Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:rascalles schreef op 23 april 2017 @ 21:27:

Hoe komt die vrouw van Olke nou bij bzv terecht? Het zag er wel heel gemaakt uit , die fotos enzo...Goede vraag ...
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 23 april 2017 @ 21:18:

Ik kan nog steeds niet tegen die mond....sorry....Ik ook niet. Ik kan er niet naar kijken , heb zoiets nog nooit gezien. Echt heel lelijk.
quote:Annapicobella schreef op 23 april 2017 @ 21:28:

[...]





Sandra doet morgen wat langer over haar rondje Tafeltje Dekje want moet nu uitleggen waarom ze geen Ezeltje Strekje wilde spelen met Olke.
Och die Riks..... ik zag opeens een heel andere man. Een liefdevolle blik naar zn vriendin.

En echt leuk voor Olke
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 23 april 2017 @ 21:14:

Dus het klopt echt, vijf gelukkig boeren. Uitzonderlijk!



En dat zonder wetenschappers, score 100%!

(Lange neus naar married at first sight)
Alle reacties Link kopieren
Nu nog een leuke vent voor Alberdien uit Friesland.
quote:minnimouse schreef op 23 april 2017 @ 21:31:

Nu nog een leuke vent voor Alberdien uit Friesland.Ik denk dat die met een flinke beurt al heel blij zou zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:LunchLover schreef op 23 april 2017 @ 21:28:

Ik hou toch een zwak voor Marc. Hij is een nerd met een mooie kop. En ik nerds



Ja Marc is een leukerd die af en toe gewoon een beetje onhandig is. Maar hik bedoelt het wel goed! En vindt niet alles super zoals David
quote:LunchLover schreef op 23 april 2017 @ 21:28:

Ik hou toch een zwak voor Marc. Hij is een nerd met een mooie kop. En ik nerds







Ik ook. Hij lijkt op mijn man, die is ook een nerd en erg knap. De beste combinatie. Ze zijn zich zelf niet zo bewust van hun good looks en onhandig met vrouwen die niet hun eigen vrouw is. Daarnaast een groot plichtsbesef, super vader.



En heeel grappig!
Alle reacties Link kopieren
quote:LunchLover schreef op 23 april 2017 @ 21:28:

Ik hou toch een zwak voor Marc. Hij is een nerd met een mooie kop. En ik nerds



Ik houd niet van nerds, maar wel van Marc
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 23 april 2017 @ 21:32:

[...]





Ik denk dat die met een flinke beurt al heel blij zou zijn!





Denk wel dat ze oprecht is en hoopt op een mooie relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 23 april 2017 @ 21:30:

Och die Riks..... ik zag opeens een heel andere man. Een liefdevolle blik naar zn vriendin.

En echt leuk voor Olke

Riks schoot vol. Erg lief.



Olke is zo'n leuke vrouw van harte gegund. En hij hoeft niet lang te wachten.
quote:soesmoes schreef op 23 april 2017 @ 21:32:

[...]





Ja Marc is een leukerd die af en toe gewoon een beetje onhandig is. Maar hik bedoelt het wel goed! En vindt niet alles super zoals DavidDavid is als je het mij vraagt maar karakterloos.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik nou goed dat deze dame al in beeld was bij Riks toen het hele BZV avontuur nog moest beginnen? Beetje vreemd voor de dames die kwamen logeren, achteraf gezien.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 23 april 2017 @ 21:33:

[...]



David is als je het mij vraagt maar karakterloos.Karakterloos met veel mooie praatjes ("praatjes" maar je kan het beter slijmen noemen) en weinig inhoud (vind ik dan).
quote:Belle73 schreef op 23 april 2017 @ 21:34:

Begrijp ik nou goed dat deze dame al in beeld was bij Riks toen het hele BZV avontuur nog moest beginnen? Beetje vreemd voor de dames die kwamen logeren, achteraf gezien.Eerder vreemd voor die vrouw. Hij zag haar eerst niet zitten, zij hem wel. Nadat de lichting dames uit Nederland het niet was, zag hij haar toch wel zitten. Hij zei dat hij tijdens het bezoek van de dames niet met die vrouw bezig. Dat kwam pas toen hij met Marit was overgebleven en besefte dat zij het niet was. Als er wel een leuke vrouw tussen gezeten had, had zij geen kans gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:rascalles schreef op 23 april 2017 @ 21:30:

[...]





Ik ook niet. Ik kan er niet naar kijken , heb zoiets nog nooit gezien. Echt heel lelijk.Meer vrouwen hebben dit hoor. Denk aan Sanne Wallis de Vries bijvoorbeeld.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 23 april 2017 @ 21:37:

[...]





Eerder vreemd voor die vrouw. Hij zag haar eerst niet zitten, zij hem wel. Nadat de lichting dames uit Nederland het niet was, zag hij haar toch wel zitten. Hij zei dat hij tijdens het bezoek van de dames niet met die vrouw bezig. Dat kwam pas toen hij met Marit was overgebleven en besefte dat zij het niet was. Als er wel een leuke vrouw tussen gezeten had, had zij geen kans gemaakt.Ja, zo kun je het ook bekijken.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:soesmoes schreef op 23 april 2017 @ 21:35:

[...]





Karakterloos met veel mooie praatjes ("praatjes" maar je kan het beter slijmen noemen) en weinig inhoud (vind ik dan).Ja dat denk ik eerlijk gezegd ook. Zij komt er nog wel achter dat hij niet zoveel uitvreet. Daarom kan hij ook in het weekend naar Nederland. Als je een bedrijf in het buitenland opbouwt en er echt voor gaat, kan je in het begin echt niet in het weekend er weer vandoor. Dan moet je 1000% aanpoten en focus hebben. Zoals hij op tv overkomt heeft hij dat (helaas) niet.
quote:Belle73 schreef op 23 april 2017 @ 21:40:

[...]





Ja, zo kun je het ook bekijken.Janis Joplin!
En wat zou er met Mara's familie zijn, dat David daar niet langshoefde??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds niet bijgekomen van de wc potten race, heb echt nog nooit zoiets gezien
Alle reacties Link kopieren
Wat een (super) leuke aflevering!



Riks op zijn Amerikaans/Canadees? Is meteen een heel andere man! Veel liever en minder lomp/bot, zou dat door het Nederlands en het accent komen? Wat leuk dat ze elkaar hebben gevonden! Ik vind ze goed bij elkaar passen wat ik er nu van ziet. Denk dat het veel scheelt dat zij het land en de boerderij al kent, scheelt een hoop aanpassen.



Mara en David zij ook leuk samen al krijg ik het idee dat zij hem leuker vind dan andersom.



Annekim en Marc blijven favoriet. Twee mooie mensen. Wat erg om zo de hele schoonfamilie met camera's erbij te ontmoeten. Daar kwam weer een beetje de oude Marc naar boven.



Herman ziet er zoooo veel beter uit met dit haar. Ik vind ze schattig samen!



Olke, tja wat moet ik daar van zeggen. Geen Sandra, dat zagen we natuurlijk allemaal al aankomen, gelukkig Olke zelf ook. Ik hoop dat hij echt gelukkig word met zijn nieuwe vrouw en dat het niet is zodat hij dan maar een vrouw gevonden heeft. Olke heeft toch wel een leuke logeerweek gehad met zijn vrouwen als je het zo terug ziet.
Life is always rocky when you're a gem.
quote:MarindaH schreef op 23 april 2017 @ 21:42:

En wat zou er met Mara's familie zijn, dat David daar niet langshoefde??Scherp!
quote:R-Woman schreef op 23 april 2017 @ 21:43:

Ik ben nog steeds niet bijgekomen van de wc potten race, heb echt nog nooit zoiets gezien Ze hadden ook kunnen gaan flesje poepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven