Verliefd op collega

23-04-2017 00:05 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen. Hier een onzekere vrouw. Ik heb een collega die ik heel leuk vind. Alleen weet njet of hij hetzelfde voor mij voelt. We hebben wel vaak oogcontact en als ik hem een bericht stuur krijg ik ook wel antwoord terg. Naar weet niet of hij nu dezelfde gevoelens voor mij heeft. Voel me net een verliefde puber wat dat betreft. Durf het ook niet te vragen. Iemand tips hoe ik er subtiel achter kom? Oh ja als ik om hulp bij iets vraag doet ie het gewillig. Helluppp. Xx net een klein volwassen kind.
wat voor berichten wisselen jullie uit, tijdens of na de werkuren?
Alle reacties Link kopieren
Stap 1 heeft hij een relatie? Bespaart je namelijk een blamage 'sorry maar ik heb al een vriendin'

Stap 2 durfde ik nooit te zetten

Stap 3 het blijft bij dagdromen
Alle reacties Link kopieren
Een klein volwassen kind? ..whut??
Alle reacties Link kopieren
tsjonge grow up. Natuurlijk antwoordt hij op t werk en natuurlijk helpt hij je maar ik geloof niet dat hij het 'schattig' vind dat je je gedraagt als een klein volwassen kind. So not attractive zo'n hulpeloos kindvrouwtje.
Mijn mening, mijn keuze.
Alle reacties Link kopieren
1: Heb je op dit moment een relatie?

2: Heeft hij op dit moment een relatie?

3: Ben je in je werk afhankelijk van deze man?



A: Bij 3 x nee, maak werk van deze man.

B: Bij 1 of meer x ja: begin er niet aan, dit loopt niet goed af.
Love is the meaning of life
Sandra. Plaats dat filmpje van Toren C nog eens!
Alle reacties Link kopieren
Haal dat klein volwassen kind maar weg en zet er gewoon puber.
Niet schijten waar je eet
Alle reacties Link kopieren
Verliefdheid is bijna nooit wederzijds. Natuurlijk kan hij best wel een stille aanbidder zijn maar dromers zijn fantasten, dus dan loop je de kans dat het niet echt over jou gaat maar over een fantasiebeeld. Als het hem echt om jou ging dan had hij voortdurend al naar smoezen gezocht om in jouw buurt te zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ben je dan een adolesent van 1.30 m?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toevallig ook een relatie met een collega van mij die tot stand is gekomen op het werk, maar wees hier wel heel voorzichtig mee ! Als jullie afhankelijk zijn van elkaar m.b.t. jullie functie kan er een hoop mis gaan als de relatie niet is zoals gehoopt.

Wees dus voorzichtig met de keuze die je maakt en ren niet te snel met je gevoel mee.



On topic:

Probeer eens wat plagerig/flirterig tegen deze man te doen, kijk wat zijn reactie hier op is. Meestal zie je het wel als iemand oprecht geïnteresseerd is, maar dit hoeft niet te betekenen dat hij verliefd is ! Heeft hij een vriendin/vrouw ? Zo ja, abort !

Nodig hem anders eens uit voor een drankje, lekker buiten werktijd. Dan leer je deze man ook meteen beter kennen
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
quote:retrostar schreef op 23 april 2017 @ 08:48:

Verliefdheid is bijna nooit wederzijds.



Tja, of misschien wel vaker dan je denkt.

Ik ben daar vaak zat niet achter gekomen, omdat ik het niet vertelde aan diegene.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven