Ballenbak 11maand

22-04-2017 19:33 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat de ballenbak voor kinderen vanaf 18maand was, nu blijkt dat er voor kinderen onder een jaar een aparte bak is.

Schoonzusje wil met haar kids van 8 en9 met mijn dochter naar de ballenbak, morgen.



Ik zie het niet zo zitten, naast dat het me echt vreselijk lijkt vind ik dochter ook nog te klein/ jong. Zouden jullie gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:daenerys79 schreef op 22 april 2017 @ 20:32:

[...]





Dit. er zijn vaak grotere kinderen die ook wild doen in het gedeelte voor de kleintjes. en de leiding doet hier vaak niks aan. En bovendien kan jouw zus lekker relaxen aan de kant terwijl jij constant bij je kleine moet blijven. of jullie moeten samen met haar in het babygedeelte zitten?



Ik denk dat ik uiteindelijk bij dochter in het babygedeelte zit terwijl schoonzus van d'r gratis wifi zit te genieten aan de kant

Neefje en nichtje zullen niet bij dochter weg te slaan zijn, zijn ook lekker wild dus kijken niet uit.. (wat je ze ook niet kwalijk kan nemen, zijn ook kinderen natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 22 april 2017 @ 20:36:

[...]





Morgen overdag is het wisselend bewolkt. Het is op de meeste plaatsen droog, de grootste kans op een enkele bui heeft het noordoosten.Dat is hier.. Vandaag was het ook heerlijk herfstachtig weer
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 22 april 2017 @ 20:43:

Naar ballenbakken de horror ga je toch alleen als je peuter thuis de boel afbreekt, en je geen raad meer weet hoe je de dag met dat jong nog leuk kan doorbrengen?



Niet toch met een babytje van 8 maanden? Dan zou je bijna zeggen dat je daar voor je eigen plezier gaat zitten.



Dat is precies mijn idee van de ballenbak



Bedankt voor de andere tips! Ik ga eens google wat er hier in de buurt is.
Tja, waarom zou je niet gaan? De jongste kinderen zijn hier ook weleens mee geweest met hun oudere broers/zussen en je kunt het zo druk maken als je wilt natuurlijk. Ik heb wel een hele middag kiekeboespelletjes gedaan op een matras daar.



Kijk, voor een kind van die leeftijd ga je er niet speciaal heen (je hebt het over ballenbak, maar ik neem aan dat je indoorspeeltuin bedoelt), maar ik nam de baby's altijd mee naar alle activiteiten. Ook voor baby's is er genoeg te zien en de meeste indoorspeeltuinen hebben ook wel een buitengedeelte, waar je een frisse neus kunt halen.



Ik zie het probleem eigenlijk niet zo geloof ik? Ik neem aan dat je dochter wel vaker in situaties met wat herrie en veel kinderen komt (ik lees over zwemmen)? En je gaat toch ook een beetje voor je neefje en nichtje neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 22 april 2017 @ 20:58:

[...]





Dat is hier.. Vandaag was het ook heerlijk herfstachtig weer



Ik vat dat toch echt op als dat de kans op een bui klein is. Ook bij jou. En als er dan een enkele bui valt is het waarschijnlijk bij jou.

Morgen ff buienradar in de gaten houden en lekker op een droog moment naar de kinderboerderij met speeltuin.
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 22 april 2017 @ 20:56:

[...]





Ik denk dat ik uiteindelijk bij dochter in het babygedeelte zit terwijl schoonzus van d'r gratis wifi zit te genieten aan de kant

Neefje en nichtje zullen niet bij dochter weg te slaan zijn, zijn ook lekker wild dus kijken niet uit.. (wat je ze ook niet kwalijk kan nemen, zijn ook kinderen natuurlijk)Die mogen niet in het stuk van jouw kind.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 22 april 2017 @ 20:43:

Naar ballenbakken de horror ga je toch alleen als je peuter thuis de boel afbreekt, en je geen raad meer weet hoe je de dag met dat jong nog leuk kan doorbrengen?



Niet toch met een babytje van 8 maanden? Dan zou je bijna zeggen dat je daar voor je eigen plezier gaat zitten.Sorry baby van 11 maanden
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 22 april 2017 @ 19:57:

[...]





Ik kwam niet verder dan zwemmen eigenlijk, voor iedereen leuk, dochter vind het ook geweldig (voor n uurtje dan is ze er wel klaar mee met die drukte) en het is. vlakbij huis.

Monkeytown is half uur enkele reis.



Zal nog ff googlen wat te doen, neig toch naar nee met die ballenbak.Mwah... even een uurtje naar het zwembad is voor twee kinderen van 8 en 9 niet echt een dagje uit natuurlijk...
Gewoon thuis, rondje speeltuin in de woonwijk en dan ergens een pannenkoek eten?
Ballenbak vanaf een jaar of 2 - 2,5 in de aparte bak..
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 22 april 2017 @ 20:56:

[...]





Ik denk dat ik uiteindelijk bij dochter in het babygedeelte zit terwijl schoonzus van d'r gratis wifi zit te genieten aan de kant

Neefje en nichtje zullen niet bij dochter weg te slaan zijn, zijn ook lekker wild dus kijken niet uit.. (wat je ze ook niet kwalijk kan nemen, zijn ook kinderen natuurlijk)Dan zou ik ervoor bedanken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven