Leuke ideeen voor een bedrijfsuitje??

12-02-2009 10:34 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de taak om een bedrijfsuitje te organiseren. Wie heeft er nog leuke ideeën wat ik met mijn collega's zou kunnen doen? Zelf dacht ik aan een leuke workshop, liefst in de omgeving Randstad!!
Alle reacties Link kopieren
oh oud topic zie ik nu
Alle reacties Link kopieren
quote:nuhuku schreef op 12 februari 2009 @ 10:51:

*droomt stiekem van een bedrijfsuitje waarin gewoon de ballorig een keer wordt afgehuurd voor volwassenen*



Hell yeah!



Wij hebben al het standaard wokken en daarna bowlen uitje..
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn gaan Pop Quizen laatst

Ik vond het verrassend leuk!



Lekker eten tussendoor





Oh...heel oud topic
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben laatst een cursus vloggen gedaan met 6 personen. Was echt superleuk. Het duurde een hele dag. In de ochtend theorie en vrij vlot met de smartphone zelf aan de slag. Sticks hadden zij meegenomen. Aan het einde van de dag konden we elkaars 'werk' laten zien. Daarna nog wezen uiteten, maar dat was op eigen initiatief. Het leuke van vloggen is dat het niet alleen fun is, maar we gebruiken het ook nu voor werk. Succes! Sanne.
anoniem_342943 wijzigde dit bericht op 24-04-2017 06:41
Reden: typfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als mensen dit überhaupt nog lezen: Ik werk bij een erg groot bedrijf maar laatst een soort survival speurtocht gedaan. Kost volgens mij wel wat maar was behalve erg leuk ook leerzaam. De acteurs zijn ook gelijk degene die je feedback geven over de samenwerking. Is een bedrijfsuitje waar je ook nog wat van leert. Die kerel heeft er meer op z'n site staan. Het heet https://teambuildingspellen.nl maar ze hebben ook diners met entertainment enzo.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-03-2018 11:53
Reden: Spam
97.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Altijd weer een verrassing als iemand zomaar uit het niets reageert op een stokoud topic.....
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Reageren op een bericht van 9 jaar oud... je zal maar niets te doen hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven