Buggy kind 4 jaar 17 kg

23-04-2017 15:34 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor vakantie op zoek naar een buggy voor mn dochter, misschien kunnen jullie tips geven want er is heel veel aanbod. Ik wil graag



- een compacte buggy

- wie 17kg kan dragen

- met zonneklep

- normale prijsklasse, hier wordt hij verder eigenlijk niet gebruikt.

- fijne handvaten voor mij ivm lichamelijke conditie



Alvast bedankt :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een McLaren special needs buggy te koop. Geeft handicapte zoontje te weinig steun maar voor een kind wat zelf kan zitten is het een prima buggy. Wel dus echt voor grotere kinderen en niet heel klein inklapbaar.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 23 april 2017 @ 19:20:

[...]





Serieus? Een kind van 4 dat prima zelf kan lopen, in een buggy?

Je kunt ook je aantal klm aanpassen aan wat je kind aan kanKan. Maar soms wil je wat verder dan je kind aan kan. Dat mag dus niet?
quote:saartje007 schreef op 23 april 2017 @ 19:32:

Gros van de mensen heeft er geen oordeel over, maar vraagt naar de oorzaak hè.Ja tuuurlijk
quote:boannan schreef op 23 april 2017 @ 19:38:

Ik heb nog een McLaren special needs buggy te koop. Geeft handicapte zoontje te weinig steun maar voor een kind wat zelf kan zitten is het een prima buggy. Wel dus echt voor grotere kinderen en niet heel klein inklapbaar.Kijk, aan dit soort reacties heb je tenminste wat. Niet lullen, maar poetsen.
quote:calvijn1 schreef op 23 april 2017 @ 19:20:

[...]



Je kunt ook je aantal klm aanpassen aan wat je kind aan kanJa of je doet alles met de auto. Kan allemaal, maar is het één beter dan het ander?
quote:lizzy75 schreef op 23 april 2017 @ 19:41:

[...]



Kan. Maar soms wil je wat verder dan je kind aan kan. Dat mag dus niet?Nee, dat mag niet. Als je kinderen hebt zul je helaas je vakanties moeten doorbrengen in de ballenbak. Het is jammer, maar het is niet anders.
Alle reacties Link kopieren
ik lig dubbel om sommige antwoorden.



Mijn dochter wil lekker kunnen zitten terwijl ze een ijsje eet vol met kleur en smaakstoffen en daar geef ik haar geen ongelijk in, dat heeft ze echt van haar moeder



Ik ga sowieso voor een tweedehands buggy. Hier lopen we zelf zo'n 2/3 uur makkelijk op een dag, maar daar zal ik de auto zo veel mogelijk laten staan. Om haar van 08:00 tot 20:00 te moeten laten lopen vind ik ronduit zielig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 23 april 2017 @ 19:33:

[...]





Bij mijn zoon betekent weg met de loopfiets dat ik zijn loopfiets moet dragen als hij er genoeg van heeft.O dat is hier gelukkig niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 april 2017 @ 19:44:

[...]





Nee, dat mag niet. Als je kinderen hebt zul je helaas je vakanties moeten doorbrengen in de ballenbak. Het is jammer, maar het is niet anders.

Grinnik...

Maar idd: ik wil op vakantie veel verder dan kind kan lopen. Als ik ergens op vakantie ben loop ik het liefst lange stukken, veel zien!
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzy75 schreef op 23 april 2017 @ 19:41:

[...]



Kan. Maar soms wil je wat verder dan je kind aan kan. Dat mag dus niet?Oh ja hoor, je loopt (en duwt) maar een eind weg
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 23 april 2017 @ 19:20:

[...]





Serieus? Een kind van 4 dat prima zelf kan lopen, in een buggy?

Je kunt ook je aantal klm aanpassen aan wat je kind aan kan

Ja dat kan je doen maar je kunt ook iets meenemen waarmee je kind kunt verplaatsen zodat je wel uren kunt rondstruinen zonder gezeur.



Ik zou persoonlijk voor de peuter/kleuterdrager gaan want dat neemt wat makkelijker mee. Ik haat sjouwen met buggy of kinderwagen. Maar als je fysiek wat beperkt bent dan is dat misschien minder handig. Maar goed wellicht is er nog een partner?
quote:Pantax schreef op 23 april 2017 @ 19:33:

[...]





Bij mijn zoon betekent weg met de loopfiets dat ik zijn loopfiets moet dragen als hij er genoeg van heeft.Ja hier ook en hem erbij.
Joovy groov, Amerikaans merk gekocht op marktplaats. Groot en stevig.

Maar ik gebruik hm niet zoveel meer, loopfiets wordt veel gebruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven