Het zal je kind maar wezen.

23-04-2017 20:57 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/alphen/j ... l-jonge-eendjes~a15a803e/



Waar haalt hij het lef vandaan. Ik zou hem graag een ouderwets pak op zijn billen geven, is hij helemaal gek geworden.
Such a beautiful place to be with Friends.
quote:amarna schreef op 24 april 2017 @ 10:34:

Ik ben eens twee knullen van een jaar of 12 á 13 aangevlogen omdat ze met levende jonge eendjes als aas aan het vissen waren.

Ze schrokken zich helemaal lam toen een keurige dame luid schreeuwend op hen afrende! Een man die het tafereel zag heeft de eendjes losgemaakt. Gelukkig mankeerden ze weinig.

Als ik zulke wreedheid zie, wordt het rood voor mijn ogen van drift.

In een weiland in de plaats waar mijn ouders wonen heeft iemand een paard doorgemarteld dmv een stok in het geslachtsdeel van de merrie.

Hoe kom je tot zo'n gruwelijke daad?

Van kinderen begrijip ik het niet en van volwassenen al helemáál niet.



Goedzo, Amarna!



Mensen die uit dit soort sadisme een soort van bevrediging halen sporen niet. Ik ben blij dat ik ze niet begrijp.
Wat vreselijk.

Mag hopen dat de instanties daar bovenop duiken. Dit kind, en zijn opvoeders, hebben duidelijk een flinke stoot hulp nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:tatlitatli schreef op 24 april 2017 @ 11:36:

[...]





Eens, en dat geldt ook voor geweld tegen andere mensen/kinderen. Hoorde pas dat een school de euvele moed had gehad een dader te schorsen, ouders nemen een advocaat (ongetwijfeld door de staat betaald) in de hand en kind zit weer op school. En alle normale kinderen lijden daaronder.





Helemaal eens hoor! Maar in dit vol met bureaucratische regels dichtgetimmerde landje vraag ik mij oprecht af in hoeverre zo'n geval als dit serieus wordt opgepakt. Vaak blijft het bij een gesprekje op het bureau en een reprimande.



Beter zou zijn om zo'n kind/gezin eens nader tegen het licht te houden en een tijdje te volgen. Maar daar is uiteraard geen geld voor. Of het vergrijp is er nu nog niet ernstig genoeg voor waardoor er geen juridische grond is om maatregelen te nemen.



Zo jammer, want over een jaartje of tien ontspoort zo'n joch volledig en knuppelt een medemens neer en dan zijn de rapen gaar en blijkt hij 'een moeilijke jeugd' te hebben gehad en volgt ook toevallig de diagnose van een zware psychische stoornis.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven