Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar de AH geweest maar helaas hebben ze die bij mij niet. Alleen de kokos, carrot en rocky road cake.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 21 april 2017 @ 12:11:

Gisteren naar de AH geweest maar helaas hebben ze die bij mij niet. Alleen de kokos, carrot en rocky road cake.Jammer! Bij ons liggen ze trouwens wel naast het schap waar je de rocky road, carrot cake e.d. vind. Je moet ze ook zelf pakken en in een zakje doen. Die koeken met witte chocolade en macadamia noten zijn trouwens ook heel lekker. Idd wel machtig maar ik eet deze soms ipv m'n lunch.
Alle reacties Link kopieren
Ga vanavond nog eens goed kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb em nog niet eerder gezien: Pringles Ham & Cheese. Gekocht dus van de week proberen.

https://www.plus.nl/produ ... heese-bus-165-gram-249452
Alle reacties Link kopieren
Zojuist de nieuwe ben en jerry caramel chocolate cookie dough op. Ik vond m lekker denk dat ik m nog wel een keer ga kopen.

Al blijft phish food nog steeds mijn favo

(Heet nu hooked on you)



De topped salted caramel heb ik ook gekocht. Die komt volgende week aan de beurt
Alle reacties Link kopieren
quote:mamaonbekend schreef op 23 april 2017 @ 18:51:

Ik heb em nog niet eerder gezien: Pringles Ham & Cheese. Gekocht dus van de week proberen.

https://www.plus.nl/produ ... heese-bus-165-gram-249452Deze heb ik, ik vind 'm lekker.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... tilla-wrap



Weet niet hoe nieuw dit is, maar zag het vorige week voor het eerst in de koeling bij de AH.

Ik had verwacht dat hij een beetje zoetig zou zijn ivm de wortel maar hij was juist heel neutraal, wat ik alleen maar beter vind bij een wrap.

Wel aan de prijzige kant, 2,50 voor 5 wraps, maar normaal heb ik volkoren wraps (8 voor 2,50 ofzo) waar ik dan de helft van weggooi omdat we met zijn 2en nooit 8 wraps opkrijgen.

En als je koude wraps maakt met zalm ofzo vind ik die volkoren altijd een beetje muffig smaken, dus voortaan neem ik deze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 13 april 2017 @ 20:48:

Er is nu ook schepijs van Magnum.

In Classic, White en Almond.

Bovenop zit een laag chocola waar je eerst doorheen moet 'breken'.



[img=400]https://www.ah.nl.kpnis.nl/static/produ ... es_JPG.JPG[/img]



Ik heb deze gehad.

De Chocolade wilde in eerste instantie niet breken en de eerste laag eet wat onhandig. Verder smaakt het exact zoals een magnum. Chocolade zit ook door het ijs heen zodat je niet alleen bovenop chocolade hebt.



Lekker, en ik ga ze zeker vaker meenemen. Ik vind gewone magnums eigenlijk te groot en hierbij kun je zelf kiezen hoeveel ijs je eet en dan de pot weer wegzetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 20 april 2017 @ 15:40:

Die koeken zijn inderdaad heel lekker, maar wel ook enorm groot en best machtig!



Ik kreeg wel een beetje zo'n gek mondgevoel na het eten ervan, wat je soms met cake ook hebt. Weet niet zo goed waar dat aan ligt, veel boter?Denk het, vind ze niet zo.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren




Ik heb gelijk nog 2 zakken gehaald
Alle reacties Link kopieren
quote:Miriam1981 schreef op 21 april 2017 @ 12:28:

[...]





Die koeken met witte chocolade en macadamia noten zijn trouwens ook heel lekker. Idd wel machtig maar ik eet deze soms ipv m'n lunch.Die hebben ze bij de AH To Go op mijn werk! Helemaal fout dat ik daar langskom op weg naar huis
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of de mini Magnum Loving Kiss (vanilleijs met aardbeiensaus en meringuestukjes( nog in de winkel te koop is?

Kan het wel op de website van AH bestellen maar heb het in geen enkele winkel meer zien liggen.
Alle reacties Link kopieren
Oeh die Magnum Loving Kiss klinkt wel erg lekker. Zal hier eens bij de Appie kijken.
quote:Zwartvlekje schreef op 24 april 2017 @ 10:47:

[...]





Ik heb deze gehad.

De Chocolade wilde in eerste instantie niet breken en de eerste laag eet wat onhandig. Verder smaakt het exact zoals een magnum. Chocolade zit ook door het ijs heen zodat je niet alleen bovenop chocolade hebt.



Lekker, en ik ga ze zeker vaker meenemen. Ik vind gewone magnums eigenlijk te groot en hierbij kun je zelf kiezen hoeveel ijs je eet en dan de pot weer wegzetten.



Ik ben benieuwd. Ik heb de witte en de almond gekocht want in de aanbieding bij AH.

Vanavond is het het toetje.
quote:Miriam1981 schreef op 21 april 2017 @ 12:28:

[...]

Die koeken met witte chocolade en macadamia noten zijn trouwens ook heel lekker. Idd wel machtig maar ik eet deze soms ipv m'n lunch.
Die nieuwe magnum dingen zijn hier een succes, ik vind ze echt lekker!
Ik ben de laatste tijd fan van almhof bananenyoghurt. Heeft iemand die al geproefd? Die smaakt bijna net als die bananensplitkwark van danone, maar dan met wat minder calorieen. Er zitten wel rare bananenstukjes in, maar die negeer ik gewoon want de smaak is echt goed.
Alle reacties Link kopieren
Helaas is de almhof bananenyoghurt geen volle maar halfvolle yoghurt en dan wordt het meestal zo waterachtig. Ben wel van de smaken van almhof maar dan van de volle yoghurts.
Ik had laatst van wagner 'big pizza xtra cheese special edition'. Was erg lekker, met een krokante bodem. Wel erg machtig, maar voor een keertje best een succes!
Alle reacties Link kopieren
http://nieuws.ah.nl/alber ... -luxe-italiaans-schepijs/



Iemand hier al iets van geproefd?
quote:lisa2 schreef op 24 april 2017 @ 18:55:

Helaas is de almhof bananenyoghurt geen volle maar halfvolle yoghurt en dan wordt het meestal zo waterachtig. Ben wel van de smaken van almhof maar dan van de volle yoghurts.Ik vind hem echt niet waterig. Het is niet mager he.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosepudding schreef op 24 april 2017 @ 09:11:

https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... tilla-wrap



Weet niet hoe nieuw dit is, maar zag het vorige week voor het eerst in de koeling bij de AH.

Ik had verwacht dat hij een beetje zoetig zou zijn ivm de wortel maar hij was juist heel neutraal, wat ik alleen maar beter vind bij een wrap.

Wel aan de prijzige kant, 2,50 voor 5 wraps, maar normaal heb ik volkoren wraps (8 voor 2,50 ofzo) waar ik dan de helft van weggooi omdat we met zijn 2en nooit 8 wraps opkrijgen.

En als je koude wraps maakt met zalm ofzo vind ik die volkoren altijd een beetje muffig smaken, dus voortaan neem ik deze.



Wortelwraps..ken ik niet maar je kan ook wrap invriezen, doe ik ook regelmatig.

Weggooien, zo zonde.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2017 09:05
Reden: enquete
% gewijzigd
Doe maar gauw weghalen, enquetes worden hier verpest door ons door nonsens keuzes in te vullen. Als je beter had gekeken had je geweten dat het tegen de huisregels is links naar onderzoekjes te plaatsen.
quote:Maura1984 schreef op 24 april 2017 @ 18:50:

Ik ben de laatste tijd fan van almhof bananenyoghurt. Heeft iemand die al geproefd? Die smaakt bijna net als die bananensplitkwark van danone, maar dan met wat minder calorieen. Er zitten wel rare bananenstukjes in, maar die negeer ik gewoon want de smaak is echt goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven