(Jonge mama's) leuke dames omgeving Nijmegen

19-04-2017 19:37 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,



Ik ben 26 jaar en ik heb een peuter. Ik ben op zoek naar leuke vriendinnen in de omgeving Nijmegen van dezelfde leeftijd.



Het mogen ook meiden zijn die geen kids hebben maar het geen probleem vinden dat ik een kindje heb. Dit kan nog wel eens irritatie opleveren bij vriendinnen vandaar mijn opmerking haha.



Ik houd erg van mode, gezellig eten & drinken, festivals, kletsen. Ook ga ik graag andere steden bezoeken en naar concerten. Leuke mama-vrije dingen doen haha



Ik hoop dat er meerdere zijn die opzoek zijn naar leuke contacten in de omgeving van Nijmegen.



Groet Birdie
Do it with passion or not at all.
Alle reacties Link kopieren
Hi Hi,



Ik ben zelf 25 en 34 weken zwanger. Ik woon ook pas in Arnhem en het lijkt me leuk om nieuwe meiden te leren kennen. Stuur me maar een pb als het jou ook leuk lijkt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Birdie!



Ik ben niet zwanger en heb ook (nog) geen kinderen, maar ik vind ze wel erg leuk! Ik woon in de regio, en ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en eventueel een leuke vriendschap op te doen! Dus ik wilde je graag een berichtje sturen om je wat beter te leren kennen, maar je hebt helaas de optie uitstaan dat ik je een privé-bericht kan sturen. Wil jij mij een privé-bericht sturen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Greendale schreef op 23 april 2017 @ 21:23:

Hoi Birdie!



Ik ben niet zwanger en heb ook (nog) geen kinderen, maar ik vind ze wel erg leuk! Ik woon in de regio, en ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en eventueel een leuke vriendschap op te doen! Dus ik wilde je graag een berichtje sturen om je wat beter te leren kennen, maar je hebt helaas de optie uitstaan dat ik je een privé-bericht kan sturen. Wil jij mij een privé-bericht sturen?Ik kan jou helaas ook niet privé berichten, wel een aantal keer geprobeerd. Hahah hoe kunnen we dit oplossen?
Do it with passion or not at all.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven