Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoo Tomcat,

Wat kan ik op mijn werk veranderen of thuis, zodat ik weer lekkerder in mijn vel ga zitten? Ik weet niet zo goed wat ik wil, maar wil dit wel graag weten.
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie Catharinaweb.nl? Kun je zelf online kaarten leggen en vragen stellen.
Tomcat, mijn kat is er vandoor en ik maak me behoorlijk ongerust. Kunnen jouw kaarten iets zeggen over deze situatie?
quote:Dymphnatam schreef op 22 april 2017 @ 12:16:

Tomcat, mijn kat is er vandoor en ik maak me behoorlijk ongerust. Kunnen jouw kaarten iets zeggen over deze situatie?



Ach jee

Ik hoop dat tomcat je dezelfde kaarten kan leggen als dat ik onlangs had. De mijne is gelukkig weer terug gekomen.
quote:Theamuts schreef op 22 april 2017 @ 12:21:

[...]





Ach jee

Ik hoop dat tomcat je dezelfde kaarten kan leggen als dat ik onlangs had. De mijne is gelukkig weer terug gekomen.Dank je wel voor je hug. Hij is nog nooit een nacht weggeweest, komt altijd meteen weer terug als ik hem roep. Ik probeer mezelf de hele tijd gerust te stellen. Het is een slimme kat, loopt niet in zeven sloten tegelijk. Maar ja, als hij ergens opgesloten zit....
quote:Dymphnatam schreef op 22 april 2017 @ 12:26:

[...]





Dank je wel voor je hug. Hij is nog nooit een nacht weggeweest, komt altijd meteen weer terug als ik hem roep. Ik probeer mezelf de hele tijd gerust te stellen. Het is een slimme kat, loopt niet in zeven sloten tegelijk. Maar ja, als hij ergens opgesloten zit....Mijn kat was in een onbewaakt ogenblik blijkbaar het huis van de buurman ingegaan. Waarschijnlijk heeft ze daar de hele week dat ze kwijt was gezeten, ze kwam daar na die week doodleuk de deur uitgewandeld onder knetterhard gemiauw. Normaal miauwt ze heel zachtjes, dus ik herkende haar miauw niet eens. (Buurman heeft een hond, waarschijnlijk is ze 's nachts stiekem naar beneden geslopen om wat te kunnen drinken en een beetje te eten. Ze was namelijk wel veel afgevallen, maar verder nog goed gezond.)
Hallo Allemaal, ik heb even niet zoveel tijd wegens prive omsatndigheden, het kan dus even duren.
quote:tomcat schreef op 23 april 2017 @ 09:28:

Hallo Allemaal, ik heb even niet zoveel tijd wegens prive omsatndigheden, het kan dus even duren.Sterkte met de omstandigheden! Neem de tijd!
Sterkte Tomcat
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, ik hoop voor je dat je prive omstandigheden gunstig uitpakken.



Als je er weer tijd voor hebt... zou je me iets kunnen vertellen over hoe de relatie met mijn lief zich zal ontwikkelen?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Tomcat!
Keep on, keep keepin' on....
Hoi Tomcat, mijn kat is inmiddels terug.



Wil je sterkte wensen!
Sterkte met je omstandigheden, ik hoop dat alles meevalt.
Alle reacties Link kopieren
Succes met je priveomstandigheden (wat hopelijk niet perse iets negatiefs hoeft te zijn)
quote:Gong_Li schreef op 17 april 2017 @ 10:11:

Dag Tomcat,



Komt er nog een leuke vent op mijn pad? En ga ik daar dan voor open staan?Meerdere keuze's komen er zelfs, of je ervoor open staat moet blijken, het komt in een periode dat je werk lekker draait en ook veel van je vraagt.
quote:nansie schreef op 17 april 2017 @ 10:22:

Hoi Tomcat, heb je een advies voor mij met betrekking tot mijn opleiding? Maak ik de juiste keuze?Het advies dat je krijgt is om zaken uit het verleden los te laten, wat gebeurt is is gebeurt. Je kan de opleiding met gemak aan.
quote:dekbed schreef op 17 april 2017 @ 10:31:

Hoi Tomcat,



Zou je voor mij ook de kaarten willen leggen?

Wat zeggen ze over mijn relatie, en zijn er ontwikkeling op werkgebied?



Groetjes dekdbed



over je relatie zeggen ze dat je een keuze moet maken, je schuift dat misschien wat voor je uit omdat je niet geod kan kiezen, dat kiezen blijft moeilijk en op een moment moet je gewoon de gok maar nemen. Het leidt naar een periode van overvloed



Op je werk niet veel bijzonders, je lijkt in controle zonder daar veel moeite voor te doen, de toekomst geeft aan dat zorgvuldige plannen hun vruchten zullen afwerpen.
quote:Quicksilver1982 schreef op 17 april 2017 @ 11:32:

[...]



Kind 4 jaar veel last van driftbuien en snel afgeleid. Zijn we op de goede weg qua opvoeding en ondersteuning?

Gaat hij het redden of toch meer onderzoek nodig.



Kind 2 jaar verdenken we van hetzelfde als kind 4 jaar heeft. Hoe het nu al in goede banen leiden.



(Ik zet er even expres niet bij wat kinderen hebben om je juist geen gevoel te geven dat het positief moet zijn)



Vind dit altijd zeer intressant verder dan magnetiseren en mensen hun kwalen weg halen kom ik zelf niet ????



Ik kan geen kwalen wegnemen, dus je kan meer dan ik



Kind van 2 jaar daar krijg ik onterechts angst op, bang zijn voor iets dat er niet is en niet komt.



Kind van 4 jaar hangt aan iets of iemand uit het verleden, ik krijg vooral dat hij/zij niet teveel gepamperd moet worden, moet leren dat alles niet vanzelf komt aanwaaien maar dat je er ook zelf wat voor moet doen, er komt daar iets aan van een snelle actie die zelfverzekerd wordt uitgevoerd, iets of iemand is overtuigd van een idee en gaat dat voortvarend oppakken.
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 17 april 2017 @ 11:37:

Tomcat, wil jij een legging voor me doen?



Het zit zo: ik heb hersens genoeg, maar nog nooit een opleiding afgemaakt op mijn middelbare school na. Nu is er een opleiding waar ik interesse in heb. Is dat een goed idee voor nu en de toekomst of moet ik toch een andere kant op?



Opleiding staat in het teken van gestaag problemen achter laten, als je het gaat doen dan moet je het ook wel echt doen, niet op zijn beloop laten maar wel echt aanpakken. Het zal je motiveren als je genoeg waardering en erkenning kan ontvangen, daar zit je motivatie.



De kaarten waarschuwen wel voor een periode waarin je het materieel misschien wat minder zult hebben of zelf de indruk zal hebben dat dat zo is, dit is hoe dan ook tijdelijk,
Hallo tomcat,

Zou je voor mij kaarten willen leggen?



Ik maak me zorgen op gezondheidsgebied.

En qua werk twijfel ik of ik een nieuwe kans moet oppakken.



Bij voorbaat dank
quote:Tea_bee schreef op 17 april 2017 @ 11:38:

[...]





Sorry voor de onduidelijkheid. Poging 2!

Financien in het algemeen:

Tot juli heb ik momenteel zekerheid qua inkomen en de hoogte daarvan, hoe wordt de situatie?



Wat betreft de woning en financiën.

Het zit zo: verhuurder wil dat ik vrijwillig verhuis in zijn financieel voordeel. Ik wil vrijwillig verhuizen maar alleen met een financiele tegemoetkoming.

Specifieke vraag: Kan je iets zeggen over de financiele tegemoetkoming voor de verhuizing en misschien ook over de tijdsduur van deze situatie?



Je inkomen dat wordt niet heel makkelijk maar gaat wel goed..zwaar maar draagbaar zeg maar.



Met je huis is veel diplomatie nodig, voor de vergoeding moet je slim, diplomatiek te werk gaan, beide belangen meewegen en dan komt er iets goeds uit.

Voor je nieuwe huis ook goed opletten of je niet teveel of te weinig geeft en krijgt, alle waar moet naar zijn geld zijn
quote:littlemissy schreef op 17 april 2017 @ 19:35:

Hoi Tomcat!

Ik heb via tinder iemand leren kennen die mij kriebels in mijn buik bezorgd. Kun jij een kaartje voor mij leggen om te kijken of het iets kan worden tussen mij en deze match?Het kan iets worden voor een langere periode
Later weer verder, nu sporten
quote:Vlinder1963 schreef op 18 april 2017 @ 01:24:

Hoi Tomcat ,



Zou je voor mij een kaartje willen leggen? , ik verwacht nog de nodige afscheidsmomenten van mijn geliefde katten, maar ik droom ook heel veel over verhuizen en heb het sterke gevoel dat dit jaar eindelijk heel veel zaken op een plek vallen.



Over je katten zie je niet alles zoals het is, er moet nog iets aan het licht komen en eigenlijk is dat positief, het lijkt geleidelijk beter te gaan



Verhuizen zit er wel in, in ieder geval komt er een mogelijkheid om je inspiratie en creativiteit kwijt te kunnen op dat gebied middels zorgvuldige plannen misschien zelf of misschien kan je iemand in je omgeving flink helpen ofzo.



In het algemeen komt er iets o pje pad, een uitnodiging in de sociale hoek die een compleet nieuwe fase inluidt, een frisse start, een nieuw begin.
quote:Corona74 schreef op 18 april 2017 @ 04:55:

Hoi Tomcat, voor mij graag!



Ik heb vorig jaar op heel toevallige manier iemand ontmoet, het leek wel alsof het universum er een handje in had. Toch is het van een echte live ontmoeting nooit gekomen. Kan deze persoon niet uit mijn hoofd zetten en twijfel wel eens of ik niet alsnog een poging zou moeten wagen. Wat zeggen de kaarten? Alvast bedankt!Niet nodeloos bang zijn zeggen de kaarten, dus als je hem steeds in je hoofd hebt gewoon contact zoeken, hoe het loopt dat zie je dan vanzelf wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven