Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
*earthday*

Weekendcode
Jannie
Alle reacties Link kopieren
@ mokermoh

Er is een plaats vrij gekomen in mijn aliantie !

Wil jij je even aan melden bij Appletje NL

De uitnodiging wil niet blijven zitten!
susje
Alle reacties Link kopieren
@ paula ik heb je uitgenodigt voor mijn aliantie ! Als je zin hebt even acsepteren!
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:Paula_ schreef op 21 april 2017 @ 15:52:

@Susje: Ben maar gelijk bij je ingestapt Welkom in mijn aliantie
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 24 april 2017 @ 08:13:

[...]





Welkom in mijn aliantie



Voor het eerst in een alliantie...

Altijd spannend zo'n eerste keer
Paula (spelersnaam P15)
Alle reacties Link kopieren
quote:Paula_ schreef op 24 april 2017 @ 08:52:

[...]





Voor het eerst in een alliantie...

Altijd spannend zo'n eerste keer



Gewoon blijven vliegen dan komt alles goed! Wie weet komen we in de top 100 extra prijzen!



Edit ik ben een beetje competatief geweest daarom ging er 1 uit de aliantie! Ik kon er niet tegegen dat hij/ zij tewinig vloog! Stom van me geweest! Bijna ruzie op facebook zal niet meer gebeuren hoop ik mijn hoofd liep er een beetje van over eerst die update die maar niet lukte en nou dit! Maar jij zit erin en dus vliegen we gewoon door! Sucses
susje
Alle reacties Link kopieren
@ seal ik ben maar bij je in de raket gestapt!

We zijn inmiddels weg
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 26 april 2017 @ 17:20:

@ seal ik ben maar bij je in de raket gestapt!

We zijn inmiddels wegIk zag het net; moest weg en dus niet in de gelegenheid het meteen af te maken.
Alle reacties Link kopieren
Rode raket gestart
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 28 april 2017 @ 09:07:

Rode raket gestartEn al weer weg
susje
Alle reacties Link kopieren
@paula

Al meer dan 30.000 passagiers vervoerd deze week !



*may2017*

Weekendcode
susje
Alle reacties Link kopieren
Tja nu weer een ander iemand eruit gestapt!

Dus weer plaatsje vrij
susje
Alle reacties Link kopieren
@susje



Ik doe mijn best en we zien wel wat en waar het ons gaat brengen.

Jammer inderdaad dat nr. 2 (van aantal vervoerde passagiers) eruit is gestapt, maar is niet anders.

We zullen moeten roeien met de riemen die we hebben.

Of moet ik zeggen "we moeten vliegen met de vliegtuigen die we hebben"?
Paula (spelersnaam P15)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel meedoen. Heb er deze week 27000 vervoerd en vlieg nog rustig door. ????
Alle reacties Link kopieren
quote:Paula_ schreef op 29 april 2017 @ 17:16:

@susje



Ik doe mijn best en we zien wel wat en waar het ons gaat brengen.

Jammer inderdaad dat nr. 2 (van aantal vervoerde passagiers) eruit is gestapt, maar is niet anders.

We zullen moeten roeien met de riemen die we hebben.

Of moet ik zeggen "we moeten vliegen met de vliegtuigen die we hebben"?



Er is alweer iemand anders bij! Vliegt nog niet zoveel! Maar dat komt vanzelf! De top 100 halen we zowiezo al niet meer! Er valt ook niet meer tegen tevliegen al die grote alianties!



En oh ja over 3 weken ben ik ook 2 weken weg! Dus dan zijn er ook geen cijfers van mij! We moeten het maar achter ons laten!
susje
Alle reacties Link kopieren
@Paula



Hoe beviel de eerste week in de aliantie?

Je bent een goede vervangster 50.000 knap hoor
susje
Alle reacties Link kopieren
Rode raket( maan) gestart wie wil en kan ermee
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 01 mei 2017 @ 07:58:

@Paula



Hoe beviel de eerste week in de aliantie?

Je bent een goede vervangster 50.000 knap hoor



@Susje



Ik moet zeggen dat zo'n alliantie me wel bezig houdt. Ik merk dat ik -door de groepsdruk- niet achter wil blijven en het spel vaker opstart dan voorheen om mijn vliegtuigen maar in de lucht te houden. Ik merk ook dat ik in mijn keuze voor welke vliegtuigen ik laat vertrekken, ook met de alliantie bezig ben. De reuzen met 500 passagiers laat ik zoveel mogelijk vertrekken, ondanks dat ik op al die locaties al 3 sterren heb verzameld. En met de valken en dondervogels heb ik die 3 sterren nog niet, waardoor die eigenlijk mijn hoogste prioriteit zouden moeten hebben...



En als jij die 50.000 van mij knap vind, wat moet ik dan van jou zeggen, Susje?
Paula (spelersnaam P15)
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar Paula.

Zoals ik hier al eerder schreef, levert dat hele alliantie gebeuren alleen echt iets op voor de top 3. Die overigens week in, week uit hetzelfde is, met onvoorstelbare hoeveelheden passagiers.

Eerst hadden we een alliantie met een aantal spelers van hier, maar met 4 of 5 mensen, kom je gewoon niet verder.

Ik zit nu al maanden in een alliantie, met nu 12 leden. We staan elke week in de top 100; meestal in de top 30, maar afgelopen week wat lager omdat er iemand is uitgestapt.

En wat levert het op? Twee kaarten voor speciale bestemmingen (waar je er loads van nodig hebt); dobbelstenen, wat brandstof en passagiers.

Eerst vloog ik ook steeds op bestemmingen waar ik allang 3 sterren op had, om maar veel passagiers te hebben. Inmiddels doe ik dat niet meer. Ik stuur die toestellen nog wel weg als ik brandstof en passagiers heb en de andere toestellen nog onderweg zijn, maar ik geef ze geen prioriteit meer.



Zoals ook al eerder aangegeven vind ik het jammer dat je niet per week in een 'competitie' zit met allianties met hetzelfde aantal leden. En dat er dan per categorie een top 100 wordt samengesteld.

Dan geef je ook spelers met een minder hoog niveau kans om iets te bereiken. Terwijl nu week in, week uit de beste beloningen naar steeds weer dezelfde spelers gaan.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaaaaaargh! Ik heb met mijn suffe hoofd per ongeluk mijn spel gewist. Ik moet nu dus GI gaan mailen of en hoe ik hem terug kan krijgen. Gaat nog een uitdaging worden want als ik de laatste versie van AC wil installeren zegt Google Play dat deze niet compatible is met mijn tablet (Samsung Galaxy Tab 2). Ben benieuwd... Nou ja, ik ben dus (voorlopig) uit het spel, hopelijk kan ik nog terug komen!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier Knuf nog als buur?

Ik kreeg vorige week een nieuwe uitnodiging, omdat het oude spel slapend was. Nu heb ik per ongeluk de nieuwe verwijderd. Omdat ik de nieuwe naam niet precies weet, kan ik geen uitnodiging versturen
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 01 mei 2017 @ 23:37:

Heeft iemand hier Knuf nog als buur?

Ik kreeg vorige week een nieuwe uitnodiging, omdat het oude spel slapend was. Nu heb ik per ongeluk de nieuwe verwijderd. Omdat ik de nieuwe naam niet precies weet, kan ik geen uitnodiging versturenJa ik heb haar nog! Het is gewoon knufs place
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 01 mei 2017 @ 23:25:

Heel herkenbaar Paula.

Zoals ik hier al eerder schreef, levert dat hele alliantie gebeuren alleen echt iets op voor de top 3. Die overigens week in, week uit hetzelfde is, met onvoorstelbare hoeveelheden passagiers.

Eerst hadden we een alliantie met een aantal spelers van hier, maar met 4 of 5 mensen, kom je gewoon niet verder.

Ik zit nu al maanden in een alliantie, met nu 12 leden. We staan elke week in de top 100; meestal in de top 30, maar afgelopen week wat lager omdat er iemand is uitgestapt.

En wat levert het op? Twee kaarten voor speciale bestemmingen (waar je er loads van nodig hebt); dobbelstenen, wat brandstof en passagiers.

Eerst vloog ik ook steeds op bestemmingen waar ik allang 3 sterren op had, om maar veel passagiers te hebben. Inmiddels doe ik dat niet meer. Ik stuur die toestellen nog wel weg als ik brandstof en passagiers heb en de andere toestellen nog onderweg zijn, maar ik geef ze geen prioriteit meer.



Zoals ook al eerder aangegeven vind ik het jammer dat je niet per week in een 'competitie' zit met allianties met hetzelfde aantal leden. En dat er dan per categorie een top 100 wordt samengesteld.

Dan geef je ook spelers met een minder hoog niveau kans om iets te bereiken. Terwijl nu week in, week uit de beste beloningen naar steeds weer dezelfde spelers gaan.



@ Paula Vlieg maar gewoon zoals jij wilt hoor!

Dat doet iedereen! Als jij valken wilt verzenden is dat goed! Kijk die top 100 geef ik toch niet zoveel meer om omdat inderdaad teveel grote alianties zijn ! Daar kunnen we toch niet tegen op! Niet iedereen in mijn aliantie kan de heledag aan dat spel zitten! En och ik vlieg ook maar wat! Let daar niet teveel op i

, ik struur smorgens eerst een condor en 2 reuzen weg daarom is het vaak veel bij mij!

Ik heb vorige week ook veel meer gespeeld vanwege de vrijedagen maar door de week werk ik! En dan gaat het niet zo hard! Sommige zijn denk ik echt verslaaft aan het spel en willen daarom perse in de top 100 willen eidigen daarom ging knuf uit mijn aliantie omdat ze zag dat niet iedereen veel vloog! Het is maar een spel! En over 3 weken ben ik ook 2 weken weg!



Dus doe gewoon valken weg sturen dat zijn toch ook 350 passagiers !
susje
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie goede tips. Wat vreemd én jammer dat er geen aparte weekprijzen te winnen voor iedere grootte van allianties. Snap dat concurreren tegen grotere allianties nooit lukt, resulterend in een vaste groep van allianties die de weekprijzen onderling verdelen. Zo gaat de lol er inderdaad snel vanaf... zeg ik na één week...



Ik vlieg rustig verder en ga me niet proberen te laten leiden door het aantal te vervoeren passagiers en hoe ik presteer ten opzichte van andere alliantieleden. Weet niet of dat gaat lukken, want in mijn eerste week had ik dat namelijk wel. Ga ook mijn locaties met minder dan 3 sterren nu de prioriteit geven, met dank aan jullie ervaringsgerelateerde tips.
Paula (spelersnaam P15)
Alle reacties Link kopieren
quote:Paula_ schreef op 02 mei 2017 @ 16:01:

Bedankt voor al jullie goede tips. Wat vreemd én jammer dat er geen aparte weekprijzen te winnen voor iedere grootte van allianties. Snap dat concurreren tegen grotere allianties nooit lukt, resulterend in een vaste groep van allianties die de weekprijzen onderling verdelen. Zo gaat de lol er inderdaad snel vanaf... zeg ik na één week...



Ik vlieg rustig verder en ga me niet proberen te laten leiden door het aantal te vervoeren passagiers en hoe ik presteer ten opzichte van andere alliantieleden. Weet niet of dat gaat lukken, want in mijn eerste week had ik dat namelijk wel. Ga ook mijn locaties met minder dan 3 sterren nu de prioriteit geven, met dank aan jullie ervaringsgerelateerde tips.Er zit er bij mij ook 1 in die pas is begonnen! En paula elk puntje telt! Het is een spel! Het gaat goud zo! Je groeit vanzelf mee! Er zijn leden die ook werken overdag en dus niet altijd kunnen spelen! Net als ik en een paar andere ! Stuur gewoon vliegtuigen weg! En zie maar wanneer ze terug komen!
susje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven