Help me terug aan mijn Ex

25-04-2017 12:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik heb een beetje een ingewikkeld probleem en ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.

Ik heb twee jaar een relatie gehad met mijn ex. Beide zijn wij gaan studeren in een andere stad, hierdoor zagen wij elkaar weinig meer en kwamen er sommige irritaties aan elkaar naar boven. Aan het eind van de relatie hadden we hierdoor regelmatig woordwisselingen.



Na een weekend gaf hij mij aan dat hij even geen contact meer met mij wilde. Ik werd achterdochtig en ontdekte dat hij bij een ander meisje had geslapen terwijl hij mij zei dat hij bij een vriend sliep. Ze hebben geen seks gehad, maar het feit blijft dat hij erover gelogen had tegen mij. Uit zelfbescherming verbrak ik gelijk de relatie.



Nu zijn we bijna drie maanden verder. Mijn ex en ik hebben elkaar enkele keren gesproken op whatsapp. Hij ontwijkt alle vragen over hoe het met hem gaat erg en geeft geen hoogte van hoe hij nu naar mij toe staat.

Ik wil mijn ex graag terug, ik vind dat ik te snel de knoop het doorgehakt door de relatie te verbreken. Mijn ex geeft daar in tegen aan dat hij van de hele situatie volledig in de war is en niet weet wat hij wilt. We hebben een maal afgesproken om het erover te hebben en dingen uit te spreken. De klik die we hadden zat er naar mijn idee gelijk weer.

Hij gaf mij alleen erg dubbele signalen. Hij zei dat een relatie die eenmaal kapot is gegaan niet een tweede kans kan hebben omdat het dan weer fout gaat, maar hij zoende en flirte wel met mij op die dag. Ik kreeg erg gemengde signalen.

Die dag spraken we af dat we elkaar pas weer zouden contacten wanneer we er beide uit waren. Hij appte mij na een week met dat hij zich zo rot voelt over de hele situatie, een vaag gesprek waarin hij liet merken dat hij contact met me wilt maar niet duidelijk op waarom en op welke manier. Ook wanneer ik hem toen opnieuw diepgaande vragen stelde krabbelde hij terug.



Het laatste contact wat we hadden is dat ik hem fijne vakantie wenste en we daar een kort en gezellig gesprek na hadden. Hij liet me weten dat hij geland was maar op de vraag 'Hoe is het daar?' heb ik tot nu toe geen reactie gehad.



Hoe kan ik hem terug winnen zonder dat ik weet wat er in zijn hoofd afspeelt?

Ik mis hem...
Waarom wil je in hemelsnaam iemand terug die:



A) vreemd is gegaan (geen seks gehad? Yeah, right)

B) gelogen heeft

C) jou negeert op de app?



Geef jezelf een schop onder je achterste en zoek een leuker exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
nee, je mist hem niet. Je mist het idee van een relatie hebben.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Omdat je verliefd bent ga je over jouw eigen grenzen heen.

Als jij zou horen op deze site dat iemand anders haar vriend met een ander meisje heeft geslapen (zonder iets te doen????).

Wat zou jouw advies dan zijn?





Vaak moet je sterk zijn om jezelf te helen.



Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Blijft me verbazen waarom mensen zo'n soort 'relatie' willen.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil seks, daarom doet hij vaag.



En geen seks met haar gehad? Geloof je dat zelf?
Life is short. Eat dessert first.
Stel jezelf de vraag wat je een vriendin zou adviseren als die deze vraag aan jou zou stellen. Zou je dan ook zeggen: 'ga ervoor, want het is een wereldvangst'? Of eerder: 'laat hem los, hij is je niet waard'?
Alle reacties Link kopieren
Lees je verhaal eens door en doe alsof het om jouw beste vriendin gaat en niet op jou. Zou je haar dan nog tips geven om hem terug te krijgen, of zou je haar vertellen dat ze beter wat tijd kan nemen om deze relatie te verwerken en daarna een leuke vent moet zoeken?
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 25 april 2017 @ 13:07:

Hij wil seks, daarom doet hij vaag.



En geen seks met haar gehad? Geloof je dat zelf?Ja je schijnt je vriend te moeten vertrouwen in wat hij zegt.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik jou ook gebruiken om mijn schoenen te vegen ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Niet zo achter hem aanlopen. Laat hem maar moeite doen, hij is nota bene degene die jou vertrouwen heeft beschaamd.
Alle reacties Link kopieren
Nog even los van wat hij in het verleden al dan niet gedaan heeft:

Zodra jullie conversatie de diepte ingaat (jouw beleving, kan het zijn dat in zijn beleving jij begint te drammen?) haakt hij al volledig af.

Wat laat jou dan denken dat hier nog een gezonde relatie uit gaan ontstaan?
Alle reacties Link kopieren
Het komt op mij over als een nogal 'half' verhaal.



Je vertelt helemaal niet wat hij ervan vond dat jij het meteen uitmaakte.

En wat hij nou nog meer heeft verteld over dat meisje waar hij bij sliep. Waar kende hij haar dan zogenaamd van? Waarom had hij voor jou verzwegen dat hij bij een meisje zou slapen in plaats van een jongen?



Hij negeert je nu. Waarom wil jij nog een relatie met hem?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 25 april 2017 @ 13:34:

Het komt op mij over als een nogal 'half' verhaal.



Je vertelt helemaal niet wat hij ervan vond dat jij het meteen uitmaakte.

En wat hij nou nog meer heeft verteld over dat meisje waar hij bij sliep. Waar kende hij haar dan zogenaamd van? Waarom had hij voor jou verzwegen dat hij bij een meisje zou slapen in plaats van een jongen?



Hij negeert je nu. Waarom wil jij nog een relatie met hem?



Je hebt gelijk. Nog wat meer informatie:

Ik maakte het uit en ik was alleen maar heel verdrietig. Hij heeft heel veel verdriet van wat hij zelf gedaan heeft en hij voelt zich daar enorm rot over. Dat heb ik tijdens de f2f afspraak gezien en dat liet hij merken in het vage gesprek. Ik denk ook dat hij niet ingaat op mijn 'diepere' vragen omdat hij het toch lastig vindt om erover te praten want het doet hem ook pijn. Onze relatie was goed, echt heel goed. Beste vrienden en daarna verliefd. Pas toen we gingen studeren werd het lastiger.



Hij kent het meisje van zijn studie. Zij is zijn tutor en 4 jaar ouder. Ik heb haar gecontact nadat het gebeurt was en zij heeft hem volledig gefriendzoned. Ik weet er, desondanks sommige mensen mij op dit forum daarin niet geloven, hij heeft GEEN seks met haar gehad.

Waarom hij het verzwegen heeft... Geen idee, schaamte vermoed ik.



Ik mis hem als persoon, ben mijn relatie kwijt geraakt na een domme nacht, en daarbij ook mijn beste vriend... Ik vind het nu lastig omdat ik geen idee heb wat er in zijn hoofd afspeelt, hij praat er met niemand over.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof best dat hij geen seks gehad heeft.



Maar jij schrijft dat je je relatie kwijt geraakt bent door ik domme nacht.

Ik zou de relatie ook verziekt vinden na bewust liegen.



En het lijkt er op dat hij je nog wel leuk vindt, maar voorlopig liever vrijgezel is.

Hij weet toch dat jij hem weer wil? Graag of niet hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dit willen?
Alle reacties Link kopieren
Not a love story
Ga een baby met hem maken.
Alle reacties Link kopieren
wat een lastige situatie!



laat hem maar even met rust, geef hem de tijd om jou te missen!

meeste mannen beseffen pas wat ze hadden als het er niet meer is he.



ga leuke dingen doen met vriendinnen of een nieuwe hobby zoeken zodat je wat afleiding hebt.



sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het gevoel van het missen van je ex.... mis hem nog elke dag....



Je kan weeldegelijk je ex terug winnen. Je kan idd weer de leuke herinnering terug halen en het alleen maar over leuke dingen hebben. Laat zien en merken wat je wil en laat hem weer opnieuw verliefd op je worden.



Suc6 met de keuze die je gaat maken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf als man reageer soms ook niet. Dat kan een dag zijn of een paar dagen. Vooral als de vraag niet tijdsgebonden is. Waarom? Ik zou het niet weten, gewoon geen behoefte aan. Vooral als je weet dat de tegenpartij het niet erg vindt. Aangezien het op dit moment niet serieus is, zou ik er geen probleem van maken. Snap je onzekerheid daarin natuurlijk wel.



Hoe je je ex terug krijgt, geen idee.



Daarnaast is het niet zo dat alle mannen seks hebben, of ze nou wel of niet gevoelens kwetsen. De meeste hebben tenminste wel eigenwaarde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven