Vriendin gezocht

22-04-2017 23:53 22 berichten
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een gezellige, liefst ook sportieve vriendin. Leeftijd is niet zo belangrijk, ik ben zelf 43, getrouwd en heb geen kinderen. Hobby's: fietsen, wandelen, skeeleren, dagje sauna, maar ook gewoon thuis een bakkie bij elkaar doen of ergens lunchen, naar de film of een concert bezoeken, ik vind veel leuk om te doen. Ik ben in het bezit van een auto maar vind het prettig als je in de buurt woont. Regio Westland, Loosduinen, Hoek van Holland.
anoniem_63618b2b82197 wijzigde dit bericht op 23-04-2017 00:55
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
heb de forumregels zo gauw niet paraat, maar vermoed dat dit er niet binnen valt. Geeft verder niks, verheug me op wat komen gaat

volledig offtopic (mijzelf (brave hendrik) hiermee hopelijk vrijwaardend van een ban : ) klink je als een prima gosert, en wens ik je een lieflijke levenspartner toe
Dit word genieten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dit wel een vrouw en hoort dit meer thuis onder: contact ;)
Alle reacties Link kopieren
hoe zie je eruit?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 23 april 2017 @ 00:00:

heb de forumregels zo gauw niet paraat, maar vermoed dat dit er niet binnen valt. Geeft verder niks, verheug me op wat komen gaat

volledig offtopic (mijzelf (brave hendrik) hiermee hopelijk vrijwaardend van een ban : ) klink je als een prima gosert, en wens ik je een lieflijke levenspartner toe Misschien is het gewoon een vrouw die vriendinnen zoekt
Alle reacties Link kopieren
TO, laat je topic even verplaatsen naar "Oproepjes", dan is het toegestaan.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 23 april 2017 @ 00:14:

hoe zie je eruit?Zou je wel willen weten he?
quote:jeansjacket schreef op 23 april 2017 @ 00:14:

hoe zie je eruit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 23 april 2017 @ 00:16:

[...]





Zou je wel willen weten he? ja eh ben nogal nieuwsgierig van aard.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 23 april 2017 @ 00:18:

[...]



ja eh ben nogal nieuwsgierig van aard.
Alle reacties Link kopieren
als dit een chatbox was zou de volgende vraag zijn: Wat heb je aan?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Nou TO, hoe zie je er uit en wat heb je aan? Jeansjacket wil dat graag weten, ze twijfelt nog of ze jou vriendinnetje wil zijn
Hallo allemaal, bedankt voor de reacties, ik ben een vrouw die dus een vriendin zoekt voor de gezelligheid, ik ben getrouwd. Ik heb geen idee hoe ik een topic kan verplaatsen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Zonnestraaltje73 schreef op 23 april 2017 @ 00:26:

Hallo allemaal, bedankt voor de reacties, ik ben een vrouw die dus een vriendin zoekt voor de gezelligheid, ik ben getrouwd. Ik heb geen idee hoe ik een topic kan verplaatsen...Verplaatsen kan niet, je kan wel een oproepje plaatsen bij contact en bij het mods topic vragen of dit topic verwijderd kan worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 23 april 2017 @ 00:25:

Nou TO, hoe zie je er uit en wat heb je aan? Jeansjacket wil dat graag weten, ze twijfelt nog of ze jou vriendinnetje wil zijn tja als we gaan lunchen moet ik natuurlijk wel de mooiste zijn
you go girl
Alle reacties Link kopieren
En succes met het zoeken van een leuke vriendin voor de gezelligheid
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 23 april 2017 @ 00:28:

[...]



tja als we gaan lunchen moet ik natuurlijk wel de mooiste zijn Ja precies
quote:Zonnestraaltje73 schreef op 23 april 2017 @ 00:26:

Hallo allemaal, bedankt voor de reacties, ik ben een vrouw die dus een vriendin zoekt voor de gezelligheid, ik ben getrouwd. Ik heb geen idee hoe ik een topic kan verplaatsen...oooh dat had ik echt niet zo begrepen! no offence TO maar het las als een zoekertje in het plaatselijke sufferdje: vriendelijke vers gescheiden man op zoek naar een prettig wijffie om zijn leven mee te delen. my bad
quote:jeansjacket schreef op 23 april 2017 @ 00:28:

[...]



tja als we gaan lunchen moet ik natuurlijk wel de mooiste zijn

dûh!

als niet (onwaarschijnlijk) wordt er linea recta omgekeerd!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen serieuze reacties op je oproep gekregen zo te zien. Als je nog op zoek bent mag je me een pb sturen (bij jou staat die optie uit) dan zal ik meer over mijzelf vertellen. Ben een vrouw, ook 43.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je geen privé bericht sturen. Je hebt die optie uit staan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven