn gezicht. Daar kan ik mij heel goed wat bij voorstellen. Ook al heeft zijn vrouw dat allemaal geregeld. Ik vond haar ook wat volgzaam overkomen. Als hij dan zo moeilijk was ga je weg met je kinderen. Dan ga je geen 12 jaar wachten.



Niet iedereen heeft er behoefte aan om op TV te komen. Er zijn dan misschien andere oplossingen. Misschien had haar Zwager met wat vrienden die man kunnen helpen? Of andere familie leden?

Dan hadden zij ook samen de meubels kunnen uitzoeken. en de bad kamerJe krijgt altijd maar een kant van het verhaal te zien. En meestal die de meeste kijk cijfers aantrekt.



Als ik niet op TV zou willen dan ging ik niet op TV dan kon John hoog of laag springen.

Hij heeft er niet om gevraagd maar zijn vrouw.Helemaal mee eens!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjonneke02 schreef op 22 april 2017 @ 09:56:



Als ik niet op TV zou willen dan ging ik niet op TV dan kon John hoog of laag springen.

Hij heeft er niet om gevraagd maar zijn vrouw.

Toch heeft hij uiteindelijk zelf toegestemd en het contract getekend.

Ik zou ook nooit met mijn kop op televisie willen maar ik zou het contract dus ook nooit tekenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of hij een contract heeft getekend, dat heb ik niet meegekregen.

Maar misschien heb ik dat gemist?



Misschien zijn vrouw die dat contract heeft getekend? Omdat zij hun heeft opgegeven? Dat wil nog niet zeggen dat hij dan daarom daar aan mee hoeft te werken.



Want volgens mij worden die mannen toch verrast plotseling? En op hun werk over vallen? Hoe kunnen zij dan wat getekend hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 20 april 2017 @ 21:28:

[...]





In de biblebelt? Dit is in Brabant toch?Die loopt deels door Brabant heen....
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fria schreef op 21 april 2017 @ 20:05:

[...]



Ik vond John niet zo aardig tegen hem inderdaad.



Terwijl hij toen al drommels goed wist dat hij te maken had met een man met autisme.



Kun je nagaan, wat een miesgasser het is, die John dan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat deze man heeft getekend, geloof ik niks van.



En tussen 2 haakjes, ik vond die keuken ook Afschuwelijke jaren 60 zooi, donker en somber BAH!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 22 april 2017 @ 12:27:

Ik denk niet dat deze man heeft getekend, geloof ik niks van.



En tussen 2 haakjes, ik vond die keuken ook Afschuwelijke jaren 60 zooi, donker en somber BAH!Ik zag alleen een oude witte keuken
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ook alleen een oude witte keuken. Of waren de wanden donker afgewerkt misschien? Ik vond de styling niet mooi en ik houd niet van terracottakleurige wanden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 22 april 2017 @ 13:32:

[...]



Ik zag alleen een oude witte keuken



Klopt keuken heb ik ook niet gezien, maar het was de zgn ruimte erbij, die voor gezelligheid .

Bah zo donker en naargeestig.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zou roepen: help, mijn man is GEEN klusser. Hou hem aub weg bij mijn klussen!!!!
Alle reacties Link kopieren




Eh ja... Maar wie had dat klusteam van RTL nou uitgenodigd?

Ik snap die vrouw toch niet helemaal hoor. Naar mijn gevoel is ze weer doorgeslagen in het excuses verzinnen voor het gedrag van haar man. Als het klopt dat Mees autistisch is, dan weet ze ook wat zo'n klusteam in huis bij hem teweeg brengt. Desalniettemin koos ze daar zélf voor. En ook om het door te zetten toen hij woest werd. En nu opeens neemt ze RTL dat kwalijk?



Naar mijn idee is ze weer bezweken onder de boosheid van Mees, en zit er voor haar niks anders op dan dat zij nu ook opeens 'boos' is op RTL. En hebben ze samen alles op Marktplaats gezet. Alles om hem maar te sussen en verexcuseren. Het is weer vrede in huize Mees. Eind goed al goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 april 2017 @ 12:22:

[...]





Terwijl hij toen al drommels goed wist dat hij te maken had met een man met autisme.



Kun je nagaan, wat een miesgasser het is, die John dan.Ja helemaal mee eens. Hij wil graag populair overkomen John. Maar, hij walste geheel over die man heen. En dan dat gezicht steeds van hem zo van kijk mij eens even het goed aanpakken. Die man wou gewoonmet rust gelaten worden.
Alle reacties Link kopieren
Nou sorry hoor maar wat een trut is die vrouw dan. Als ze zo goed weet hoe haar man reageert hoe waarom trek je dan die hele kermis aan zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 21 april 2017 @ 12:50:

[...]





Ik heb ook een autistisch kind maar dan zonder woedeproblematiek.

Toch zou ik het haar, bij wijze van verrassing, niet aandoen, een groep vreemde mensen over de vloer, dagenlang.

Het zou haar ook in de war maken.

Dat zou zich niet uiten in woede maar in stilte en ongelukkig zijn.



En bij jou ging geen lampje branden toen je Mees zag?

Ik kan me haar wanhoop wel voorstellen. Die staat met de rug tegen de muur. Ik denk dat we nog maar een topje van de ijsberg gezien hebben. En dat dit nog verder gaat escaleren als die kinderen groter worden.

Ik heb echt met haar te doen. Arm mens.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:CarmiggelT schreef op 21 april 2017 @ 13:56:

Net terug gekeken.

Autisme of niet, wat beklemmend, naargeestig en eng in dat huis.



Arme vrouw, arme kinderen.



Je hoeft jezelf dit niet aan te doen. Die man is zelfs gelukkiger in zijn eentje, wat ik je brom.



Jammer dat zo de suggestie wordt gewekt dat autisten enge overheersende mensen zijn bij wie je geen eigen identiteit overhoudt.Dubbel
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:CarmiggelT schreef op 21 april 2017 @ 13:56:

Net terug gekeken.

Autisme of niet, wat beklemmend, naargeestig en eng in dat huis.



Arme vrouw, arme kinderen.



Je hoeft jezelf dit niet aan te doen. Die man is zelfs gelukkiger in zijn eentje, wat ik je brom.



Jammer dat zo de suggestie wordt gewekt dat autisten enge overheersende mensen zijn bij wie je geen eigen identiteit overhoudt.Dat denk ik ook. Iedereen wordt hier gelukkiger van een latrelatie.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 april 2017 @ 09:54:

[...]



Helemaal eens John is een misselijk karikatuur van zichzelf geworden.Ik vond hem altijd al verschrikkelijk, ik snap ook niet waarom men vaak zo lyrisch over hem is. Ik vind dat hij een totaal onoprechte en neerbuigende houding heeft naar mensen, ik geloof eigenlijk nooit dat hij meent wat hij zegt.
quote:louise1 schreef op 22 april 2017 @ 13:50:

Ik zag ook alleen een oude witte keuken. Of waren de wanden donker afgewerkt misschien? Ik vond de styling niet mooi en ik houd niet van terracottakleurige wanden.

Ik snap trouwens niet dat de styliste niet samen met de vrouw des huizes de inrichting gaat shoppen. Hier mag je voor 3000 euro uitzoeken wat is je smaak?

Zonde toch om al dat nieuwe spul weer op Marktplaats te moeten zetten omdat het je smaak niet is
Alle reacties Link kopieren
Zeker zzonde. Wat ik ook niet begrijp; in xe uitzendig zei John dat ze alles mochten houden. Het kwam over als in ook alle accessoires zoals vaasjes, kandelaars, schilderijen whatever. In hun verklaring blijkt het alleen om de meubels te gaan. Wat is het nou?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 april 2017 @ 12:22:

[...]





Terwijl hij toen al drommels goed wist dat hij te maken had met een man met autisme.



Kun je nagaan, wat een miesgasser het is, die John dan.Dat weet je toch niet. Zij zegt dat ze dat verteld heeft. Ik twijfel daar toch een beetje aan.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Ook al had zij dat niet verteld die man wou gewoon niet.

Dat had hij moeten respecteren.



Mijn man heeft geen autisme en ik ook niet, maar wij zouden dat gewoon niet willen op tv .

Ieder zijn keus toch?



En die vrouw wist vast wel dat haar man autisme had, dus waarom die man dan opgeven? Trouwens je kan toch wel een beetje inschatten bij je eigen man hoe hij reageerd
Hij heeft getekend, anders werd het toch niet uitgezonden.



Ik vind John wel sympathiek. Maar hij weet natuurlijk wel heel goed wat werkt voor tv of niet. Je ziet hem soms echt lachen van kijk dit is goed voor de kijkcijfer. Tenminste dat vermoed ik allemaal. Ik denk dat iets privé zou zijn, dat hij een hele andere man is.

En ik blijf het zeggen. Bij programma's gaat het om de kijkcijfers en niet echt om de mensen, anders waren ze wel een therapeutische instelling begonnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven