PES babyflesjes

24-04-2017 15:30 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in verleden PES babyflesjes gekocht, en die waren prima. Ik wil eigenlijk weer PES kopen omdat die toen zo goed aangeschreven werden, maar ik kan ze nergens meer vinden. Weet iemand waar wel? Of waarom niet meer?
Alle reacties Link kopieren
Als je bang bent voor Bisfenol-A (BPA), kun je nu beter kiezen voor een fles van polypropyleen. Daar wordt geen BPA voor gebruikt.

Die glazen flessen met een siliconen hoes lijken me heel handig trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:weegschaal68 schreef op 24 april 2017 @ 19:27:

Als je bang bent voor Bisfenol-A (BPA), kun je nu beter kiezen voor een fles van polypropyleen. Daar wordt geen BPA voor gebruikt.

Die glazen flessen met een siliconen hoes lijken me heel handig trouwens.Pes is ook bpa vrij
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik snap dat PES ook BPA vrij is, maar waarom moet het perse PES zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:weegschaal68 schreef op 25 april 2017 @ 11:43:

Ja, ik snap dat PES ook BPA vrij is, maar waarom moet het perse PES zijn?Nee hoeft niet perse! Maar ik vond ze fijn en waren toen zo goed aangeschreven
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar toch niet goed genoeg aangeschreven als ze niet meer te koop zijn. Maar via Aliexpress zijn ze nog wel te krijgen.
quote:SF_ schreef op 24 april 2017 @ 17:06:

Ik denk dat je hier wel vindt wat je zoekt: http://www.greenjump.nl/Categorie/Eten- ... lessenGave flessen allemaal! Jammer dat die van mij nooit uit een fles heeft gedronken, anders had ik zeker zoiets aangeschafd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven