Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:R-Woman schreef op 23 april 2017 @ 21:43:

Ik ben nog steeds niet bijgekomen van de wc potten race, heb echt nog nooit zoiets gezien
Alle reacties Link kopieren
quote:R-Woman schreef op 23 april 2017 @ 21:43:

Ik ben nog steeds niet bijgekomen van de wc potten race, heb echt nog nooit zoiets gezienOp Rijnmond tv is er een reclamespotje van. Je kunt er ook toeren op een Solex. Is in het kassengebied.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 23 april 2017 @ 21:18:

Is David dikker geworden? Zit stevig in zn vel.Nou idd, viel mij ook gelijk op.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 23 april 2017 @ 21:42:

En wat zou er met Mara's familie zijn, dat David daar niet langshoefde??Dat dacht ik ook even, totdat ik bedacht dat mijn familie absoluut niet op tv zou willen. Best kans dat de familie van mara die 'eer' ook aan zich voorbij laat gaan.
Die ene minuut van Olke en Sandra op city trip had ook wel bij de vorige uitzending gekund....



En ik dacht ook al te zien dat David iets dikker was geworden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een HEERLIJKE aflevering was dit!



Herman vind ik leuk, met zijn nieuwe coupage.

David vind ik grappig en leuk, en hij ziet er happy uit met Mara.

Marc en Annekim vind ik heel leuk en mooi samen. Marc vond ik vanavond sowieso veel leuker dan in de voorgaande afleveringen.

En wat leuk voor zowel Riks als Olke dat ze ook iemand gevonden hebben zeg.



Ik heb er eigenlijk maar twee woorden voor:



Super!



Dus.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 23 april 2017 @ 21:14:

Ook 1 uit z'n eigen omgeving. Hadden Riks en hij niet beter eerst even goed om zich heen kunnen kijkenLastig denk ik met zo'n druk bedrijf. Fijn voor hem dat hij ene vrouw gevonden heeft zo in de buurt.
Life is always rocky when you're a gem.
quote:soesmoes schreef op 23 april 2017 @ 21:44:

[...]





Ik zou dit alleen heel doen als ik heel erg flink aangeschoten was
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 23 april 2017 @ 21:02:

Ik vind Annekim zo prachtig.Helemaal mee eens.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal het was hier weer erg gezellig! En dat we allemaal lang en gelukkig zullen leven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 23 april 2017 @ 21:48:

Ik heb er eigenlijk maar twee woorden voor:



Super!



Dus.
Alle reacties Link kopieren
Dit was het eerste seizoen van BZV dat ik (deels( gevolgd heb en ik vond het erg leuk! Volgend jaar weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 23 april 2017 @ 21:37:

[...]





Eerder vreemd voor die vrouw. Hij zag haar eerst niet zitten, zij hem wel. Nadat de lichting dames uit Nederland het niet was, zag hij haar toch wel zitten. Hij zei dat hij tijdens het bezoek van de dames niet met die vrouw bezig. Dat kwam pas toen hij met Marit was overgebleven en besefte dat zij het niet was. Als er wel een leuke vrouw tussen gezeten had, had zij geen kans gemaakt.Dat denk ik niet. Denk eerder dat hij door de bzv dames bewust werd van wat hij ècht zocht in een vrouw en zich realiseerde dat hij deze al ontmoet had. Een tweede ontmoeting met een nieuwe (open) blik is dus in een relatie uitgelopen. Leuk voor ze toch.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocotofje schreef op 23 april 2017 @ 21:49:

[...]



Ik zou dit alleen heel doen als ik heel erg flink aangeschoten was Ik vind het sowieso een beetje shockerend dat mensen hier geld mee verdienen. Tenminste, je zal er vast voor moeten betalen :p
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 23 april 2017 @ 21:14:

Ook 1 uit z'n eigen omgeving. Hadden Riks en hij niet beter eerst even goed om zich heen kunnen kijken Daar hadden ze een zetje voor nodig. Stevige hulp om uit het oude patroon te stappen.

En in elk geval Riks moest leren om over gevoelens door te denken. Had-ie de gezelligheid van drie dames in huis plus Yvon voor nodig.

.



quote:twistnshout schreef op 23 april 2017 @ 21:14: Zie nou wel! Ik roep het al weken!



Die veramerikaansde mannen moeten geen Nederlandse vrouw willen, ze hebben een heel verkeerd beeld van de vrouwen hier.



Nooit weer bzv internationaal! Dat werkt alleen als ze regelmatig contact met mensen in Nederland hebben en dus de verandering volgen. We zijn niet meer zoals 15-25 jaar geleden,, toen zij emigreerden. Bij Wim in Tanzania werkte het dus wèl en de Franse boeren zitten dichtbij genoeg voor regelmatig contact. Overigens ging boer Dirk-Jan jaarlijks op skivakantie.

.



quote:Zwartvlekje schreef op 23 april 2017 @ 21:17: Er we hebben wel vaker ook in binnelandse edities gehad dat boeren brieven kregen (en kozen) voor vrouwen uit hun omgeving, toch? Of geplukt werden door een vrouw, al dan niet uit eigen omgeving.

.



quote:tampontouwtje schreef op 23 april 2017 @ 21:40: [...]



Ja dat denk ik eerlijk gezegd ook. Zij komt er nog wel achter dat hij niet zoveel uitvreet. Daarom kan hij ook in het weekend naar Nederland. Als je een bedrijf in het buitenland opbouwt en er echt voor gaat, kan je in het begin echt niet in het weekend er weer vandoor. Dan moet je 1000% aanpoten en focus hebben. Zoals hij op tv overkomt heeft hij dat (helaas) niet. De ontwikkelingen van het bedrijf schijnen te hangen op bureaucratie, lees corruptie. Alleen al daarom zou ik nooit naar een land als Roemenië willen.

.



quote:R-Woman schreef op 23 april 2017 @ 21:43:

Ik ben nog steeds niet bijgekomen van de wc potten race, heb echt nog nooit zoiets gezien Willem-Alexander werd geconfronteerd met wc-potten smijten. Hij kon zo snel niet weigeren.

,



quote:Opaque schreef op 23 april 2017 @ 21:43:

Wat een (super) leuke aflevering!



Riks op zijn Amerikaans/Canadees? Is meteen een heel andere man! Veel liever en minder lomp/bot, zou dat door het Nederlands en het accent komen? Wat leuk dat ze elkaar hebben gevonden! Ik vind ze goed bij elkaar passen wat ik er nu van ziet. Denk dat het veel scheelt dat zij het land en de boerderij al kent, scheelt een hoop aanpassen.



Mara en David zij ook leuk samen al krijg ik het idee dat zij hem leuker vind dan andersom.



Annekim en Marc blijven favoriet. Twee mooie mensen. Wat erg om zo de hele schoonfamilie met camera's erbij te ontmoeten. Daar kwam weer een beetje de oude Marc naar boven.



Herman ziet er zoooo veel beter uit met dit haar. Ik vind ze schattig samen!



Olke, tja wat moet ik daar van zeggen. Geen Sandra, dat zagen we natuurlijk allemaal al aankomen, gelukkig Olke zelf ook. Ik hoop dat hij echt gelukkig word met zijn nieuwe vrouw en dat het niet is zodat hij dan maar een vrouw gevonden heeft. Olke heeft toch wel een leuke logeerweek gehad met zijn vrouwen als je het zo terug ziet. De meeste boeren vinden het erg gezellig met de logerende vrouwen. Dit jaar waren er twee logees die in het dagboek schreven dat het zo gezellig was en dat het keuze moment een vervelend incident was. De een schreef dat ze het bijna vergeten waren en de ander dat de afwijzing een klap was.



Ik vind Herman er glibberig mee uit zien. In de eerste fase met Fleur zag je hoe hij van knaapje tot man geëvolueerd was. Dat nieuwe kapsel moeten ze maar gauw vergeten. Riks' eerste vrouw kwam ook uit eigen omgeving (buurstadje), maar kon er niet aarden. Het hielp natuurlijk niet dat ze een autistisch zoontje hadden en dat de boerderij gewoon door moet blijven draaien.



Voor alle boeren is dus het doel behaald: boer vond vrouw en daar was wel degelijk een stel helpende handen bij nodig. Nu even wachten op het BZV-feest, wat weer 2 mnd later speelt. En alle boeren komen opdraven.
quote:MarindaH schreef op 23 april 2017 @ 21:42:

En wat zou er met Mara's familie zijn, dat David daar niet langshoefde??Denk dat haar ouders dat liever zonder camera's doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 23 april 2017 @ 21:42:

En wat zou er met Mara's familie zijn, dat David daar niet langshoefde??Misschien had haar familie er geen behoefte aan om op de TV te verschijnen. Zou ik ook niet hebben.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 23 april 2017 @ 21:48:

Wat een HEERLIJKE aflevering was dit!



Herman vind ik leuk, met zijn nieuwe coupage.

David vind ik grappig en leuk, en hij ziet er happy uit met Mara.

Marc en Annekim vind ik heel leuk en mooi samen. Marc vond ik vanavond sowieso veel leuker dan in de voorgaande afleveringen.

En wat leuk voor zowel Riks als Olke dat ze ook iemand gevonden hebben zeg.



Ik heb er eigenlijk maar twee woorden voor:



Super!



Dus.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 23 april 2017 @ 21:25:

Nou, leuk hoor, het is ze allemaal van harte gegund!



Vind het alleen jammer dat Sandra niet nog even opgezocht is met het verzoek zich nader te verklaren en ik zou ook wel willen weten hoe het nu met Marit gaat.Dit ja!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:Opaque schreef op 23 april 2017 @ 22:00:

[...]





Dat denk ik niet. Denk eerder dat hij door de bzv dames bewust werd van wat hij ècht zocht in een vrouw en zich realiseerde dat hij deze al ontmoet had. Een tweede ontmoeting met een nieuwe (open) blik is dus in een relatie uitgelopen. Leuk voor ze toch. Dat denk ik ook, gewoon op basis van hoe hij het verklaarde in de preview.
quote:soesmoes schreef op 23 april 2017 @ 22:00:

[...]



Ik vind het sowieso een beetje shockerend dat mensen hier geld mee verdienen. Tenminste, je zal er vast voor moeten betalen :pinderdaad ook dat nog
Mooie afsluiting van een geweldig programma.

Kijk nu al uit naar de volgende ronde.

Alle reacties Link kopieren
Marc



Olke ben blij dat hij ook een leuke en lieve vrouw heeft gevonden.



Die opmerking van Riks, slim aan de wortel kwam echt niet meer bij! Wat een droge man is dat, wel leuk ook op zijn manier.



Herman en Fleur zijn lief samen, en Mara en David voel ik weinig bij, het lijkt allemaal zo gemaakt en alsof ze vooral zichzelf heel erg proberen te overtuigen. Vind het niet echt een leuk stel.



Was een mooi seizoen, erg van genoten!
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 23 april 2017 @ 22:05:

[...]



Dit ja!Sandra en Marit staan op de bzv website met een filmpje! Net als alle andere afvallers.
Alle boeren gelukkig...

Achteraf waren dus allen David, Marc en Herman boeren die er blanco in stapten.

Riks had dus al iemand gehad uit Canada.

Riks vond ook dat de lief uit het dorp van Olke "lekker strak in het vel zat". Ja, dat zien die boeren dan wel.



Maar misschien komen de vrouwen die het niet werden ook nog in beeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven