Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
klopt dat bedoel ik Cleopatra weet ook niet meer of het daadwerkelijk om dat vacin ging
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ja ging om dat vaccin, Gillis liet dat ook zien om aan te tonen dat ze met de Duivel heult, 'The Devils Mark', wat dus bewijs is dat ze een heks is (wat natuurlijk onzin is maar Gillis offerde zichzelf op om Claire te redden van de brandstapel). Toen vroeg Jamie daarna nog aan Claire of zij ook een heks is, omdat zij dat litteken ook heeft.





Nu we het toch over Gillis en Claire hebben, in de tv-serie zijn ze echt vriendinnen, terwijl ze dat in de boeken totaal niet zijn. Ben echt benieuwd hoe ze dat in seizoen 3 gaan doen, want in boek 3 blijkt Gillis wel echt geschift/weerzinwekkend te zijn.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Gaat volgens mij om het pokkenvaccin. Die liet drie putjes achter in je arm.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, vaccin voor smallpox.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Later, ik lees boek 6 nu, zul je zien dat Claire nog meer mensen ontdekt met kenmerken uit de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
quote:CleopatraVII schreef op 23 april 2017 @ 12:13:

Nu we het toch over Gillis en Claire hebben, in de tv-serie zijn ze echt vriendinnen, terwijl ze dat in de boeken totaal niet zijn. Ben echt benieuwd hoe ze dat in seizoen 3 gaan doen, want in boek 3 blijkt Gillis wel echt geschift/weerzinwekkend te zijn.Nou inderdaad ja. Dat heb ik nog net mee gekregen voor ik afhaakte met lezen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
God, wat zit dit verhaal toch verdomd goed in elkaar...het is zo'n prikkelende serie..

Wat ik niet snap..dat het hier nog nooit op tv is uitgezonden. Hier in Nederland weet men nog niet helemaal wat ze missen, behalve netflixers..

Ik heb nog NOOIT zo'n prachtige serie gezien..
Alle reacties Link kopieren
het verhaal zit heeel goed in elkaar, je zou bijna geloven dat het echt is
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu op een punt beland in boek 6....vreselijk gewoon....het gaat maar door! Ontvoering, verkrachting...en weer is daar onze Jamie, op en top mannelijk stoer beest de reddende engel..

Als dit ooit verfilmd wordt hebben we weer een hoop tissues nodig..
Alle reacties Link kopieren
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik zie daar nu al tegenop. Zelf ben ik nu net in boek 2 bij het gedeelte dat ze weer in Schotland zijn.

Op dit moment zit ik in Edinburgh, heerlijk aan het het genieten hier. Ook in the national museum of Schotland geweest, er komt helaas pas in juni een hele tentoonstelling van Bonnie Prince Charlie en the Jacobites, had ik nu wel interessant gevonden.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer in augustus wel zulke dingen mee te nemen...kan niet wachten...neem mijn e reader mee....
Alle reacties Link kopieren
Catnip...ik ben pestjaloers op je..dat wilde ik nog even kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 27 april 2017 @ 18:52:

Bah, ik zie daar nu al tegenop. Zelf ben ik nu net in boek 2 bij het gedeelte dat ze weer in Schotland zijn.

Op dit moment zit ik in Edinburgh, heerlijk aan het het genieten hier. Ook in the national museum of Schotland geweest, er komt helaas pas in juni een hele tentoonstelling van Bonnie Prince Charlie en the Jacobites, had ik nu wel interessant gevonden.wauw en hoe is Edinburgh?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik heb de boeken besteld bij de plaatselijke boekwinkel. Iets duurder, en een iets langere levertijd dan bij bol.com maar heb ook anderhalf uur lekker snuffelend rondgelopen daar, en dat is ook iets waard.
Alle reacties Link kopieren
Het is hier heel mooi! Vandaag ook een stukje the highlands in geweest en zijn langs Castle Leoch (Doune castle) gereden. Heb een tijdje Outlander soundtracks geluisterd terwijl ik van het waanzinnige uitzicht genoot.



Helaas geen Jamie tegen gekomen, morgen laatste kans.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Geniet er lekker van catnip!

En hopen dat je nog een Jamie tegen het ruige lijf loopt maar dat zal wel tegenvallen vrees ik...
Alle reacties Link kopieren
Zooo, ik ben weer terug hoor.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Leeft iedereen nog?



Kijk dit schattigs, dit zijn de puppy's die Rollo spelen in seizoen 4. Ik heb geen idee wie Rollo is, maar het maakt me nu al blij:



''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Rollo hoort bij Young Ian.
Alle reacties Link kopieren
Rollo is de hond/wolf van young Ian inderdaad, waar Ian is, is Rollo. En later vind Jamie ook nog een katje in de bossen in Amerika..kleine Adso

Ik ben nu op het punt beland in boek 6 dat de oorlog in Amerika op uitbreken staat...durf al bijna niet meer verder te lezen, voorzie weer een hoop ellende
Alle reacties Link kopieren
aaah schattig die 2 had ze ook al voorbij zien komen







speciaal voor jou om je op te vrolijken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! ik houd van dieren. Ik ben op dit moment in boek 2, waar Jamie & Claire met Colum meeten. Daarvoor had Claire hem al eens gezien en die poison gegeven.



Wat is jullie favoriete boek?
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
wat een vraag Catnip heb geen idee er was eentje die echt super leuk vond... moet maar is opnieuw beginnen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. Dat vraag ik ook omdat ik bang ben dat deel 1 het leukst is, zoals met heel veel boeken en series.



Vriend en ik zijn dus seizoen 2 weer aan het kijken en hebben gisteren ''Faith'' gezien, bah wat kreeg ik daar een tranen. Die aflevering is echt hartverscheurend. Met daarbij ook nog dat gebeuren met Fergus natuurlijk.

Ik vind seizoen 2 wel leuker nu ik hem opnieuw kijk, misschien door de achtergrond informatie die ik er door het boek bij heb gekregen.

We kijken nu trouwens weer even niet verder, ik wil eerst boek 2 uit hebben voordat we verder gaan kijken.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven