Baby's van februari 2017

06-03-2017 16:25 1480 berichten
Drie weken geleden ben ik bevallen van een gezonde dochter. Ik heb al een zoon van net twee. Het lijkt me leuk om weer te schrijven met andere moeders die ook een baby van februari hebben.



Wie schrijft er mee?

] ] ] ] ] ] ] ] ]
Naam Leeftijd/Leeftijd partner Aantal kinderen Geslacht. Geboortedatum Bijzonderheden
Bloempje188
Moondancer 30/36 1e kind jongen 23 februari 2017
Such Preggers 36/30 1e kind jongen 3 februari 2017
Saywhat 35/35 1e kind jongen 321 februari 2017
Marloes85 31/37 1e kind meisje 9 februari 2017
Salacia 29/32 1e kind meisje 27 februari 2017
Christinayang 29/34 3e kind jongen/meisje/jongen half februari 2017
Pinklady90 36/30 1e kind jongen 26 januari 2017
Wortelsap 31/34 1e kind meisje 28 februari 2017
Caro 31/34 2e kind jongen etc 17 februari 2017
Jentelente 28/30 1e kind jongen etc 26 januari 2017
Caro 31/34 2e kind jongen 17 februari 2017
anoniem_195591 wijzigde dit bericht op 10-07-2017 16:05
48.85% gewijzigd
Oei, een liesbreuk klinkt niet goed Wortelsap! Hopelijk valt het mee bij de kinderarts. Wel fijn dat de prikjes zo goed meevielen.



Ik zit een beetje met een dilemma. Cathy heeft nog steeds 38 graden van de prik van gisteren. Het is schitterend weer buiten, mevrouw heeft me vannacht ieder uur wakker gemaakt en ik heb zo'n behoefte aan een lange wandeling om wat frisse lucht in mijn hoofd te krijgen. Zou dat kunnen of is het verstandiger om binnen te blijven? Wat zouden jullie doen?
Ik zou gewoon lekker naar buiten gaan. Gewoon zorgen dat ze warm genoeg is aangekleed en zoveel mogelijk uit de wind ligt. Dan krijg jij je frisse lucht en slaapt Cathy misschien wel even lekker in de wagen.
Je hebt gelijk. Het is ook niet dat ze ziek is, ik weet waar de verhoging vandaan komt.



Jouw middag klinkt ook heerlijk, lekker een paar uur slapen terwijl oma oppast! Geniet maar van je welverdiende rust.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar gewoon mee naar buiten nemen. In de wagen ligt ze lekker beschut, goed aankleden en zorgen dat ze haar warmte wel kwijt kan. Frisse lucht lijkt me dan juist goed
Lekker mee naar buiten nemen!



@MN. Wat lief van je moeder. Lekker even tukken, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou d'r ook gewoon mee naar buiten nemen, gewoon goed inpakken.



MN lekker geslapen?
2 uur gewandeld, ze heeft nog geen half uur geslapen. Maar goed, ik heb wel even een frisse neus gehaald! Vannacht heeft manlief dienst, ik moet dan wel de voeding(en) doen maar het sussen, knuffelen en verschonen doet hij deze nacht. Zal toch allicht iets schelen.



Lekker geslapen MN?
Ja heerlijk ruim 1,5 uur geslapen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker MN & Cathelyne! Knap je van op:-)
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu met Cathy?

Klinkt lekker MN!



Jeetje, een liesbreuk wortelsap.. hoop het niet!
Kapot Man had vanmorgen een verrassing, hij was de hele dag thuis zodat ik eventjes zonder baby op stap kon. Ik ben gaan shoppen, lekker de boekenwinkels afstruinen, wat zomerjurkjes voor Cathy gekocht, mooi voorleesboek erbij. Vreemd genoeg heb ik haar niet eens gemist, ik vond het zo fijn om even alleen weg te zijn! Maar thuis heb ik haar natuurlijk meteen geknuffeld en weer op mij laten slapen Nu slaapt ze al 2 uur in haar wieg, zo'n dag met papa is blijkbaar errug vermoeiend.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat lekker cathelyne! Lief van je man!
Oh heerlijk dat shoppen!
Ik moet over een week alweer werken. Nog meer mensen die binnenkort weer aan de slag moeten?
Eigenlijk maandag maar heb nog week vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Cathelyne! Ik moet over een week weer...
Alle reacties Link kopieren
Fijne verrassing Cathelyne! Ik vind het overigens niet gek hoor dat je haar niet mistte. Ik mis mijn zoontje ook niet als ik een paar uur weg ben. Maar vind t wel erg fijn wanneer ik hem daarna weer zie.



Wortelsap, jeetje wat sneu misschien een liesbreuk. Heeft hij erg pijn/last van?



Caro, MN & Bloempje, allemaal weer over een week aan het werk. Hebben jullie er zin in of zouden jullie liever nog langer thuis blijven?

Ik heb nog 3 weken.
Ik ga maandag weer aan de slag! Heb er ook wel weer zin aan na noodgedwongen vroegtijdig ziektewet en kleine man is nu ook alweer 13 weken oud, dus heb wel weer zin aan iets van/voor mezelf



leuke verassing van je man cathelyne! Ik vind het ook heeeerlijk om ff alleen op pad te kunnen hoor. Als man thuis is dan maak ik daar ook graag even gebruik van haha
Hij is de afgelopen twee dagen ook echt zo poepvervelend met slapen! Steeds maar kort slapen en dan weer wakker. Zeurderig, niks is goed. Heel vervelend. Denk dat het komt doordat ie nog verkouden is ofzo.
Ik heb wel weer zin om het huis uit te komen en niet alleen moeder te zijn. Zit al 20 weken thuis inmiddels. Maar begin al bijna te janken bij idee dat ik hele dag bij zoon weg ben. Hij gaat woensdagochtend wennen. Heb al besloten dat ik bij een volgend kind langer vrij neem als dat gaat.
Haha mn ik ook 20 weken. Is wel lang he. Ah met dat wennen komt het vast goed! Vooral zelf wel moeilijk zeker om je jochie ergens anders achter te laten? Ik denk zelf dat het de eerste paar dagen even lastig/wennen is, maar dat ik het daarna ook wel fijn ga vinden en hem vervolgens ook wel heel graag weer ophaal haha mooie balans tussen werk en moeder zijn lijkt het me straks. Ben benieuwd hoe het in de praktijk gaat zijn, het werken met gezin, huishouden, sporten en sociaal leven combineren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog 2 weken. Dan 22 weken verlof gehad. Heb er echt weer zin in! Maar inderdaad, her idee om zo lang bij hem weg te zijn vind ik vrij heftig.
Alle reacties Link kopieren
Zo wij zitten er wel een beetje doorheen. Uk slaapt goed, maar toch elke nacht nog een fles en vanaf 5 liggen knorren. Die andere 2 komen ook nog soms.. Man ziek.. Ik nog steeds last van mijn bekken. Hoop echt dat deze fase snel voorbij is.

Ik moet juni weer op werk beginnen
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het wel een liesbreuk! Nu dus de operatie datum afwachten en de afspraak met de chirurg..



Verder groeit ze heel goed, de kinderarts verwacht dat ze over 1 à 2 maanden op het gemiddelde gewicht zit. Zo woog de maandag bij het cb nog 4050 gram en gisteren bij de arts al 4200. Dat is 150gram aangekomen in slechts 5 dagen!



Verder maandag op aanraden cb begonnen met Nutriton door de Nutrilon forte mengen, het spugen is wat minder maar nu heeft ze gemiddeld 8 waterige diarree luiers per dag terwijl dit normaal 1 'mosterd' poepluier per dag was, vanmorgen weer een enorme spuitluier tot in haar nek.. Dus nu twijfel ik om te stoppen met Nutriton want of het er nu aan de boven of onderkant uit komt..
Wortelsap de diarree werd hier al snel minder. Kijk het nog even een paar dagen aan zou ik adviseren. Fijn dat ze goed groeit! Zien jullie erg tegen de operatie op? Heeft de arts nog iets gezegd over hoe het verloopt?



Heftig christina, dat moet ook wel heel druk zijn zo met de andere kids er ook nog bij. Hier ook nog iedere nacht de fles maar geen andere kids. De afgelopen paar dagen is de kleine heel moeilijk met slapen, maar heeft (daardoor?) Wel de afgelopen 2 nachten doorgeslapen van 8 tot vier en 8 tot 5 ongeveer! Dus dat gaat hooooopelijk de goeie kant op na 13 weken haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven