Tinder blijft hangen op personen zoeken

23-04-2017 14:46 14 berichten
Hé,



Na een lange tijd toch maar weer besloten Tinder te downloaden. In het verleden werkte de app gewoon, echter nu blijft de app hangen op ´personen in de buurt zoeken´. Hij staat hier al heel lang op. Locatie en zo staat wel gewoon aan. Hij vind wel vriendengroepen, alleen geen personen. Heeft iemand dit ´probleem´ ook gehad of weet iemand een oplossing? Thnx!
Alle reacties Link kopieren
Hoe wijd staat je "range"?
quote:forumdame2011 schreef op 23 april 2017 @ 14:49:

Hoe wijd staat je "range"?Die stond vrij hoog zag ik net (40 km) heb ik nu veranderd naar 10
Alle reacties Link kopieren
Even van wifi naar 4G switchen, en anders je telefoon opnieuw opstarten, ik heb het ook gehad maar hierna deed hij het wel.
quote:azizah schreef op 23 april 2017 @ 15:02:

Even van wifi naar 4G switchen, en anders je telefoon opnieuw opstarten, ik heb het ook gehad maar hierna deed hij het wel.Ah oké, ga ik dat proberen :)!
Hmm mobiel uitgezet en van de wifi af (4G) , werkt niet. Jammer, dacht ik ga deze saaie zondag even middagje swipen
Alle reacties Link kopieren
10 km is niet veel natuurlijk. Zou m eerder stuk hoger zetten om te kijken of ie het überhaupt doet.
quote:forumdame2011 schreef op 23 april 2017 @ 16:29:

10 km is niet veel natuurlijk. Zou m eerder stuk hoger zetten om te kijken of ie het überhaupt doet.Nee daar heb je een punt, ik dacht juist dan zijn er minder mensen dus vind die het sneller. Ga het bereik wel even groter zetten om te proberen
Alle reacties Link kopieren
Geen liefdesleven door software ellende. De wereld is niet meer te redden
Alle reacties Link kopieren
Loop door de stad heen en pak een jongen, man de technologie ook van tegenwoordig, ze kunnen er niet zonder mee.
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:DarylinaTWD schreef op 24 april 2017 @ 01:11:

Loop door de stad heen en pak een jongen, man de technologie ook van tegenwoordig, ze kunnen er niet zonder mee.Haha, jij stoort je er op een andere manier aan, kan ook. De grap is dat ik zonder technologie een vriendin moest zien te vinden en dat vond ik een hele uitdaging. Ik had het toen wel graag Internet gehad maar je hebt waarschijnlijk gelijk dat het afleidt van mensen op straat ontmoeten.
quote:DarylinaTWD schreef op 24 april 2017 @ 01:11:

Loop door de stad heen en pak een jongen, man de technologie ook van tegenwoordig, ze kunnen er niet zonder mee.Dat is inderdaad waarschijnlijk een betere optie, maar ik wilde weer even tinder installeren en daar ging dit topic over Niets te maken met niet meer zonder kunnen.
quote:ooitverlegen schreef op 24 april 2017 @ 08:29:

[...]



Haha, jij stoort je er op een andere manier aan, kan ook. De grap is dat ik zonder technologie een vriendin moest zien te vinden en dat vond ik een hele uitdaging. Ik had het toen wel graag Internet gehad maar je hebt waarschijnlijk gelijk dat het afleidt van mensen op straat ontmoeten.Dat ligt er denk ik aan hoe actief je bezig bent met tinder of een soorgelijke app , mij leidt het zeker niet af van mensen op straat want ik gebruik het eventueel alleen thuis. Maar goed een beetje technologie kan soms best handig zijn vind ik !
Alle reacties Link kopieren
quote:carella1 schreef op 24 april 2017 @ 09:17:

Dat ligt er denk ik aan hoe actief je bezig bent met tinder of een soorgelijke app , mij leidt het zeker niet af van mensen op straat want ik gebruik het eventueel alleen thuis. Maar goed een beetje technologie kan soms best handig zijn vind ik !

Het is natuurlijk wel zo dat je op straat en in auto's mensen druk bezig ziet met de smartphone. Alleen thuis gebruiken is wel heel netjes. Natuurlijk is technologie heel handig maar soms ook waanzinnig frustrerend als iets niet lukt door bijv. software issues.



Chriet Titulair zag het aankomen maar is er nu aan ontsnapt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven