Maak me zorgen

25-04-2017 14:03 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het bij kinderen of gezondheid moet maar Ok. Mijn zoontje zijn halsklieren zijn opgezet , en niet een beetje, maar heel erg, je ziet echt een bult zitten. Ze zijn hard en onbeweeglijk, 1 wat kleinere rechts en een grote links. Volgens de ha zijn zijn amandelen opgezet en een oor ziet wat rood, toch moet ik voor een echo van de klieren naar het ziekenhuis. Ik vind het toch eng, iemand ervaring hiermee?
Geen ervaring, heb geen kinderen of zelf ooit zoiets mee gemaakt, maar wil je toch een geven. Hoop dat het niks is
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Ach meis, ik snap je gevoelens. Toen mijn oudste een jaar oud was had zij ook zoiets. Ze was toen verkouden/grieperig en had een oorontsteking.



We zijn toen ook doorgestuurd en na vijf dagen konden we terecht om uit te sluiten dat het iets ernstigs was.



Na een maand trok het weer weg trouwens.



Ik heb toen ook zo in de rats gezeten. De kinderarts vertelde mij toen dat bij die kleintjes het zelden iets ernstigs is maar dat ze dit soort dingen altijd extra controleren.



Misschien dat het je voor nu even wat geruststelt.



Veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Vivasis, ik moet ook nog tot maandag wachten..Hoop ook dat het niets is. Nog even volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap heel goed je je je voelt. Dochter had

dit ook toen ze 3 was. Bij haar maar aan een kant. Ik moest toen 5 dagen wachten op de echo. Was niks en is na een paar weken weg fegaan. Heb me in die 5 dagen helemaal gek gemaakt. Vooral niet gaan googelen zoals ik deed. Sterkte
Een vriendinnetje van mij heeft dat vroeger gehad. Was helemaal niks aan de hand, kliertjes zaten waarschijnlijk dicht. Maar inderdaad een volledig opgezette "onderkin". Zag er wel wat gek uit, deed geen pijn en is vanzelf weggegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:malika88 schreef op 25 april 2017 @ 14:42:

Ik snap heel goed je je je voelt. Dochter had

dit ook toen ze 3 was. Bij haar maar aan een kant. Ik moest toen 5 dagen wachten op de echo. Was niks en is na een paar weken weg fegaan. Heb me in die 5 dagen helemaal gek gemaakt. Vooral niet gaan googelen zoals ik deed. Sterkte Dankje, nee dat moest ik idd maar niet doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Konijntje999 schreef op 25 april 2017 @ 15:25:

Een vriendinnetje van mij heeft dat vroeger gehad. Was helemaal niks aan de hand, kliertjes zaten waarschijnlijk dicht. Maar inderdaad een volledig opgezette "onderkin". Zag er wel wat gek uit, deed geen pijn en is vanzelf weggegaan.Zoon heeft het aan de zijkant, richting nek zeg maar, en het is wel wat gevoelig.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon had dat een tijdje na de BMR vaccinatie. Was een aanslag op zijn afweer, behalve de normale bijwerkingen kreeg hij ook griep en oorontsteking. Toen alles voorbij was, waren de klieren ook weer normaal.
Mijn dochter heeft altijd op gezette klieren. Al vlak na haar geboorte. Bij tijd en wijle maak ik mij zorgen. Echter ze is nu bijna 10 dus de zorgen worden wel steeds minder..



Veel sterkte met je zoontje
Sterkte, beetjegek, zorgen om je kinderen zijn altijd naar!
Hoelang zijn zijn klieren al opgezet? Heel veel sterkte in elk geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven