Gestopt met alcohol. Vriendschap gezocht met niet drinkers.

15-04-2017 22:39 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik ben Eva uit Tilburg, 37 jaar en single. Ik ben op zoek naar mensen die ook gestopt zijn met alcohol en/of mensen die sowieso niet drinken. Ik wil graag ervaringen uitwisselen maar ook gewoon leuke dingen ondernemen. Ik houd van sporten (fitness), lezen, films, wandelen, fotograferen, rommelmarkten afstruinen.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij gewoon opvalt is dat ik niet zo veel meer word uitgenodigd omdat ik niet meer wil zuipen of naar de klote wil gaan van xtc, coke of speed om dan ' s morgens vroeg met een verlopen kop naar huis te lopen om mij vervolgens een aantal dagen ziek en depressief te voelen.



Mijn prioriteit ligt bij mijn sport omdat ik hier een doel mee wil bereiken en dat gaat nog eenmaal niet als ik elk weekend naar de klote ga en rotzooi vreet. En juist omdat ik andere prioriteiten heb nu valt het mij op dat ik er steeds minder bij hoor.



Het is ook jammer dat mijn vrienden allerlei kwalen hebben, best vaak bij de dokter lopen en altijd klagen over moe zijn, darmklachten, depressies etc.



Doordat ik mijn levensstijl heb veranderd van zuipen en slikken naar gezond eten, sporten en op tijd slapen voel ik mij prima en zie ik er goed uit.



Jammer dat dit door sommige van jullie als negatief wordt beschouwd. Als dronken of high zijn geassocieerd wordt met plezier ben ik schijnbaar fokking saai, dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit gedronken, ja een advocaatje met Pasen bij het ijs, maar ik heb het altijd het probleem van de ander gevonden als zij mij als ongezellig zagen als ik niet wilde drinken. Ik hou niet van het gevoel van aangeschoten zijn, dus vind het niet moeilijk om te laten staan. Ik heb er meer een hekel aan als mensen bij je aandringen om iets te doen wat je zelf niet wilt. Dat vind ik sukkels.
Alle reacties Link kopieren
Maar ben desondanks wel een beetje nieuwsgierig wat de reden achter dit oproepje is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven