Mode & Beauty alle pijlers

Welke parfums vinden jullie nou echt vies?

28-02-2007 09:07 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat al een topic over geuren die erg lekker zijn, maar welke vinden jullie nou ech heel vies?

Deze vind ik heel vies:

roma van laura biagotti

deep red van hugo boss

eden van cacharel

gloria van der bilt

lou lou van cacharel

en jullie?
en de nieuwe van Thierry Mugler (alien) vind ik ook heerlijk. Ik houd niet van sportieve geuren, maar zoet en zwaar.

En Maubussin is ook heerlijk, en ruikt echt de hele dag.
Sun van Jill Sander
LieveLieve: het gaat over geuren die vies zijn en niet lekker ruiken..niet over geuren die lekker ruiken...:)
ow heerlijk topic, ik werk in een parfumerie !! dus wel leuk om te lezen al die reacties! Maar dat niemand Silsley benoemd, goor !!! 2 geuren op de markt en allebij té zwaar.

Andere wat ik niks vind : angel, chanel 5, ninna richi -l air du temps, 4711, tosca, maja, maroucha, bouseron, estee lauder - white linen, clinique - elixer, dior pure poison, georgio berverly hills.

En voor heren :

shiseido - basala, bijna allle chanel, en rooie joop (haha )
Even reageren op dat laatste: rode joop. Mijn man heeft die en ik vind hem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Hahaha t is maar goed dat smaken verschillen dus.
Met drie stippen op 1: EDEN van Cacharel !!! Net een ontsmettingsmiddel in een ziekenhuis!

En Deep Red, daar heb ik gelijk een doos aspirientjes bij nodig...

Dune (van Dior geloof ik) en Tresor van Lancome (daar word ik allebei gewoon beroerd van)

En inderdaad die doordringende melige watergeuren (bijvoorbeeld L'eau d'Issey en Cool Water ......VRESELIJK!)....
quote:LieveLieve: het gaat over geuren die vies zijn en niet lekker ruiken..niet over geuren die lekker ruiken...:)Vandaar dat ik het topic niet meer terug kon vinden! :P
Hmmm, als zoveel van jullie luchtjes hébben die jullie ranzig vinden: is een ruilactie of verkoopactie dan geen idee?

Ikzelf vind L'eau D'Issey echt zalig op me ruiken maar voor mij véél te duur om 'zomaar' te kopen en als ik dan lees dat hij hier door leden als toiletverfrisser wordt gebruikt...Ik wil hem best ruilen tegen een busje Brise hoor ;)

Ikzelf vind Eternity van Calvin Klein echt té smerig. Ik had hem gekocht omdat ik perse een parfum wilde kopen en hij rook aanvankelijk best wel goed op me. Kom ik thuis zegt mijn moeder meteen 'getver, wat heb jij op'. Toen later vriendlief er ook van bleek te walgen heb ik het maar voor gezien gehouden...
quote:

quote: spaarvarkentje reageerde

Pleasure van Estee Lauder (?)... dat luchtje is veel te bloemig en is beter te gebruiken als toiletverfrisser.... bah

Mijn man "verraste" met enkele jaren geleden met L'Eau D'Issey.

Die had hij op Schiphol gekocht en hij vertelde heel trots dat deze op nummer 1 stond (begrijp ik nog steeds niet :o).

Ik vind het echt een van de afschuwelijkste geuren en toen ik het cadeautje zag, vond ik het zo lullig om meteen te zeggen dat ik die geur echt vies vind. Heb dus ook nog een klein beetje moeten opspuiten om te laten zien dat ik echt wel blij was met deze verrassing :(.

Ik heb dus een hele avond met die vieze geur rondgelopen, werd er gewoon misselijk van en toen heb ik maar eerlijk verteld dat het niet mijn geurtje is.

De fles is dan ook op het toilet beland en zelfs als toiletverfrisser heb ik nog liever een spuitbus brise in dennengeur :D

L'Eau D'Issey

Die vind ik juist weer heerlijk en past heel goed bij mij.

Maar dat is het hem juist. Je lichaamsgeur die bij iedereen anders is, vermengt zich met de parfum en dit is het eindluchtje.
Toch grappig,

ik draag lightBlue van d&G en eternity van CK bets vaak en krijg dan altijd complimenten dat ik zo lekke ruik.

léau dÍssy ruikt bij mij naar kattepis.

venezia vind ik goor, evenals de geurtjesvan Gabriela sabatini. Dune stinkt bij mij maar ruikt prima als mijn zus het draagt.

de meeste complimentjes krijg ik echter als ik het luchtje van mijn lover gebruik ( Le Male JP gaultier, de vrouwenversie daarvan vind ik hoofdpijngeur).
Ik vind kruidnagel, en alles waar het in zit, en wat er ook maar enigszins naar RUIKT echt niet te doen .

Om maar wat te noemen;

Paris van YSL, en Spellbound (van wie ook alweer, ik WIL het me niet eens meer herinneren).

Zum kotzen...
anais anais van cacharel, krijg er serieus kokneigingen van. Kreeg het op mn vorige verjaardag van een viend. Heb t doorverkocht ;)
quote:Davidoff cool water! Jaren stond dat luchtje in de top 10, kan het nog steeds niet begrijpen.:? Weet niet of hij er inmiddels al uit verdwenen is, maar ik ruik hem in ieder geval weinig meer in mijn omgeving..Een goede zaak!:DInderdaad!! GATVERDAMME hoe hebben ze dat (en al die andere watergeuren) uit kunnen vinden
quote:

Ook érg vies: flower van Kenzo......... brrrrrrrr

heb deze een tijdje terug gevonden in een paswinkel, iemand had het tasje met deze parfum erin laten staan, heb er nog niemand blij mee kunnen maken ow nou kom maar op hoor!!! Vraag mijn mail maar aan de angel, ik vergoed de verzendkosten wel
Alle luchtjes van Yves Rocher.

En Dolce en Gabbana en Chanel.
- Angel van Thierry Mugler

- Alles van Cacharel

- Alles van Dolce & Gabbana

- Alles van Versace

- Opium

- Nina Ricci

- Tresor

- Gloria Vanderbilt

- etc. etc. etc.

Het lekkerste blijft gewoon een white musk geur.........en de positieve opmerkingen die je daarover krijgt kun je niet op 2 handen tellen ;)

En retegoedkoop i.t.t. al die dure merken.
Wat grappig dat Angel zo vaak genoemd wordt....ík krijg er alleen maar complimenten over!! Er is zelfs een collegaatje die deze geur óok wil nadat ze de geur bij moi geroken had! Tis echt mijn 'signature scent '!

Maar goed, we gaan even verder met de geuren die walgelijk zijn,hahah:

Cool Water..YEK met stip op 1!!

Poison (is genoemd maar ook ik word er vreselijk misselijk van .)

Wave Cool Water..jemig, hoe vinden ze zo'n geur uit in godsnaam?

D&G Light Blue (heel Nederland 'loopt 'ermee, niet erg orgineel)

Tresor..had ik al eerder genoemd evenals de Rode van D&G..bah, bah! Een collega van mij draagt deze geur..zum kotzen!

Dat was het voor nu  :P
Helemaal de zelfde mening als Taylor:) alleen de rode van Dolce Gabbana vind ik wel erg lekker

Ook Angel is een toppertje,lekker juist
Voor mannen vind ik Prada echt walgelijk. Mijn vriend heeft em en spuit het luchtje alleen op als ik een weekend weg ben. Als ik dan een dag later in de kamer kom waar hij het heeft opgespoten, krijg ik spontaan hoofdpijn en word ik misselijk. Maar misschien is dat wel een allergie...

Qua vrouwenluchtjes vind ik L'eau d'issey vies. Een vriendin van me heeft die en ik vind haar bijna minder aardig wanneer ze die wc-spray op heeft ;). Zelf heb ik dat luchtje van Sara Jessica Parker. Die vond ik in het begin helemaal geweldig, maar nu word ik er misselijk van.
quote:

Voor mannen vind ik Prada echt walgelijk. Mijn vriend heeft em en spuit het luchtje alleen op als ik een weekend weg ben. Als ik dan een dag later in de kamer kom waar hij het heeft opgespoten, krijg ik spontaan hoofdpijn en word ik misselijk. Maar misschien is dat wel een allergie...

Qua vrouwenluchtjes vind ik L'eau d'issey vies. Een vriendin van me heeft die en ik vind haar bijna minder aardig wanneer ze die wc-spray op heeft ;). Zelf heb ik dat luchtje van Sara Jessica Parker. Die vond ik in het begin helemaal geweldig, maar nu word ik er misselijk van.

Ja, die is zéker niet fijn om te ruiken!
Light Blue   D&G

La Coste

Rocks Ralph Lauren(Oranje)
quote:

ow heerlijk topic, ik werk in een parfumerie !! dus wel leuk om te lezen al die reacties! Maar dat niemand Silsley benoemd, goor !!! 2 geuren op de markt en allebij té zwaar.

Andere wat ik niks vind : angel, chanel 5, ninna richi -l air du temps, 4711, tosca, maja, maroucha, bouseron, estee lauder - white linen, clinique - elixer, dior pure poison, georgio berverly hills.

En voor heren :

shiseido - basala, bijna allle chanel, en rooie joop (haha ) Even zeiken hoor;

als je in een parfumeriezaak WERKT, en je schrijft dan zeker 4 namen van je koopwaar fout, dat kan niet. Echt niet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
.
zo ff snel

gloria van der bilt

en Chanel no.5
quote:

Dat niemand nog Poison van Dior heeft genoemd. Oh, wat is die vies. Zo ontzettend zwaar. Ik word ziek als ik het ruik, koppijn en misselijk...

JA HELEMAAL MEE EENS! :D

Mijn beste vriendin had een flesje mee op vakantie en spoot die op TERWIJL ZE IN ONZE TENT ZAT, als ik daar nu aan terug denk... IEUW..
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven