Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand die nieuwe Italiaanse schepijs smaken van de Albert Heijn al geprobeerd ? Deze week in de bonus.

[img]https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... s-tiramisu[/img]
Ja de mandarijn is erg lekker!
quote:Maura1984 schreef op 24 april 2017 @ 18:50:

Ik ben de laatste tijd fan van almhof bananenyoghurt. Heeft iemand die al geproefd? Die smaakt bijna net als die bananensplitkwark van danone, maar dan met wat minder calorieen. Er zitten wel rare bananenstukjes in, maar die negeer ik gewoon want de smaak is echt goed.



Nog niet gezien, goede tip!

De bananenkwark van Mona is ook erg lekker (maar niet nieuw).
Alle reacties Link kopieren
quote:misha87 schreef op 25 april 2017 @ 14:17:

Heeft iemand die nieuwe Italiaanse schepijs smaken van de Albert Heijn al geprobeerd ? Deze week in de bonus.

[img]https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... s-tiramisu[/img]

Ik heb de yoghurt-variant.

Héérlijk!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 19:33:

Oh, ik ben verslaafd aan Werthers.

Toch maar gaan halen dan, die vla.

Ik heb de vla karamel-zeezout inmiddels geproefd.

Mijn moeder had hem.

Conclusie: niet mijn ding.

Te heftig, te machtig.

Dan heb ik liever een zak Werthers ;)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:couscous-junkie schreef op 24 april 2017 @ 11:49:

[img]https://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/ ... 12_708.jpg[/img]



Ik heb gelijk nog 2 zakken gehaald Zijn heerlijk! Maar al heel 'oud'. Bijna nergens te koop geweest de afgelopen jaren maar 'vroeger'kochten we deze smaak heel erg vaak.
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van het AH schepijs de pistache geprobeerd: erg lekker! Vaak wordt pistache gecombineerd met chocolade oid, maar dit is puur pistache. Ik ben benieuwd naar de andere smaken, al moet ik me dieettechnisch wel wat inhouden ;) Gelukkig zijn het beschaafde bekers.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik ben benieuwd. Ik heb even zitten twijfelen maar ik heb de chocolade-kokos meegenomen. Gaan we vanavond proberen. Zo te horen moet we de rest van de smaken ook maar uit gaan testen als deze bevalt.
Alle reacties Link kopieren
Gister bij het boodschappen doen zag ik een dame die een nieuw merk kwark onder de aandacht wilde brengen. Weide weelde heet het merk en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind. Lekkere zachte smaak ook. Gelijk een pot meegenomen
Alle reacties Link kopieren
quote:misha87 schreef op 25 april 2017 @ 14:17:

Heeft iemand die nieuwe Italiaanse schepijs smaken van de Albert Heijn al geprobeerd ? Deze week in de bonus.

[img]https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... s-tiramisu[/img]Ik had de chocolade-hazelnootvariant. Lekker, flink puur chocolade-ijs met stukjes hazelnoot.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Deze week is de Ben&Jerry in de Bonus bij de AH dus iedereen die nog 1 van de nieuwe smaakjes wilt uit proberen...



Ik heb dit weekend de chocolade variant van de nieuwe Topped uitgeprobeerd maar de caramel swirl proef ik helemaal niet

en de stukjes cookie dough vond ik anders smaken dan in de gewone Cookie Dough smaak. (minder lekker)
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en ik heb deze laatst gekocht, niet te pruimen



Alle reacties Link kopieren
Sprite heeft nu citroen/limoen/cranberry. Erg lekker.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Zomerbloem23 schreef op 03 mei 2017 @ 14:14:

Oh ja en ik heb deze laatst gekocht, niet te pruimen



[afbeelding]Kak, die liggen hier in de kast.... De chocolade vond ik goed te doen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 03 mei 2017 @ 15:08:

Sprite heeft nu citroen/limoen/cranberry. Erg lekker.



[img]https://superscanner.nl/images/product/ ... an-400.png[/img]Die is lekker ja! Smaakt naar Barcadi Razz met sprite haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zomerbloem23 schreef op 03 mei 2017 @ 14:12:

Heeft iemand dit al eens geprobeerd? [afbeelding]



ja ik. 2 pakken meegenomen op een vakantie met 10 man.

1 pak hebben we maar achter gelaten voor de volgende arme ziel. Zegt denk ik genoeg?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa de honing-kardemom tony valt hier zeer goed in de smaak. En de Mona karamel-zeezout-vla vind ik verrukkelijk. Ik kan me voorstellen dat die voor sommige mensen te heftig kan zijn. Voor mij geldt qua smaak; hoe heftiger, hoe beter.
Alle reacties Link kopieren
De ginger limonade van Limeau is fantastisch! Vooralsnog alleen in de XL AH gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 03 mei 2017 @ 15:08:

Sprite heeft nu citroen/limoen/cranberry. Erg lekker.



[afbeelding]Ik word van alleen het blikje al blij
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Kan nergens die nieuwe Tony vinden, zelfs niet op de website van Tony zelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 05 mei 2017 @ 11:15:

Kan nergens die nieuwe Tony vinden, zelfs niet op de website van Tony zelf



Die is alleen te koop bij de marqt.



En hij is echt heel lekker. Gelukkig zit er geen marqt bij mij in de buurt
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Had overlaatst die "melk kaneelbiscuit" van Tony maar die vond ik echt niet lekker. (kaneel proefde ik ook niet)

Ik vind sowieso de chocolade van Tony niet zo bijzonder. Geef mij maar Cote d'Or of Lindt.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren de nieuwe ben en jerry's topped salted caramel brownie op.

Wat een tegenvaller! Dr zat amper brownie in en de stukjes die erin zaten zijn heel klein en droog.

Proefde ook weinig caramel. Erg jammer
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen maar... Zo lekker!! De nieuwe Her­tog Pe­can-ka­ra­mel va­nil­le room­ijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven