Belachelijke cadeaus van kennissen en familie

23-04-2017 13:17 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn echt idiote cadeaus die jij krijgt?
Mijn ex wist niets beters te verzinnen dan een doosje thee en een reep chocola.
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_208023 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 22:57
96.40% gewijzigd
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Van een ex scharrel: een Speedo badpak maat 46. Hartstikke aardig bedoeld, ware het niet dat ik maat 38 heb
Een stenen (lelijke) olifant met plat hoofd. Die totaal niet in ons interieur past.



Moest volgens schoonmoeder een "boek-legger" voorstellen.



Een gekopieerde CD van mindfulness van schoonbroer.

Ik heb niets met yoga-achtige dingen.

Hij wel.
quote:Mooskebab schreef op 23 april 2017 @ 17:09:

Van een ex scharrel: een Speedo badpak maat 46. Hartstikke aardig bedoeld, ware het niet dat ik maat 38 heb
quote:frambloosje schreef op 23 april 2017 @ 14:19:

[img]http://www.miniwarenhuis.com/files/5943 ... ssager.jpg[/img]



Een dolfijn-infrarood-massage-apparaat van een leerling. Een soort combi van een vibrator en een drilboor.

Wat hebben we hier een lol om gehad!

Daarna snel weggegooid



Die ligt hier ook in de kast.

Nog zelf gekocht ook

Werkt wel goed bij vastzittende spieren.
Een boedha fontein. Van schoonzus. Vreselijk ding.

Is per ongeluk opeens kwijt geraakt.

Heb m weg gegeven aan iemand die hem wel mooi vond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kashri schreef op 23 april 2017 @ 14:40:

In de vuurkorf
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 23 april 2017 @ 14:50:

Oh die vind ik zo leuk.Ik moest even Googlen, maar ik vind die spaarpotten ook heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eloise_Xennakiss schreef op 23 april 2017 @ 19:20:

Een boedha fontein. Van schoonzus. Vreselijk ding.

Is per ongeluk opeens kwijt geraakt.

Heb m weg gegeven aan iemand die hem wel mooi vond.Maar ben je dan niet bang dat ze vraagt waar hij is, als ze bij je komt?
Een handdoekje voor in de keuken.
quote:Jetje_78 schreef op 23 april 2017 @ 19:24:

[...]



Maar ben je dan niet bang dat ze vraagt waar hij is, als ze bij je komt?Nee want we liggen elkaar totaal niet. Ze komt alleen met verjaardagen. Mocht ze vragen zeg ik dat hij gevallen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eloise_Xennakiss schreef op 23 april 2017 @ 19:30:

Nee want we liggen elkaar totaal niet. Ze komt alleen met verjaardagen. Mocht ze vragen zeg ik dat hij gevallen is.

Oh ja, dat kan natuurlijk.

Ik vind het altijd eng om dingen weg te doen die ik niet leuk vind, omdat ik bang ben dat 'men' er later naar zal vragen.

Maar alles kan natuurlijk kapot
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooskebab schreef op 23 april 2017 @ 17:09:

Van een ex scharrel: een Speedo badpak maat 46. Hartstikke aardig bedoeld, ware het niet dat ik maat 38 heb







In die categorie: voor mijn verjaardag van vriend een lingerie setje waarvan de maten echt gewoon totaal verkeerd waren. Echt waarvan je gewoon níet snapt hoe hij in hemelsnaam bij die maten komt . Broekje was veelste groot, bh was totale verkeerde cup en omvang. En dat terwijl zijn handen zowat mijn BH vervangen als we samen zijn, en hij wel kan zien dat ik geen maat 40 heb . Echt jammer, want het was een mooi setje. Maar ivm Sale mocht hij hem niet meer terugbrengen.



Maar dat vind ik geen "belachelijk cadeau", ik vond het juist heel leuk (alleen jammer dat ik er niks aan heb) en vooral heel lullig voor hem zelf. Hij baalde er echt van, want dat was het hoogtepunt cadeautje van mijn cadeautjes
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:wiezel schreef op 23 april 2017 @ 16:33:

Zo'n Marokkaanse huisjurk..... ehhhhhhh juist ja. In het paars (ik haat paars) met een fatima hand erop.





Laat me raden.

Je draagt 'm niet?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Nou ja belachelijk is t niet, maar totaal niet iets voor mij. Een cadeaubon vd H&M. Als er een zaak is waar ik een schijthekel aan heb dan is t wel aan de H&M.
Grote, opzichtige sieraden.. en dan het ergste was een grote, babyroze armband met verschillende kralen, lintjes, bedels e.d. Ik draag eigenlijk nooit iets om m'n polsen en dan ook hooguit een smal, zilveren armbandje. Dat van een vriendin die me echt al jaren kent. Dus dat was wel wat kansloos



Meeste wat ik echt niet mooi vindt, verdwijnt naar zolder en dan uiteindelijk naar rommelmarkt voor goed doel of naar iemand die het wel mooi vindt.. Meeste mensen die iets geven voor in huis wat echt onze smaak niet is, komen toch maar hooguit eens per jaar op verjaardag
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een orchidee van mensen die ik zeker weten verteld heb dat ik orchideeën helemaal niet leuk vindt

Is niet echt belachelijk natuurlijk, wel niet zo attent
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, theeglazen van schoonzus voor kerst. Ik drink zelden thee.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 23 april 2017 @ 19:50:

[...]







Laat me raden.

Je draagt 'm niet?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:SaveAngie schreef op 23 april 2017 @ 20:43:

Oh ja, theeglazen van schoonzus voor kerst. Ik drink zelden thee.



Da's uitstekend voor feestjes met thee-drinkende gasten.

Zoals waarschijnlijk je schoonzus .

De rest van 't jaar kunnen ze in een hoge kast.



Een vriendin heeft hier zo ook es de hint gegeven dat ze koffie dronk.

Door de koffie-tassen zelf mee te brengen tijdens de housewarming.
quote:SaveAngie schreef op 23 april 2017 @ 20:43:

Oh ja, theeglazen van schoonzus voor kerst. Ik drink zelden thee. Idem hier. En die ene keer dat ik theedrink, gebruik ik een simpel zakje. Ik ga echt niet aan de gang met speciale thee en thee-eieren.
TinyBel schreef:
23-04-2017 23:34
quote:SaveAngie schreef op 23 april 2017 @ 20:43:

Oh ja, theeglazen van schoonzus voor kerst. Ik drink zelden thee.



Da's uitstekend voor feestjes met thee-drinkende gasten.

Zoals waarschijnlijk je schoonzus .

De rest van 't jaar kunnen ze in een hoge kast.



Een vriendin heeft hier zo ook es de hint gegeven dat ze koffie dronk.

Door de koffie-tassen zelf mee te brengen tijdens de housewarming.
Es?
Koffie-tassen?

Wat voor dialect is dat?
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
05-07-2017 17:54
Es?
Koffie-tassen?

Wat voor dialect is dat?
Brabants of Vlaams
Was tijd geleden bij een vriendin in Antwerpen, die nog een rondje koffie deed: waar is jouw tas? En ik, heel goed wetend dat een tas een kopje is, zeg: op de grond. Die keek dus echt verbaasd.
een handtas is trouwens een chacoche in het vlaams
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
whatcomesaround schreef:
23-04-2017 20:04
Grote, opzichtige sieraden.. en dan het ergste was een grote, babyroze armband met verschillende kralen, lintjes, bedels e.d. Ik draag eigenlijk nooit iets om m'n polsen en dan ook hooguit een smal, zilveren armbandje. Dat van een vriendin die me echt al jaren kent. Dus dat was wel wat kansloos



Meeste wat ik echt niet mooi vindt, verdwijnt naar zolder en dan uiteindelijk naar rommelmarkt voor goed doel of naar iemand die het wel mooi vindt.. Meeste mensen die iets geven voor in huis wat echt onze smaak niet is, komen toch maar hooguit eens per jaar op verjaardag
Ja die lelijke sieraden. Ik draag enkel een zilveren ketting met klein hangertje en dan komen ze aan met grote grove sieraden. Die belanden in de cadeautjeskast voor anderen die er wel van houden
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 05-07-2017 18:33
1.37% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven