Entertainment alle pijlers

'Help, mijn man is klusser'

18-02-2016 19:58 2867 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw seizoen 'Help, mijn man is klusser'. Wie Sjont er mee?



Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 22 april 2017 @ 16:30:

Hij heeft getekend, anders werd het toch niet uitgezonden.



Ik vind John wel sympathiek. Maar hij weet natuurlijk wel heel goed wat werkt voor tv of niet. Je ziet hem soms echt lachen van kijk dit is goed voor de kijkcijfer. Tenminste dat vermoed ik allemaal. Ik denk dat iets privé zou zijn, dat hij een hele andere man is.

En ik blijf het zeggen. Bij programma's gaat het om de kijkcijfers en niet echt om de mensen, anders waren ze wel een therapeutische instelling begonnen.



Nou idd.

Bovendien geven die mensen zichzelf op (Fem

is niet gedwongen met een mes op haar keel neem ik aan) dus ik vind niet dat je achteraf moet gaan zitten zeuren. Dan moet je niet meedoen.

En Mees zal best autistisch zijn en sneu dat je dan een vrouw hebt die je opgeeft hiervoor. Desondanks vond ik hem ook nogal onsympathiek overkomen
Fem die beweert dat er niks aan de hand is in dat huis moet het stukje maar eens terugluisteren waarin ze roept: Mees... Mees... laat ze ons nou helpen Mees...



Zo angstig wil je jezelf toch niet horen?
quote:Geelheer schreef op 22 april 2017 @ 15:25:

[...]





Ik vond hem altijd al verschrikkelijk, ik snap ook niet waarom men vaak zo lyrisch over hem is. Ik vind dat hij een totaal onoprechte en neerbuigende houding heeft naar mensen, ik geloof eigenlijk nooit dat hij meent wat hij zegt.En altijd dat geslijm met die vrouwen ook.
quote:Lelietje-van-Dalen schreef op 22 april 2017 @ 15:12:

[...]





En bij jou ging geen lampje branden toen je Mees zag?





Ik dacht niet meteen aan autisme nee, ik ben geen psycholoog verder of zo.

Bij jou wel?
quote:Griogeo schreef op 22 april 2017 @ 18:00:

[...]





En Mees zal best autistisch zijn en sneu dat je dan een vrouw hebt die je opgeeft hiervoor. Desondanks vond ik hem ook nogal onsympathiek overkomenAutistisch betekent niet automatisch aardig of beminnelijk. En inderdaad sneu dat hij zo voor het blok werd gezet. Dat ziet zijn vrouw achteraf vast ook wel in. Ze bij niet voor niks van zich af in dat artikel.
Autistisch betekent wel vaak moeilijk verstaanbaar gedrag. Dat was bij mees wel overduidelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen maar vol verbazing gekeken.

Die man was duidelijk behoorlijk in paniek. Dat RTL besloten heeft dit toch uit te zenden verbaast mij nog meer. Soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen.



Ik vond vooral de VoiceOver heel vervelend en John was ook autistischtechnisch niet heel briljant.



Ben benieuwd wanneer het nieuws naar buiten komt dat Fem ook issues heeft (iets met borderline ofzo).
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
nog even iets anders. Ik vond dat ze wel heel weinig "kregen". Alleen de badkamer en de muren in de keuken. Was nog een ieniemienibadkamertje ook.



Een tijdje geleden was er een gezin met drie kinderen met een burnout vader en die kregen een badkamer, drie opgeknapte slaapkamers en een chillruimte.

Eerder ook een gezin met volledig gestript huis en die kregen zowel badkamer als keuken. soms doen ze een hele benedenverdieping.

Ik vond het hier nogal karig. Zeker met een geverfde badkamermuur, zeiltje op de grond etc.
Alle reacties Link kopieren
Waar kijken jullie terug ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 23 april 2017 @ 01:10:

[...]





Autistisch betekent niet automatisch aardig of beminnelijk. En inderdaad sneu dat hij zo voor het blok werd gezet. Dat ziet zijn vrouw achteraf vast ook wel in. Ze bij niet voor niks van zich af in dat artikel.Dat had ze dus vooraf in moeten schatten
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 23 april 2017 @ 01:07:

[...]





Ik dacht niet meteen aan autisme nee, ik ben geen psycholoog verder of zo.

Bij jou wel?



Ja. Meteen.

Misschien omdat ik wel ervaring heb met de boze buien.



Ik vind het vrij vreemd dat haar nu verweten wordt dat ze dit gedaan heeft terwijl hij een vorm van autisme heeft. Als ze niks gedaan had was het ook niet goed want dan bleven die kinderen nog steeds in de rotzooi zitten. Zij zit gewoon echt klem.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Ik verwijt haar niet dat ze dit gedaan heeft, ik denk wel dat ze het anders aan had moeten pakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lelietje-van-Dalen schreef op 23 april 2017 @ 10:35:

[...]





Ja. Meteen.

Misschien omdat ik wel ervaring heb met de boze buien.



Ik vind het vrij vreemd dat haar nu verweten wordt dat ze dit gedaan heeft terwijl hij een vorm van autisme heeft. Als ze niks gedaan had was het ook niet goed want dan bleven die kinderen nog steeds in de rotzooi zitten. Zij zit gewoon echt klem.Kan je alleen door een TV programma dan uit die rotzooi komen?
quote:Lelietje-van-Dalen schreef op 23 april 2017 @ 10:35:

[...]





Ja. Meteen.

Misschien omdat ik wel ervaring heb met de boze buien.



Ik vind het vrij vreemd dat haar nu verweten wordt dat ze dit gedaan heeft terwijl hij een vorm van autisme heeft. Als ze niks gedaan had was het ook niet goed want dan bleven die kinderen nog steeds in de rotzooi zitten. Zij zit gewoon echt klem.



Ik dus niet.

In het ouderbegeleidingstraject is het wel aan de orde geweest maar zelf inderdaad geen ervaring mee.



Het is geen kwestie van Femke de schuld geven vind ik. Handig vind ik het alleen niet.

Zo'n programma moet kijkers trekken en z'n geld opleveren, dus hoe sensationeler, hoe beter. Dat is daardoor het uitgangspunt van de producent. Zij, degene die de aanmelding deed, had best in kunnen schatten dat dit veel stress zou veroorzaken. Ze zal best klem hebben gezeten maar dit was geen prettige oplossing voor haar man als hij autistisch is. Blijkt.

Dat mag lijkt me best gezegd worden zonder haar meteen af te fakkelen.
Alle reacties Link kopieren
maar ze heeft nu wel haar badkamer waar ze al 12 jaar op zit te wachten. Het was kortdurend ernstige stress maar zij en haar kinderen kunnen nu wel normaal in bad.



Hij deed het zelf niet, kwam niet op gang maar stond ook niet toe dat anderen hielpen. Al 12 jaar niet. Ze kon dus ook niets anders, hij accepteerde geen hulp, zou het zelf wel doen. Maar deed dat dus niet.



Ze stond met haar rug tegen de muur. Nu was het een paar dagen stress en wel een badkamer. Ik snap haar ook wel.



Mijn auti-ex had ook veel plannen die hij zelf zou doen alleen gebeurden ze nooit. Gelukkig hebben we de badkamer wel afgekregen maar diverse minder urgente dingen hebben hier ook lang gelegen. Maar omdat ik ook wel handig ben en hem zover kon krijgen uiteindelijk toch samen gedaan (overkapping tuin, wand plaatsen op zolder). LIjkt me vreselijk als het om dagelijkse leefruimtes gaat en je weet dat je man het niet zelf gaat doet maar ook geen hulp accepteert. Ik denk ook niet van haar of die zwager. Dan moet je wat en dat heeft ze gedaan. Toch ook wel petje af, ze zal dit heus wel overwogen hebben allemaal. Maar als ze had moeten wachten hadden ze nog geen normale badkamer gehad als de kinderen de deur al uit waren.
quote:jopee schreef op 23 april 2017 @ 13:24:

maar ze heeft nu wel haar badkamer waar ze al 12 jaar op zit te wachten. Het was kortdurend ernstige stress maar zij en haar kinderen kunnen nu wel normaal in bad. Precies mijn gedachte. Hij komt vanzelf weer tot rust als het klusteam is vertrokken en die hele shitstorm waait ook zo weer voorbij (over een week is iedereen dit vergeten). Well played.
Hij was toch meteen weer gekalmeerd toen het tv team weg was stond in het AD artikel? Toen had ze haar lieve Mees weer terug.

Ze vond het alleen vervelend dat zijn autisme niet benoemd of benadrukt was in de uitzending begreep ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjonneke02 schreef op 23 april 2017 @ 12:43:

[...]





Kan je alleen door een TV programma dan uit die rotzooi komen?Wel als je familie en jij zelf niet tegen je man opkunnen, je twee moeilijke kinderen hebt en misschien ook geen behulpzame familie.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 april 2017 @ 15:03:

Hij was toch meteen weer gekalmeerd toen het tv team weg was stond in het AD artikel? Toen had ze haar lieve Mees weer terug.

Ze vond het alleen vervelend dat zijn autisme niet benoemd of benadrukt was in de uitzending begreep ik.Nog liever zelfs, sindsdien krijgt ze elke week een bosje bloemen van hem!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou liever een nieuwe keuken hebben.

Fijn van die badkamer maarja de rest van het huis moet ook nog.

Als je man dus blijkbaar zo is snap ik echt niét dat je zo'n klushuis koopt. Koop iets dat af is en leef lang en gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me altijd over hoe ver mensen t laten komen in dat programma.

Die vrouwen worden vaak in de klusperiode zwanger en lopen daarna te mekkeren dat t niet gezond is voor de kids. Hadden ze niet beter kunnen zorgen dat de boel op orde eas voordat je je lieg bezwangeren?

Ook verbaast t me dat de man er altijd op aan wordt gekeken, de vrouw kan toch ook helpen klussen?

Ik erger me wel als John de psycholoog uit hangt, eerder zat die vervelende Nanninga er nog tussen, nu doet John dat zelf.

Iedere idioot kan zien dat zon vent in een soort klus-burn-out is gekomen, maar geen ruimte om dat aan te pakken.
You're a diamond dear, they can't break you
Ik snap niet dat het in en om dat huis zo'n zooi is. Ook al woon je klein en in een onaf huis, dan hoeft er toch niet ook nog eens in elk hoekje van huis en tuin troep te liggen. Zeker als je weet dat er een camera ploeg komt, dan ruim je toch ff op?

Waarom hangt er bijvoorbeeld ergens op een onlogische plek bovenin een hoek een krom oud verwaarloosd wasrekje? En waarom ligt daar een oude vieze verwaarloosde pop bovenop?

Waarom staat er overal vieze vaat? En ligt er overal in die chaos van de verbouwing ook nog eens zooi? Dat kan Femke toch best zelf doen?

En wie woont er in het andere huis dat op hun erf/grond staat?

En waarom willen ze liever een tweedehands overjarig bad dan een nieuw bad?
2 kinderen krijgen die het autisme gen duidelijk van je moeilijke man geerft hebben.

Het daar zwaar mee hebben.

En dan toch nog gaan voor de derde....

Deze vrouw kiest zelf voor haar leven.

En dan dit fiasco.

Echt
quote:Haaz schreef op 23 april 2017 @ 16:25:

2 kinderen krijgen die het autisme gen duidelijk van je moeilijke man geerft hebben.

Het daar zwaar mee hebben.

En dan toch nog gaan voor de derde....

Deze vrouw kiest zelf voor haar leven.

En dan dit fiasco.

Echt Ik ben het hier wel mee eens. Deze vrouw heeft keuzes gemaakt die hebben geleid tot dit leven. Was ze toch echt zelf bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik gok zo dat t autisme pas op latere leeftijd naar voren kwam.

Desalniettemin vind ik haar wel sterke uitspraken doen over haar man en de situatie,(ik weet niet of die nog wel van me houd, hij werkt me tegen in de opvoeding) waarbij ze in de media t afdoet alsof t alleen de tv fase was die lastig was voor haar en haar vent. quote:Haaz schreef op 23 april 2017 @ 16:25:

2 kinderen krijgen die het autisme gen duidelijk van je moeilijke man geerft hebben.

Het daar zwaar mee hebben.

En dan toch nog gaan voor de derde....

Deze vrouw kiest zelf voor haar leven.

En dan dit fiasco.

Echt
You're a diamond dear, they can't break you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven