Uitlachen?

22-04-2017 22:34 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Het klinkt misschien wat overdreven voor jullie maar ik was net in de stad, Ik was met een vriend van mij en er kwamen 3 jongens aangelopen. De jongens keken elkaar een voor een aan en begonnen hard te lachen... Ik zakte echt door de grond ik heb me in een lange tijd niet meer zo gevoeld. Er gaat vanalles dan door mijn hoofd waarom ze lachten aangezien ik niks deed. Mijn vraag is hoe ik er het beste mee kan omgaan als dit gebeurd want ik schaamde me echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 april 2017 @ 22:56:

Goh, dat die jongens zo belangrijk voor je zijn. Een stel snotapen met een rare bui en jij bent daardoor helemaal van slag, wat raar.

Stel je nou eens voor hè, dat je jezelf belangrijker vindt dan dat je die jongens vindt, ik zeg maar wat in mijn zenuwen. Er is maar één jij en ik kan me niet voorstellen dat je anderen belangrijker acht dan dat je zelf bent.

Denk er eens over na.Ja en dat is dus denk ik ook het grootste probleem wat ik heb, ik trek de mening van anderen me gewoon heel erg aan omdat ik gewoon tegen iedereen aardig wil zijn etc
Alle reacties Link kopieren
quote:Michellexo schreef op 22 april 2017 @ 22:59:

[...]





Hahah deze comment maakte me wel aan het lachen evenDenk er eens over na, de wereld is niet zoals jij hem ziet, maar een opeenhoping van verschillende zienswijzen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Michellexo schreef op 22 april 2017 @ 23:04:

[...]





Ja en dat is dus denk ik ook het grootste probleem wat ik heb, ik trek de mening van anderen me gewoon heel erg aan omdat ik gewoon tegen iedereen aardig wil zijn etcJe kan niet iedereen te vriend zijn, als je dat probeert, dan lopen mensen over je heen. Kweek wat zelfrespect alsjeblieft.
Misschien vonden ze je wel een ontzettend lekkerwijf en fantaseerde ze erover wat ze met je zouden willen doen..(of hadden ze het kort daarvoor daar over gehad) En lachte daarom.



Je gaat je toch niks aantrekken van een stel jongens?

Dat deed ik in mijn tienerjaren toen ik ontzettend onzeker was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2017 schreef op 22 april 2017 @ 23:54:

Misschien vonden ze je wel een ontzettend lekkerwijf en fantaseerde ze erover wat ze met je zouden willen doen..(of hadden ze het kort daarvoor daar over gehad) En lachte daarom.



Je gaat je toch niks aantrekken van een stel jongens?

Dat deed ik in mijn tienerjaren toen ik ontzettend onzeker was.Ja ik weet niet wat het is, Maar iets in mijn hoofd laat me altijd denken dat mensen negatief over me praten....en dat is echt super vervelend
Zullen wel uit een coffeeshop zijn gekomen. Vette stick gerookt en lach4en om alles.
quote:Michellexo schreef op 23 april 2017 @ 00:01:

[...]





Ja ik weet niet wat het is, Maar iets in mijn hoofd laat me altijd denken dat mensen negatief over me praten....en dat is echt super vervelend



Ik begrijp het wel hoor.Aangezien ik vroeger ook zo was.



Maar denk jij nooit wat over een ander?Iedereen denkt en zegt dingen over een ander.Daarbij is het behoorlijk kinderachtig om iemand uit te lachen.Dus wat zegt dat dan over hun?

En je weet niet waarom ze lachte.

Probeer wat zelfverzekerder te worden.

Hoe oud ben je eigenlijk,als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 22 april 2017 @ 22:43:

[...]



Hoeveel mensen heb jij vanavond bekeken en je een mening over hen gevormd? En hoeveel mensen ben je tegen gekomen zonder dat je ze bewust hebt gezien?Dat is wel wat anders dan iemand in het gezicht uitlachen.
Ben je vroeger gepest geweest ofzo? Klinkt alleszins alsof het niet helemaal goed zit met je zelfbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Michellexo schreef op 23 april 2017 @ 00:01:

[...]





Ja ik weet niet wat het is, Maar iets in mijn hoofd laat me altijd denken dat mensen negatief over me praten....en dat is echt super vervelendDenk je dat anderen jouw gedachten kunnen horen? Kun jij hun gedachten horen? Nee...dus je maakt jezelf hartstikke gek met gedachten over jezelf. Ga daar maar eens over nadenken en aan werken.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Michellexo schreef op 22 april 2017 @ 23:04:

[...]





Ja en dat is dus denk ik ook het grootste probleem wat ik heb, ik trek de mening van anderen me gewoon heel erg aan omdat ik gewoon tegen iedereen aardig wil zijn etc



De mening van anderen heeft weinig van doen met aardig doen naar hen toe. Volgens mij wil jij graag aardig gevonden worden / bevestigd worden dat je aardig bent. M.a.w. het leest alsof je vooral bezig bent om te voldoen aan verwachtingen van anderen, zelfs van volledig onbekenden. Verwachtingen die niet uitgesproken zijn en waarvan het zeer waarschijnlijk is dat de ander deze niet heeft.



Leer jezelf waardering te geven en te bevestigen. Wist je dat je zo'n 60.000 - 80.000 gedachten hebt per dag? Richt je daarop, zorg dat deze in je voordeel zijn en stop met de gedachten van anderen te bedenken! (Ter vergelijk: Er zitten 86.400 seconden in een dag, druk genoeg lijkt me.)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2017 schreef op 23 april 2017 @ 00:10:

[...]





Ik begrijp het wel hoor.Aangezien ik vroeger ook zo was.



Maar denk jij nooit wat over een ander?Iedereen denkt en zegt dingen over een ander.Daarbij is het behoorlijk kinderachtig om iemand uit te lachen.Dus wat zegt dat dan over hun?

En je weet niet waarom ze lachte.

Probeer wat zelfverzekerder te worden.

Hoe oud ben je eigenlijk,als ik vragen mag?Ik ben bijna 19 nu
Alle reacties Link kopieren
quote:GenieInABottle schreef op 23 april 2017 @ 07:42:

[...]





De mening van anderen heeft weinig van doen met aardig doen naar hen toe. Volgens mij wil jij graag aardig gevonden worden / bevestigd worden dat je aardig bent. M.a.w. het leest alsof je vooral bezig bent om te voldoen aan verwachtingen van anderen, zelfs van volledig onbekenden. Verwachtingen die niet uitgesproken zijn en waarvan het zeer waarschijnlijk is dat de ander deze niet heeft.



Leer jezelf waardering te geven en te bevestigen. Wist je dat je zo'n 60.000 - 80.000 gedachten hebt per dag? Richt je daarop, zorg dat deze in je voordeel zijn en stop met de gedachten van anderen te bedenken! (Ter vergelijk: Er zitten 86.400 seconden in een dag, druk genoeg lijkt me.)Ja klopt wat u zegt dat is wel een goede inschatting wat u heeft van mij
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloody_Mary schreef op 23 april 2017 @ 00:24:

Ben je vroeger gepest geweest ofzo? Klinkt alleszins alsof het niet helemaal goed zit met je zelfbeeld.Ja dat is al jaren geleden, ben sindsdien ook echt heel erg verandert zowel uiterlijk als innerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 april 2017 @ 01:06:

[...]



Denk je dat anderen jouw gedachten kunnen horen? Kun jij hun gedachten horen? Nee...dus je maakt jezelf hartstikke gek met gedachten over jezelf. Ga daar maar eens over nadenken en aan werken.Ja dat klopt... denk dat ik mijn boek positieve psychologie maar weer eens ga openklappen
quote:Michellexo schreef op 23 april 2017 @ 07:50:

[...]





Ik ben bijna 19 nu

Een rotleeftijd vond ik zelf. Man wat ben ik in die jaren aan het rennen geweest om het iedereen naar de zin te maken! Iedereen.... behalve mezelf.



Zet jezelf eens op de eerste plek. Je ziet er verzorgd uit. Dat vind jij. Dan boeit het echt niet wat een ander daarvan vind!

Je liep daar op straat. Jouw keuze. Heel goed. Je koos om een leuke avond te hebben. Dan kies je ook om die jongens eens meewarig aan te kijken en met je hoofd te schudden omdat ze niet wijzer zijn in al hun gegiebel.



Kies. En sta achter je keuze. En laat je niet van de wijs brengen wat een ander vind. Zolang jij jezelf in de spiegel kan aankijken dat jij doet zoals JIJ vind dat je moet doen, is het goed. Dan boeit het niets wat de wereld ervan vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 23 april 2017 @ 10:56:

[...]



Een rotleeftijd vond ik zelf. Man wat ben ik in die jaren aan het rennen geweest om het iedereen naar de zin te maken! Iedereen.... behalve mezelf.



Zet jezelf eens op de eerste plek. Je ziet er verzorgd uit. Dat vind jij. Dan boeit het echt niet wat een ander daarvan vind!

Je liep daar op straat. Jouw keuze. Heel goed. Je koos om een leuke avond te hebben. Dan kies je ook om die jongens eens meewarig aan te kijken en met je hoofd te schudden omdat ze niet wijzer zijn in al hun gegiebel.



Kies. En sta achter je keuze. En laat je niet van de wijs brengen wat een ander vind. Zolang jij jezelf in de spiegel kan aankijken dat jij doet zoals JIJ vind dat je moet doen, is het goed. Dan boeit het niets wat de wereld ervan vind.Wauw wat een mooie comment, Had er nog niet op die manier naar gekeken. Ik koos inderdaad ervoor om een leuke avond te hebben normaal zit ik thuis om zulke dingen te voorkomen. Maar u heeft gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven