Geld & Recht alle pijlers

Geld belastingaangifte al binnen part 2

19-04-2017 19:49 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er al geld terug van de belastingaangifte van dit jaar?

voor 1 juli is het streven, ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Ik ook net bericht in mijn overheid dag tekening 2 mei
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet, want heb het nog niet ingevuld
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niets gehoord, als ik wat hoor laat ik het hier weten. Laat ze maar opschieten ermee haha
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben zojuist bericht gehad via mijnoverheid. Ook hier is de dagtekening 2 mei.



De afgelopen jaren kregen we altijd pas eind juni bericht terwijl we direct aangifte deden. Nu hebben we even gewacht, laatste week van maart ingevuld en nu al bericht. Er is dus echt geen touw aan vast te knopen hoe ze te werk gaan.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar ook later lekker nu
Alle reacties Link kopieren
Als je het nodig hebt kan ik me voorstellen dat je er op zit te wachten en het fijn is zodra je bericht hebt.

Gelukkig hebben wij het op dit moment niet nodig en kunnen we het meteen doorzetten op onze spaarrekening.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me altijd enorm.

Bedankt voor het melden. Ik vul het meestal snel in maar ik verwacht het pas later hoor.

We besteden het waarschijnlijk aan een nieuwe badkamer, en die moeten we nog uitzoeken dus ik heb de tijd nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook bericht met dagtekening 2 mei en direct op 1 maart aangifte gedaan. Komt de teruggave dan na 2 mei?
quote:xgucci schreef op 21 april 2017 @ 17:58:

Ik heb ook bericht met dagtekening 2 mei en direct op 1 maart aangifte gedaan. Komt de teruggave dan na 2 mei?



Hier idem, vandaag bericht gehad. Dagtekening 2 mei. Volgens mij staat het dan inderdaad op of rond die datum op je rekening.



Ik krijg ruim 1000 euro terug, man moet 600 betalen. Bovenop de VT nog ongeveer 400 euro terug dus. Gaat in het potje voor een nieuwe bank.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg 2,5 duizend terug doordat ik de loonheffingskorting niet had toegepast. Het komt erg goed uit omdat ik nog een rekening heb liggen(ongeveer 600) die ik van dit geld wil betalen. De rest ga ik uitgeven aan leuke dingen.



Mijn vriend krijgt 750 euro en die heeft nog niets gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Wel bijzonder dagtekening 2 mei gezien dit op een zondag valt.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog niks gehoord, begin maart aangifte gedaan en volgens mij is 2 mei op een dinsdag !
Alle reacties Link kopieren
Klopt foutje robast
quote:zecora schreef op 19 april 2017 @ 19:56:

Het gaat echt niet sneller door er een topic over te openen....



Niet???

Potdullie en ik maar denken dat de belastingdienst heus wel sneller gaat werken, of pas aan het werk gaat, als er 20 topics over geopend zijn op viva.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel benieuwd wanneer ik mijn geld binnen krijg. Gelijk op 1 maart ingevuld en verstuurd. Nog geen bericht oid.
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd wanneer het nu gestort wordt. Zou lekker zijn voor donderdag kunnen we extra shoppen.
quote:Foodisgood schreef op 22 april 2017 @ 20:55:

Ik ben ook wel benieuwd wanneer ik mijn geld binnen krijg. Gelijk op 1 maart ingevuld en verstuurd. Nog geen bericht oid.



De datum van invullen maakt niks uit.



Ik snap niet dat mensen nu al zitten te wachten van ooh oh oh wanneer zal het komen.

Je weet toch dat je voor 1 juni bericht krijgt. Ik ga er dan ook altijd vanuit dat het nog wel tot half juni kan duren.

Soms hebben we het eerder, soms niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jarden69 schreef op 24 april 2017 @ 09:50:

Benieuwd wanneer het nu gestort wordt. Zou lekker zijn voor donderdag kunnen we extra shoppen.Ben ook benieuwd wanneer de BD uitbetaald
Alle reacties Link kopieren
quote:Eloise_Xennakiss schreef op 24 april 2017 @ 10:22:

[...]





De datum van invullen maakt niks uit.



Ik snap niet dat mensen nu al zitten te wachten van ooh oh oh wanneer zal het komen.

Je weet toch dat je voor 1 juni bericht krijgt. Ik ga er dan ook altijd vanuit dat het nog wel tot half juni kan duren.

Soms hebben we het eerder, soms niet.Als je jezelf erger wat doe je hier dan???



quote:Jarden69 schreef op 24 april 2017 @ 09:50:

Benieuwd wanneer het nuc gestort wordt. Zou lekker zijn voor donderdag kunnen we extra shoppen.



Daar zou ik maar niet van uitgaan. Als dagtekening 2 mei is zal het vermoedelijk 2 mei of binnen enkele werkdagen na 2 mei zijn.

(koningsdag is er denk ik beperkt en op 1 mei vermoedelijk helemaal geen betalingsverkeer)
Alle reacties Link kopieren
Ach we zien wel hebben het ook niet echt nodig maar een leuk extraatje is altijd welkom
Alle reacties Link kopieren
Hier is het gestort
quote:Jarden71 schreef op 24 april 2017 @ 15:09:

[...]





Als je jezelf erger wat doe je hier dan???









Waar lees jij dat ik me erger? Ik zeg dat ik niet snap dat mensen nu al zo zitten te wachten en te loeren op de rekening of het al gestort is.

En daarbij bepaal ik zelf wel in welke topics ik wel of niet kom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Voetbal001 schreef op 25 april 2017 @ 09:03:

Hier is het gestortDat is mooi hier nog niet maar we wachten rustig af hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven