Tips voor bezigheden voor kids tijdens de bruiloft

24-04-2017 08:05 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog tips? Of voorbeelden wat wel werkt en wat niet?
Alle reacties Link kopieren
Mijn nichtje had cadeautasjes gemaakt voor mijn kinderen en de twee andere kinderen die kwamen. Ze had er echt werk van gemaakt, met allemaal leuke dingen die voor dat betreffende kind van waarde waren. Mijn zoon kreeg bijvoorbeeld een dik leesboek en de dochters springtouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 24 april 2017 @ 08:28:

Gewoon geen kinderen uitnodigen en voor de twee kinderen van je zus, die wel mee moeten, moet je zus maar iets verzinnen.



(voor zus kun je ieder familielid invullen waar je zo close mee bent dat je ze niet kunt verplichten hun kinderen thuis te laten)

Nou dat was bij mij écht geen optie. Juist de kinderen maakten het zo lekker feestelijk en ongedwongen. Tijdens de trouwplechtigheid zelf kroop er zelfs een kleintje bij mij op schoot, super leuk vond ik dat!



Wij hadden een tafel met cupcakes klaargezet met allerlei lekkers waarmee ze de cupcakes konden versieren. Vonden ze erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Het gaat niet over mezelf, maar over een vriendin die gaat trouwen. Ze hebben al een springkussen geregeld. Ik zou voor de rest zorgen. Ik heb al teken/kleurspullen met bruiloftkleurplaten. 2 doeltjes waar ze voetbal kunnen spelen. Bellenblaas. Glow in the dark sticks, maar die zijn meer voor de volwassenen savonds. Iemand nog een ander leuk idee? Bohemian bruiloft. Buitenlocatie met groot grasveld
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn kids gevraagd: er zat ook een wegwerpcamera in. En er stond een tafel met allemaal gekke brillen en hoedjes. Daar hebben ze enorm veel lol mee

gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven