Lijf & Lijn alle pijlers

Voor wie meer dan 25 kilo wil afvallen (met tabel) deel 4

06-03-2017 14:07 1665 berichten
In verband met het bereiken van 3000 berichten in het vorige topic openen we een nieuwe.

Dit topic is oorspronkelijk geopend in januari 2016 voor lotgenoten die 25 kilo of meer af willen/moeten vallen, deel 2 is in maart 2016 gestart en het derde deel is in augustus van dat jaar geopend.

In dit topic vallen we op een gezonde en blijvende manier af door verandering van eetgewoontes.

De afvallers:

Wijzigingen graag doorgeven via PB aan forumbezoeker samenflinkafvallen. Dit account wordt gezamenlijk beheerd door single1985, Izzy_, Ammennooitniet, Marici en Sterrenkijker zodat de continuïteit gewaarborgd is. Een maand geen gewicht doorgeven betekent dat je van de lijst wordt gehaald, zodat het hier overzichtelijk en up to date blijft.

Format voor doorgeven updates:
  • Nickname:
  • Huidig gewicht:
  • Afgevallen deze week (voor wie dat in de tabel wil hebben):
  • Totaal afgevallen sinds start:
  • Datum update:
llll Er zijn nog genoeg plekjes in de tabel vrij dus wil jij ook 25kg of meer afvallen wees welkom!
NicknameLftLengteGestartStartgewHuidigStreefWeekTotaaUpdate
Ammenooitniet231,66-11367,765- 45,308-10
Cactuss211,8227-05-201796,587,8662,18.716-10
LZHW331.867-11-2016132122100-1002-10
sanseveria301,73?11110686-5,016-10
Sunshine1992251.7123-10-2017115,711370-2,72,707-11
anoniem_303989 wijzigde dit bericht op 29-11-2017 09:19
41.71% gewijzigd
Jullie tijd komt ook nog!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dus nergens foto's he
Alle reacties Link kopieren
@ Misfit, fijn dat je er een boost uithaalt! Het is een beetje lastig te zeggen wat ik precies doe, ik heb op internet oefeningen opgezocht waarmee je je kont ronder kan trainen. Elke oefening waar je geen toestel bij nodig hebt doe ik Wel gebruik ik een heavy weerstandsband. Al met al elke dag zo'n 3 kwartier bezig. Als je interesse hebt kan ik mijn eigen, wellicht niet helemaal duidelijke, sportschema wel plaatsen.



@ Izzy, mooi hoor! Sowieso ben ik enorm fan van wikkeljurken, perfecte combi van sexy & classy.
-
Alle reacties Link kopieren
*
takkentrol wijzigde dit bericht op 23-05-2018 20:55
0.00% gewijzigd
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
@xRose Welkom! Je zit al op de goede lijn zo te zien!



@takkentrol gefeliciteerd! Ah fijn zeg! Heerlijk van genoten dus. :D



@lselin wow knap gedaan zeg!





De rest: wat ben ik trots op jullie allemaal zeg! Zo te zien gaat het bij jullie super goed met de kilo's. Ik hoor ze er gewoon vanaf vliegen zo!
We do not remember days, we remember moments ?
Alle reacties Link kopieren
Zelf zit ik ook in de vrouwelijke maand. Gister kreeg ik toch eens enorme buikpijn en hoofdpijn. En ja hoor. Daar was het. Ik ben wel gisteravond uit eten gegaan met vriendinnen. Ook alvast voor mijn verjaardag, omdat het gewoon zo lastig is om af te spreken met z'n alle. Heerlijk veel sushi gegeten (en toetjes..) Ook twee wijntjes en een cocktail achteraf getikt. Ik heb er gewoon even van genoten. Ook ter ere van alles wat ik voor school heb afgemaakt en gewoon omdat ik het nodig had. Een keer per week mag.



Vandaag gaat het eigenlijk perfect. Ik heb nergens last van terwijl ik normaal altijd verschrikkelijke krampen heb. Één 'tosti' op vanmiddag met pittige hummus met kipfilet. Net een kommetje soep met een boterham. Lekker veel groente erin. Heerlijk! Zometeen lekker fietsen om even wat beweging te hebben. De hele dag zo wat aan school gezeten. Dus de buitenlucht kan ik ook wel even gebruiken. Morgen weer gezellig werken weer een sollicitatiegesprek voor stage. Ik ben benieuwd! Voor zo ver gaat het goed. Ik heb mezelf nog niet gewogen, maar ik denk dat ik dat zondag of maandag ga doen als het over is.
We do not remember days, we remember moments ?
@Misfit wat goed!!



@Izzy wat een leuke jurk veel plezier al vast



@Takkentrol natuurlijk blijf je in de tabel staan



@Incroyable goed bezig!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu trouwens ook iets bedacht voor mezelf. Ik kan altijd moeilijk maat houden met koekjes en chips enzo. Dus een aangebroken verpakking gaat standaard op. Nu heb ik koekjes die ik lekker vind gekocht die per twee zijn verpakt. Ook heb ik kleine zakjes chips gekocht van 25 gram. Zo kan ik toch iets nemen als ik er zin in heb, maar blijven de porties normaal voor een tussendoortje. Wel een belangrijke stap voor mij :-)
Dat kan ik nog niet
Probleem is dat je die koekjes niet echt per 2 verpakt koopt, maar een verpakking met koekjes per 2 verpakt. Ik wil echt pleiten voor de verkoop van 2 stukjes chocola en niet meer.
Ik gooi de handdoek voor deze week in de ring het wil gewoon niet lukken om braaf te eten deze week. Constant overal trek in en mij niet kunnen inhouden. Komt die door de pil of is er meer aan de hand?
O je bent met de pil begonnen. Sterkte single, soms is eraan toegeven de enige oplossing om niet enorm gefrustreerd te raken. Maar probeer het niet té bont te maken, daar krijg je dan weer spijt van. Werkt een voorzichtige "is het me dit waard" misschien bij je?
Ik probeer er gecontroleerd aan toe te geven dus geen eetbuien maar een stukje van iets. Gisteren uiteindelijk extra 2 noten repen en 2 handjes pepermunt ballen.
Had veel erger gekund.
Dat zeker vandaag de hele dag werken dat scheelt weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Izzy_ schreef op 25 april 2017 @ 21:04:

Probleem is dat je die koekjes niet echt per 2 verpakt koopt, maar een verpakking met koekjes per 2 verpakt. Ik wil echt pleiten voor de verkoop van 2 stukjes chocola en niet meer.



Klopt dat zou beter zijn. Maar ja het meeste is gericht op gezinnen als je er goed op let en niet op alleenstaanden. Ah verkoopt wel steeds vaker producten voor 1 persoon maar dat zijn voornamelijk de gezonde dingen :-) dus ik probeer het eerst zo. Geeft mij meer rust dan zo'n grote aangebroken zak.



@ single in de pil zitten hormonen dus kan nest dat je hormoonhuishouding nu wat onregelt raakt en je daardoor meer zin krijgt in snaaien.
Alle reacties Link kopieren
Even een ego-post. De emoties zijn gisteravond hoog opgelopen bij mij. Voor het eerst durfde ik te kijken naar mijn gedrag voordat ik deze nieuwe weg insloeg. Ik at dagelijks zakken aan snoep weg, werd een draak als ik niet kon eten waar ik mijn zinnen op gezet had en werd boos als ik met mijn eetpatroon werd geconfronteerd. Ik heb niet driekwart jaar geen snoep genomen omdat ik er geen zin in had, ik heb dat gedaan omdat ik er bang voor ben. Daardoor besef ik me ook dat ik er nog lang niet ben. Wilde het hier graag even van mij afschrijven.
-
quote:Ammenooitniet schreef op 26 april 2017 @ 09:03:

Even een ego-post. De emoties zijn gisteravond hoog opgelopen bij mij. Voor het eerst durfde ik te kijken naar mijn gedrag voordat ik deze nieuwe weg insloeg. Ik at dagelijks zakken aan snoep weg, werd een draak als ik niet kon eten waar ik mijn zinnen op gezet had en werd boos als ik met mijn eetpatroon werd geconfronteerd. Ik heb niet driekwart jaar geen snoep genomen omdat ik er geen zin in had, ik heb dat gedaan omdat ik er bang voor ben. Daardoor besef ik me ook dat ik er nog lang niet ben. Wilde het hier graag even van mij afschrijven. stoer dat je dat wil delen en dat inzicht heb opgedaan. Dan kan je de volgende stap zetten
Dikke knuf ammenooitniet, heftig om je dit te realiseren. Vaak is dat wél het begin van een grote verandering, het inzicht in. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt!
Alle reacties Link kopieren
@Ammenooitniet, goed en heftig realisatiemoment maar wel een mooi startpunt om weer volgende stappen te zetten

@Izzy wat een gave jurk zeg!



Hier gisteren best goede dag. Nu op kantoor moment van frustratie gezien ze heerlijk oranje tompoucen hebben. Maar ben nu net weer zo lekker op weg dus wil niet 'zondigen'. Het helpt mij heel erg me af te vragen op zo'n moment 'is het me het waard' mijn antwoord nu is nee, dus ik neem mn kiwi en extra kop thee en blijf maar aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
@ammenooitniet, dank voor 't aanbod, maar het is voornamelijk nieuwsgierigheid. Vanwege een blessure kan ik veel oefeningen niet doen dus waarschijnlijk kan ik er niet heel veel mee.



@Takkentrol balen zeg! Niet opgeven, you can do it!



Goed bezig Incroyable!



@iselin, dat werkt voor mij helaas ook niet. 10 zakjes chips van 25 gram betekent niet dat ik er dan ineens maar 1 kan nemen haha. Knap van jou dat je dat wel kan!



@Single, balen dat het nu even niet lukt. Maar knap dat je niet alle remmen los gooit.



@potjepindakaas, goed dat je het bij je kiwi houdt! Ik hoor de hele week al reclames over tompoucen en heb hier ook zin in!
Alle reacties Link kopieren
quote:Potjepindakaasmetnootjes schreef op 26 april 2017 @ 10:16:

@Ammenooitniet, goed en heftig realisatiemoment maar wel een mooi startpunt om weer volgende stappen te zetten

@Izzy wat een gave jurk zeg!



Hier gisteren best goede dag. Nu op kantoor moment van frustratie gezien ze heerlijk oranje tompoucen hebben. Maar ben nu net weer zo lekker op weg dus wil niet 'zondigen'. Het helpt mij heel erg me af te vragen op zo'n moment 'is het me het waard' mijn antwoord nu is nee, dus ik neem mn kiwi en extra kop thee en blijf maar aan het werk.ik herken dat wel. Heb net boodschappen gedaan en de oranje tompoucen schreeuwden ook mijn naam. Plus ze waren super goedkoop ook.....extra trigger dan voor mij meestal. Maar ik heb me braaf aan mijn boodschappenlijstje gehouden en niets gekocht. Super goed van je dat je je kiwi hebt gepakt!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Misfit23 schreef op 26 april 2017 @ 10:59:

@ammenooitniet, dank voor 't aanbod, maar het is voornamelijk nieuwsgierigheid. Vanwege een blessure kan ik veel oefeningen niet doen dus waarschijnlijk kan ik er niet heel veel mee.



@Takkentrol balen zeg! Niet opgeven, you can do it!



Goed bezig Incroyable!



@iselin, dat werkt voor mij helaas ook niet. 10 zakjes chips van 25 gram betekent niet dat ik er dan ineens maar 1 kan nemen haha. Knap van jou dat je dat wel kan!



@Single, balen dat het nu even niet lukt. Maar knap dat je niet alle remmen los gooit.



@potjepindakaas, goed dat je het bij je kiwi houdt! Ik hoor de hele week al reclames over tompoucen en heb hier ook zin in!Dat kon ik eerder ook niet hoor, moet ik eerlijk toegeven. Dus ik snap jou ook heel goed. Maar het is voor mij dus nu wel een stap in de goede richting dat ik dat nu wel kan. Alles gaat in stapjes......
Alle reacties Link kopieren
quote:Ammenooitniet schreef op 26 april 2017 @ 09:03:

Even een ego-post. De emoties zijn gisteravond hoog opgelopen bij mij. Voor het eerst durfde ik te kijken naar mijn gedrag voordat ik deze nieuwe weg insloeg. Ik at dagelijks zakken aan snoep weg, werd een draak als ik niet kon eten waar ik mijn zinnen op gezet had en werd boos als ik met mijn eetpatroon werd geconfronteerd. Ik heb niet driekwart jaar geen snoep genomen omdat ik er geen zin in had, ik heb dat gedaan omdat ik er bang voor ben. Daardoor besef ik me ook dat ik er nog lang niet ben. Wilde het hier graag even van mij afschrijven.Dikke knuffel voor jou. Wel heel goed dat je je eigen gedrag onder de loep hebt gehouden. Daar kun je idd flink van schrikken, maar zie het ook als iets wat je juist sterker kan maken. Kritiek van anderen is nooit leuk maar zelfkritiek is nog veel erger. Ben je er ook al achter waarom je de zakken snoep weg at toen? Vaak probeer je met eten iets weg te stoppen en als je daar achter bent en daar wat mee kunt doen wordt je relatie met eten vaak ook anders.
Alle reacties Link kopieren
*
takkentrol wijzigde dit bericht op 23-05-2018 20:52
0.00% gewijzigd
Sommige mensen worden zeikend verwekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven