Baby-/kinderkleding

23-04-2017 10:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom geen recente topics tegen (alleen uit 2010 en 2014), dus vandaar maar even een nieuwe aangemaakt (als ik er over heen heb gelezen dan volgen hier vast wel linkjes naar nog recentere topics hoop ik).



Wie weet merken of winkels of webshops met de iets minder standaard baby- of kinderkleding?

De jongenscollectie valt me in de meest voor de hand liggende winkels (H&M, Hema etc.) erg tegen... het is allemaal zo donker en somber en lijkt allemaal op elkaar.



Wie heeft tips waar je (nog betaalbare) leuke kleding kan vinden? Mogen ook wel de iets duurdere merken zijn, bijv. die in de sale bijv wel nog een leuk prijsje hebben....
Alle reacties Link kopieren
Baby- kinderkleding deel 9
Ik koop veel via Next en heb het meest schattige jasje onlangs besteld via Zalando (deze), want de gratis verzending daarvan spreekt me wel aan Maar dat merk ken ik verder niet.
Alle reacties Link kopieren
Nextdirect iets? Wees een forumlid me op en vind voor meisjes in elk geval veel leuks.

Anders name iT, c&a?
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje123 schreef op 23 april 2017 @ 10:55:

Baby- kinderkleding deel 9 Wat goed! Overheen gelezen dus en via google kwam 'ie ook niet naar boven! Dank! Ga meteen kijken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marie87 schreef op 23 april 2017 @ 10:55:

Ik koop veel via Next en heb het meest schattige jasje onlangs besteld via Zalando (deze), want de gratis verzending daarvan spreekt me wel aan Maar dat merk ken ik verder niet.Wat een onwijs schattig jasje! (Oprecht jammer dat ik al twee zomerjasjes voor zoon heb gekocht..)
Alle reacties Link kopieren
Bij Zara hebben ze ook geweldige kleding
Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Mijn 'baby' van 9mnd draagt maat 80 en bijna 86.

Babykleding is te baby voor onze knul. En de grotere kleding is enorm somber.

Ik voelde me genoodzaakt om zelf te gaan naaien. Zodat hij ook vrolijke kleding aan kan.



En verder over de grens online shoppen:

Carters.com oshkosh.com gap.com



En verder iid zoeken, bij zara kan ik ook leuk slagen, mango soms. C&A heeft zeer beperkte keuze zonder nijntjes etc.
Herkenbaar! Ik vind het ook treurig, al dat grijs/donkerblauw en de streepjes en teksten kan ik ook niet meer zien. Jongens moeten meteen na de geboorte een kleine man zijn, lijkt het wel.

Bij Zara vind ik nog wel eens wat, en bij C&A maar die kwaliteit is wel om te janken. Scandinavische merken (Smafolk, maxomorra, duns etc.) hebben vaak lekker gekleurde kleertjes voor kinderen en in de sale is het prima te betalen. Toby tiger vind ik trouwens ook tof! Hebben ze nu bij limango.
Alle reacties Link kopieren
Zie nu pas de laatste reacties....
Maar dat is het dus idd, er is niets leuks en schattigs aan babykleding voor jongens. En de meidenkleding vind ik vaak té schattig.
Kreeg van de week bijv. mailtje over de nieuwe collectie van Z8.
De meidenkleding vooral roze (af en toe wel iets stoer), maar de de jongenskleding allemaal grijs, zwart en antraciet, geen vrolijk kleurtje te bekennen. Vreselijk somber en saai allemaal.

Ga de andere merken die hier genoemd worden ook eens bekijken! Dank voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven