Lijf & Lijn alle pijlers

Maag kramp door zero noodle.. Niet zo een frisse vraag hoor

29-10-2015 16:11 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eergisteren voor het eerst een pak zero noodles geprobeerd. Lag al maanden in mijn kast en dacht of ik gooi t weg of probeer het uit. Nou nadat ik het had gegeten was er nog niks aan de hand. Toen ik in de ochtend wakker werd had ik me toch een pijn. Het zat echt in het gebied tussen de navel en borstbeen en dan ook helemaal uitstralen naar mijn rug. Het leek wel op weeën echt vreselijk. Pas nadat ik mijn grote boodschap ahum had gedaan een uur later hield de pijn op. De noodles kwamen er gewoon onverteerd uit echt ranzig. Maar goed.. Mijn moeder hoorde toevallig dat ik de noodles had geprobeerd en is vervolgens een pak of 5 gaan kopen voor mij.. Super lief maar arghhhh wil ze nooit meer eten 😖



Iemand dit ook wel eens gehad dat je eten er onverteerd uit is gekomen en dat je daardoor een paar dagen maagkra,pen hebt. Stond ook nog even op de weegschaal en gewoon een kilo zwaarder terwijl ik me netjes aan mijn weight watchers punten hou.. Zou het vocht zijn door de krampen en darmen die van slag waren? Morgen weegdag op de cursus ook 😐

Dank alvast!

Ps: voor zoiets hang ik niet aan de telefoon met de dokter hoor. Of er had bloed bij moeten zitten. Het Viva forum leek mij de geschikte plek om mijn vraag te stellen 😀
Alle reacties Link kopieren
@ikben: moet zeggen zat aardig vol ervan maar van een Groenteschotel zonder zero noodles zit ik in de avond ook aardig vol.. Denk nog steeds whyyyyyyyyyy, waaroooom haha..

@fenrir: ga helaas nog steeds niet goed naar de wc, heb een 4 maanden zwangere buik en hou volgens mij giga vocht vast.. Dus afvallen.. Denk t niet 😣

@parb: precies!! 😆
Alle reacties Link kopieren
100 kg optillen vind ik spannender dan een slechte stoelgang.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 10:12
85.71% gewijzigd
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 10:12
88.24% gewijzigd
Ik eet wel vaker van die groentenoodles van Unox. Hartstikke lekker. Nooit buikpijn, terwijl ik PDS heb.



Wellicht waren ze gewoon over de datum. Om het nu niet meer te eten vanwege 1 slechte ervaring... dat gaat wel heel ver.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een spiralizer kopen, kan je zelf je moodles van courgette of wortels maken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een troep zeg ik dacht dit is het

Mag ik dan toch noodles

Nou mensen wat een hel!!!

Het wil bij mij niet zakken of verteren

Dat ik het er maar zelf uitspuug

En idd het komt er nog gewoon zo uit als hoe je het at

Niets bewerkt doordat het al uren in je maag zat

En voel dat nog niet alles eruit is

Dit kan niet gezond zijn

Dan maar echte noodles maar dan maar af en toe n beetje maar dit nooit meer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit precies hetzelfde gehad van die vieze dingen, ben er een paar dagen zoet mee geweest. Ik vond het ook echt een heel smerige substantie, dus ik eet ze nooit meer
Alle reacties Link kopieren
lekker spulletje! er staat op de site letterlijk:



aangeraden wordt om voldoende water te drinken zodat de substantie de maag bereikt.



dat kan niet goed voor je zijn.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Fairy78 schreef op 25 april 2017 @ 02:13:

Wat een troep zeg ik dacht dit is het

Mag ik dan toch noodles

Nou mensen wat een hel!!!

Het wil bij mij niet zakken of verteren

Dat ik het er maar zelf uitspuug

En idd het komt er nog gewoon zo uit als hoe je het at

Niets bewerkt doordat het al uren in je maag zat

En voel dat nog niet alles eruit is

Dit kan niet gezond zijn

Dan maar echte noodles maar dan maar af en toe n beetje maar dit nooit meerHoi Fairy, welkom op dit forum. Waarom start je met je eerste reactie op een heel heel oud onderwerp uit 2015?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven