Hoeveel besteden jullie aan een vakantie per persoon?

17-12-2016 19:45 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Hoeveel besteden jullie gemiddeld aan een vakantie?

Ik ga binnenkort 8 dagen weg en ben denk ik 1600 euro in totaliteit kwijt.



Ik moet erbij melden dat ik vaak maar eens in de 4 jaar met vakantie ga.



Vinden jullie dit (te)veel geld of komt dit overeen met wat jullie zelf ook besteden?
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 22 april 2017 @ 15:38:

[...]



10.000 per persoon?



De ene keer 100 pp en de andere keer 3000pp. Ligt aan de wensen en het budget.Was het maar zo'n feest . Nee dat is voor 4 personen.
Dit jaar 3 weken China: zo'n 3500 euro



Ik vind 1600 weinig geld, zeker als je maar om de zoveel jaar op vakantie gaat (doe ik ook)
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan een rondreis door Amerika maken en zijn daar 2300 pp aan kwijt (3,5 week, vlucht, hotels, autohuur en verzekering)



Vorig jaar zijn we een weekje in Nederland weggeweest. Voor 150 euro. Het wisselt dus nogal
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:runningmonster schreef op 22 april 2017 @ 15:36:

Minimaal 10.000 euro voor 3 weken buiten Europa. Vorig jaar Zuid-Afrika. A.s. juli Mexico. Gezin van 4 personen. We besparen dan ook nergens op. Man heeft de nodige lichamelijke gebreken en zoon heeft een chronische ziekte dus we plukken de dag soort van. Ik teer nog jaren op onze verre reizen, heerlijk.Groot gelijk en wat fijn dat jullie de mogelijkheid hebben zulke reizen te maken.
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 22 april 2017 @ 18:16:

[...]





Groot gelijk en wat fijn dat jullie de mogelijkheid hebben zulke reizen te maken.Wat lief dank je wel! Jouw vakantieplanmen klinken ook top.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnigschildpadje schreef op 06 februari 2017 @ 08:41:

gezin; 2 volw, 2 kind buiten schoolvakanties) het volgende doen:

* kleine 2 weken op zonvakantie binnen Europa in een 4 sterren hotel. € 2.200 totaal

* 1 week huisje met losse vlucht binnen Europa (in zomervakantie). € 2.000 totaal

* citytrip in de winter. € 1.000 totaalZoiets hebben wij ook, misschien iets goedkoper. Maar dan gaan wij nog 1-2 keer per jaar zonder kinderen een weekendje weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven