Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik snap Facebook echt niet dat er niks aan die pagina word gedaan. Blijkbaar zolang er geen bloot op staan kan je heel erg ver gaan.



Tijdje geleden deed een vriend een oproep om een bericht te melden van iemand anders. In dat bericht werd de vriend in kwestie met de dood bedreigd. Maar facebook vind dat niet erg want er werd niks aan gedaan.



Je zou bijna in staat zijn er naakt foto`s te plaatsen dan grijpt Facebook wel in.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een afschuwelijke pagina, zeg! Ik kan echt wel wat foute en zwarte humor hebben, maar dit vind ik echt afschuwelijk.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Genoeg reacties die er onder staan die dit niet vinden kunnen en oproepen om het te rapporteren. Hoop dat dit ook massaal word gedaan in de hoop dat Facebook wakker word.
Alle reacties Link kopieren
Zolang er geen vrouwen tepels of geslachtsdelen opstaan vindt facebook het wel prima. Er bestaan hele facebook pagina's die speciaal gewijd zijn aan smaad en laster, doen ze niets aan. Dood bedreigingen en oproepen tot geweld is ook geen punt. Maar haal het niet in je hoofd een borstvoeding foto te plaatsen waar een stuk borst op te zien is want dat wordt wel verwijdert.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de foto van dat kindje onder de vliegen gerapporteerd als naakt foto, het kind is ook naakt. Misschien helpt dat?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 22 april 2017 @ 13:12:

de foto met de pizza is nu volgens mij verwijderd, die met het kindje onder de vliegen staat er nog

Die staat er nog.

Hij kwam net op mijn tijdlijn voorbij omdat iemand erop gereageerd had.

Echt te kansloos en nog kanslozer dat FB er niks mee doet. Een vrouw die borstvoeding geeft mag niet, maar dit mag allemaal wel.

Ik heb ze ook allemaal gerapporteerd. Misschien dat ze iets doen met het filmpje waarin een jongen gepijpt wordt of dat filmpje waarin de maker van de pagina iedereen 'bedankt' met een pistool.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 22 april 2017 @ 20:24:

Ik heb de foto van dat kindje onder de vliegen gerapporteerd als naakt foto, het kind is ook naakt. Misschien helpt dat?

Hopelijk ...

Heb het pistool filmpje als doodsbedreiging gerapporteerd. Misschien dat dat helpt.
Godsamme, ik scroll door mijn tl en zie alleen maar foto's van vreemden. Vrienden die foto's van hun vrienden liken.

Vind daar echt niks aan.
quote:Starshine-2 schreef op 30 april 2017 @ 08:24:

Godsamme, ik scroll door mijn tl en zie alleen maar foto's van vreemden. Vrienden die foto's van hun vrienden liken.

Vind daar echt niks aan.Ik klaag daar al jaren over. Ik hoef die foto's van vreemden niet te zien, ze boeien me niet want ik ken ze niet. Zo jammer dat je dit (nog steeds) niet kunt uitzetten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mieshka schreef op 30 april 2017 @ 08:37:

[...]





Ik klaag daar al jaren over. Ik hoef die foto's van vreemden niet te zien, ze boeien me niet want ik ken ze niet. Zo jammer dat je dit (nog steeds) niet kunt uitzetten!Dat snap ik inderdaad ook niet. Ik hoef de vrienden van mijn vrienden niet te zien en bij elke nieuwe foto te lezen wat een mooi mens iemand wel niet is. Of de afvalstrijd van een van de vrienden van mijn vrienden te volgen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ja precies. Je kunt wel al die vrienden van blokkeren maar dat is ook geen doen.
de beide foto's waar wij over vielen zijn verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 30 april 2017 @ 09:18:

de beide foto's waar wij over vielen zijn verwijderd.Het hele account is weg.
quote:minnimouse schreef op 30 april 2017 @ 09:22:

[...]



Het hele account is weg.nee die is er nog wel https://www.facebook.com/ginnegappen/?fref=ts
Alle reacties Link kopieren
In Volskrant Magazine van deze week staat een artikel over wijze en diepzinne spreuken die de hele tijd online gedeeld worden en hoe vervelend dat is. Leuk stuk.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 30 april 2017 @ 10:29:

In Volskrant Magazine van deze week staat een artikel over wijze en diepzinne spreuken die de hele tijd online gedeeld worden en hoe vervelend dat is. Leuk stuk.heb je een linkje?
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 30 april 2017 @ 09:55:

[...]



nee die is er nog wel https://www.facebook.com/ginnegappen/?fref=tsRaar. Ik kreeg een melding van FB dat ze de hele pagina verwijderd zouden hebben.
quote:minnimouse schreef op 30 april 2017 @ 10:41:

[...]





Raar. Ik kreeg een melding van FB dat ze de hele pagina verwijderd zouden hebben.ik kreeg een melding dat de foto die ik gemeld had, niet verwijderd ging worden, maar is dus wel gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het volgens mij alleen in z'n geheel lezen als je abbonement hebt.

http://www.volkskrant.nl/ ... irerende-spreuk~a4490818/
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar had een andere FB pagina één van die plaatjes ook gedeeld. Ze zijn nu op hun pikkie getrapt, omdat ook bij hun de plaatjes gerapporteerd/verwijderd zijn. Wij herkennen 'sarcasme' niet ofzo :



Blijkbaar kunnen mensen de sarcasme er niet in zien. Met de foto van met de tekst "vliegenvanger" willen wij laten zien dat er mensen zijn die het nodig vinden om dit soort walgelijke teksten te bedenken en te bewerken, dat mensen geen respect hebben voor elkaar en dat er mensen zijn die verschrikkelijk denken. Het is de realiteit en hier moeten we zeker niet weg kijken.

Mocht je Praatjes & Verhalen willen rapporteren, moet je het vooral doen! ????

#Sarcasme speciaal voor hen die het niet inzien.

Ps. Foto hebben we van Ginnegappen

"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Iemand die "klaagt" dat ze taxi is omdat kind zoveel hobby's heeft. En een andere reageert dat ze supermama's zijn. Tja, niemand zegt dat je je kind 35 hobby's moet laten doen. Ik voer zoontje elke ochtend naar school omdat hij anders meer dan anderhalf uur op de bus zit voor een ritje waar ik met de auto een kwartier over doe. Moet ik dan ook op FB om applaus gaan vragen?



Of dat ze om 5u opgestaan zijn om de verjaardagstractaties voor de klasgenootjes te maken. Of met hun 3 min oude baby in de draagdoek al taart staan te maken terwijl de andere kindjes helpen.



En nu de communies naderen om de haverklap posts van naaiende mama's.



Zal ook wel aan mij leggen, heb vlug het gevoel dat ik niet genoeg doe.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:PimPom schreef op 30 april 2017 @ 15:42:

Blijkbaar had een andere FB pagina één van die plaatjes ook gedeeld. Ze zijn nu op hun pikkie getrapt, omdat ook bij hun de plaatjes gerapporteerd/verwijderd zijn. Wij herkennen 'sarcasme' niet ofzo :



Blijkbaar kunnen mensen de sarcasme er niet in zien. Met de foto van met de tekst "vliegenvanger" willen wij laten zien dat er mensen zijn die het nodig vinden om dit soort walgelijke teksten te bedenken en te bewerken, dat mensen geen respect hebben voor elkaar en dat er mensen zijn die verschrikkelijk denken. Het is de realiteit en hier moeten we zeker niet weg kijken.

Mocht je Praatjes & Verhalen willen rapporteren, moet je het vooral doen! ????

#Sarcasme speciaal voor hen die het niet inzien.

Ps. Foto hebben we van Ginnegappen

Blijkbaar weten mensen niet wat sarcasme betekent. Fijn dat we nu ook toestemming hebben wanstaltige plaatjes te rapporteren, daar zat ik op te wachten. <- Dat noem je nou sarcasme. En een hoeratje voor Facebook voor het verwijderen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Dit is toch zeker een nep bericht?

https://www.facebook.com/ ... 314830695/?type=3&theater
ik hoop het
Wat ik heel ergerlijk vind aan Facebook zijn de filmpjes met de volgende soort titels:



De moeder maakt een foto als haar man met hun 1-jarige onder de douche staat. Wat er achter deze foto schuilt, beroert het hele internet.



Stewardess zegt mama dat ze van het vliegtuig moet. Als ze beseft waarom … VERBLUFFEND.



Salma Hayek pakt een hongerige baby in Afrika op, mensen zijn geschokt door wat ze dan doet… ONGELOOFLIJK!



De vader hoort zijn zoon zeggen dat hij homo is. Dan schrijft hij een briefje dat alle ouders moeten lezen..



Etc.



En vooral ook nog de zielige berichtjes van afgebrande baby's en daarbij de tekst: "Typ Amen, als je verder scrollt heb je geen hart."



En al die kuddedieren van mensen typen:



Amen.

Amen.

Amen.

Amen.



Zielig is social media, ik ga denk mijn account opdoeken.



Wie is het eens met mijn post?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven