Date/droomman met reserves..

18-04-2017 14:27 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo,



Al kan ik sommige reacties wel zien aankomen.. toch even voorleggen; 3 jaar geleden heb ik gedate met een man met wie het gelijk klikte. Veel zelfde interesses, normen, waarden, manier van denken, open, eerlijk en gewoon erg gezellig! Allebei uit een lange relatie, allebei gekwetst en voorzichtig. Hij heeft me toen heel netjes laten weten er nog niet aan toe te zijn en we hielden contact. Ik was wel voor hem in en nog steeds erg gecharmeerd van m. Zonder dat het ingewikkeld is, heb ik er een leuke vriendschap aan overgehouden. (Dat kan dus toch, al moest ik toen wel even schakelen..) Nu zagen we elkaar laatst weer, hij woont weer wat meer in de buurt en nodigde me uit. Tot mijn verbazing maakte hij toch een toespeling op een gegeven moment, waarop ik niets anders kan zeggen dan dat we weten hoe het zit. Bovendien had hij duidelijk verteld heel tevreden te zijn met zijn zelfstandige leven nu, zó dat een vrouw wel heel bijzonder moet zijn wil ze van meerwaarde zijn.. op mijn 'maar als je verliefd wordt, word je gewoon verliefd' antwoordde hij dat het bij hem niet zo werkt. Ik kreeg nog een paar lieve koosnaampjes, ik mag ook bij hem komen wonen en z'n strijkgoed doen en een overduidelijk vriendschappelijk afscheid met 3 goedgeplaatste kussen op de wang. :-) Natuurlijk vraag ik me nu af wat er gebeurt bij die man... het is heel fijn om samen te zijn. Hij weet dat ik momenteel een therapeutisch proces doormaak, nog niet 'in m'n kracht sta', het lijkt bijna wel alsof hij erop wacht tot dat mijn basis wel weer wat steviger is.. maarja, nu ontstaat er bij mij natuurlijk wat hoop en verwarring.. wat denken jullie?
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Dina, dat bedoelde ik. Lief! Een actieplan wat ik er nu mee ga doen. Ik ga niet inzetten op veroveringspogingen, want dan ga ik ook voorbij aan mezelf.. hij wil me zoals ik ben, of niet. Ik wil hem zoals hij is, maar wel genoeg openheid ervaren in de dingen waarin hij zich zo onaantastbaar opstelt inderdaad. Tja.. zo vaak denk ik nu, ik bén ook gewoon te kwetsbaar... hoe moet dat nou verder met mij? Anyway.. de tijd zal het leren.



En idd goede fee.. zo'n opmerking over strijkgoed is echt niet leuk nee. Hoe ik het interpreteer; hij wil mij best dichterbij hebben, ziet zelfs samenleefmogelijkheden, maar schrikt zich rot zodra hij dat uitspreekt en mikt er dan maar een afstotende opmerking tegenaan. Heb al een paar keer gereageerd met dattie niet lullig tegen mij moet gaan doen.
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Oh,, herinner me ineens nóg n wat dubieuze opmerking.. over of t m'n tijd vd maand was.. ook n beetje vreemd he?! Soms dringt het gewoon echt niet helemaal tot me door.. hij heeft zó'n voorkomende kant! Staat gelukkig ook 'open' voor m'n 'bitse' reacties bij dit soort dingen.. tja.. <3
Het leven is te kort om er niet van te genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven