Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor alle input!

The Bridge, top of Lake etc the paradise ook al gezien.

Peaky blinders 1 aflevering gekeken maar kon me niet weg boeien. Lizzie Borden klinkt goed die gaat het denk ik worden.



Ben de Outlander boeken nu aan het lezen ben erg benieuwd hoe het verder gaat...voor de serie word het denk ik wel langdradig....9 delen verfilmen.
Alle reacties Link kopieren
Oe, mijn man is een weekje weg en nu kan ik heerlijk zelf netflixen!

Ik heb genoten van Missing, the Bridge, Broadchurch en the Killing.

Welke andere serie heeft hier iets van weg denken jullie?
River, Happy Valley.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Fee, ik zal vanavond eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
Het is River geworden. Goede tip!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Suits aan het kijken. Is ook een advocatenserie. I love Louis
Alle reacties Link kopieren
The Good Wife seizoen 7 gisteren afgekeken, wat een stom open einde. Vond sowieso seizoen 7 overbodig. En nu vind ik dat er met dit einde eigenlijk wel een seizoen 8 moet komen.



Weet voor nu nog even niet wat ik wil gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaratje schreef op 22 april 2017 @ 22:49:

Ik ben Suits aan het kijken. Is ook een advocatenserie. I love Louis Hij is meesterlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf ben aan the Walking Dead begonnen. Toendertijd illegaal streamen iedere week en nu bingewatching met ondertiteling op Netflix... ik heb korte nachtjes....
Alle reacties Link kopieren
Hij staat (nog) niet op de Nederlandse Netflix, gek genoeg wel op de Amerikaanse, maar afgelopen week in één keer alle 10 afleveringen van Hotel Beau Sejour gekeken. Supergoede Belgische serie, over een meisje dat vermoord wordt, maar die na haar dood nog rondloopt en door 5 mensen kan worden gezien. Ze gaat zelf op zoek naar de moordenaar. Mooi donker, Scandinavisch sfeertje dat aan The Bridge en The Missing doet denken, en het blijft echt tot de allerlaatste aflevering gokken wie de killer is. Ik praat er meteen Belgisch van
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
Oja en er staat een nieuw seizoen van Fargo te wachten!



Het nieuwe seizoen van Better Call Saul kan me nog niet heel erg boeien. Enige dat ik wil is Chuck kapot maken
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
Bossgirl gekeken. Vermakelijk tijdens de huishoudelijke klusjes. Nu begonnen met Code 37. Vlaamse politieserie, ben benieuwd!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
ik ben begonnen aan luther... korte seizoenen op zich wel leuk...
Alle reacties Link kopieren
Wauw.. nog onder de indruk van River.

Happy valley wordt de volgende denk ik. Of Luther
quote:sistermoon schreef op 23 april 2017 @ 19:56:

Wauw.. nog onder de indruk van River.

Happy valley wordt de volgende denk ik. Of Luther



Ja he?



Ik zou eerst Happy Valley doen en dan pas Luther.
Alle reacties Link kopieren
Happy Valley vond ik beter dan Luther.
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Happy valley even aan mijn lijstje toegevoegd
Please like me vond ik echt een heerlijke serie! in 1 ruk uitgekeken. Heel simpel, maar zo ontroerend en hilarisch tegelijk. Zit nu met spanning te wachten op de nieuwe seizoenen van oitnb en twd. Ondertussen heb ik orphan black gekeken en zit ik nu midden in breaking bad. Beide geen series die me echt zo boeien dat ik maar niet op kan houden met kijken... The missing vond ik ook wel heel erg gaaf.



Op aanraden van vriendin begonnen aan unbreakable kimmy schmidt maar daar vind ik dus echt geen ruk aan..
Ik kijk nu ook Orphan Black en ben al bij seizoen 4 gekomen maar ik vind het niet echt goed te volgen meer. Het duurt te lang en het seizoen van daarvoor duizelt nog in mijn hoofd door de scheikundige high-tech kloon formules uit dat boek en gezeur tussen Cosima en Delphine. Kan het niet echt goed meer volgen. Wordt het weer spannender of kan ik het beter droppen?
Ik vond orphan black heel langdradig.. toch maar uitgekeken omdat het steeds wel heel spannend is maar vind het geen top serie.. Vond seizoen 4 het minst van allemaal.
Ik vraag me af wat ik deze week in Frankrijk nog kan kijken. Welke series ze daar aanbieden.



En aangezien we hier allerlei talen ondertitels hebben, weet iemand of je daar dan ook gewoon de Nederlandse kan aanzetten? Vast wel toch?
Alle reacties Link kopieren
@Fee: volgens mij kan dat helaas niet. Ik was in Duitsland en kon daar voornamelijk alleen Duitse ondertiteling kiezen...



Aanraders voor wie op het puntje van z'n stoel zat bij The Killing en The Bridge (maar niets tipt daar aan volgens mij): The Team en Hinterland (kijk ik nu).
Als je inlogt op je eigen Netflix in Frankrijk kom je toch gewoon op je eigen NLse account lijkt me (?)
Alle reacties Link kopieren
Ja je eigen account maar toen wij in de VS waren konden wij wel Friends zien. Dat staat er hier niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven