Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Iemand van jullie gister die documentaire op 7 gezien over die oud voetballer met ALS? Jeetje wat aangrijpend was dat!

En nu geef ik mezelf een schop onder mijn kont en ga ik wat doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog niet gezien coetje, wel opgenomen dus ga ik dat misschien morgen kijken. De beelden die ik er al van heb gezien daar schoot ik echt van vol. Het lijkt me inderdaad een behoorlijk aangrijpende documentaire.



Wat fijn dat het knuffeltje weer terug kan naar dat kindje BE, heb je goed gedaan.



Heb een salade met ei, komkommer, worteltjes, tomaat en spinazie met honing mosterd dressing gegeten en een half stokbroodje met gerookte zalm.
Het hagelde net, was gelukkig al poosje binnen



Lekker naar de stad en markt geweest, van alles gekocht.

Vanavond pizza eten, lekker!
O en het hotel voor de 'huwelijksnacht' is geboekt.

We slapen op schiphol, want dag erna vroeg op huwelijksreis.



Super luxe hotel, en kreeg net melding dat de opmerking ''huwelijksnacht'' is toegevoegd, dus misschien krijgen we wat extra's? Je weet het nooit.
Alle reacties Link kopieren
Blue, heeft ziekenhuis nog teruggebeld?



BE, zo zie je maar dat FB soms echt veel nut heeft zoals nu met deze knuffel! Vast weer een blij kindje.



Dare, in woonplaats ouders hagelde het ook hoorde ik net. Het begint hier nu donker te worden maar veel zon gehad al stond er wel een koude wind. Bij Lidl gerookte zalm met kortingssticker dus lunch was roggecrackers met dun laagje sandwichspread en daarop zalm.



Coetje, gaan jullie nu met z'n tweetjes?



Ik heb ruim de helft gezien van de documentaire (sorry ook slot van Nieuwe Buren )



Dare, ik zie al veel dingen die geregeld zijn maar het echte aanzoek is nog niet geweest toch?? Of is dat gewist in mijn geheugen?



Ik ben eindelijk begonnen met een kledingklus die ik al lang uitstelde omdat ik dacht dat ik er niet uit zou komen maar tot nu toe lukt het wel. Was even puzzelen want suede-achtige stof en dat is een veel te dichte stof om te kunnen rijgen, spelden gaat net aan.



Voor vanavond heb ik een bakje pastasaus uit de vriezer gehaald, dus simpel macaroni.

Nu een blikje energy sf.
Alle reacties Link kopieren
toch maar geen energy want heb het koud, dus mokje pittige bouillon
Jawel, vriend heeft me in januari gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
jelly beans van de lidl.

Echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
BE wat een lief verhaal van de knuffel!!



Daremanda, je loopt in ieder geval het risico dat ze extra kosten aanrekenen overal waar rouw of trouw voor staat willen ze aan verdienen. En lekker pizza.



DB lekker stokbroodje zalm.



Coetje ik ken het aangrijpende verhaal maar heb niet gekeken, lag van ellende al om negen uur in bed.



Thee lekker die crackers met zalm en fijn dat kleding-project lukt.



Arts heeft vanmiddag om half 1 gebeld, hoefde gelukkig niet naar poli maar hij adviseerde me huisarts even te laten kijken. Daar heb ik morgenmiddag een afspraak, mijn moeder gaat mee met de auto.



Verder veel in bed gelegen, ben misselijk en eten wil ook niet echt lukken.

Nu bar le duc granny smith.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf zeg Daremanda, je hebt iets om heerlijk naar uit te kijken.



Leuk thee dat je aan je kledingproject bent begonnen.



Alvast heel veel succes bij de huisarts morgen BL, hopelijk kan hij/zij iets voor je betekenen.



Net klaar met eten, strikjespasta met kipfilet, champignons en spinazie.
Alle reacties Link kopieren
Hier vanochtend wat buien maar verder droog.Wel een koude wind inderdaad.



Thee, nee we gaan met zn allen,we wilden eerst zondag al gaan met zijn 2en maar koud en vriend voelde zich niet echt lekker.Als het goed is vanaf donderdag beter weer.



Blue, fijn dat je moeder meegaat en hopelijk kan de huisarts je pijn wat verlichten.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.



Coetje hopelijk voelt vriend zich weer beter. Veel plezier met zijn allen!



Toch beetje lasagne gegeten. Toe een waterijsje en bar le duc. Zometeen kopje thee denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Blue heb je niet iets van vanillevla in huis, of zo'n 'chemisch' vanilletoetje met laagje room. Vanille helpt vaak tegen misselijkheid. Heb je er geen medicatie bijgekregen voor bij Vergif? ik heb meteochlopramide tegen misselijkheid. Misschien kun je dat aankaarten morgen bij de huisarts.

Heb macaroni gegeten en had nog 1 Delicieux ijsdessert vanille/caramel. Lekker.

Ik drink thee en kijk naar 'voor ik het vergeet', heftig ook weer.

Fijne dagen gewenst op 'jullie plekje' coetje
Munt en gember kunnen ook helpen tegen de misselijkheid, BL! Misschien kan bff nog wat verse muntthee brengen?



Ik heb uwv vandaag nog een keer heel duidelijk gemaakt dat ik boos ben, met name over het 'ja maar u had het anders moeten doen'-stukje. Boodschap is eindelijk aangekomen en ze gaan er eindelijk wat aan doen.



Vanavond voor m'n moeders verjaardag naar de film geweest, Hidden Figures. Voor liefhebbers van The Help: dit is er nog zo een. Heel mooi, heel goed, happy ending.
DB en BE: Dank voor jullie reacties. Leuk dat opgemerkt wordt dat ik er nuchter mee omga; dat klopt inderdaad wel. Heb nog uitslag en jeuk, maar dat zal wel verdwijnen voor ik een jongetje ben ;) En anders... weet ik in elk geval eindelijk eens hoe het is om staand te plassen. Er zijn zoveel ergere dingen op de wereld. Ik vind dat ik niets te klagen heb.

BE: wat lief dat je knuffeloproep op FB hebt gezet. Wat zul je een kind (en diens ouders) blij hebben gemaakt.

Coetje: fijne dagen en goede reis gewenst!
Coetje: ik heb die docu niet gezien, maar heb dezelfde man wel eens bij RTL late night o.d. gezien. Aangrijpend verhaal inderdaad.

Hoe voel jij je nu? Hoop dat je weer wat verder opgeknapt bent.

DB: klinkt lekker je salade.

Thee: mag ik vragen welke kledingklus je aan het doen bent? Iets zelf maken, verstellen o.d.?

BL: succes bij de huisarts! Fijn dat je moeder met je mee kan gaan.

Dare: leuk dat het hotel geboekt is.

BE: goed dat je zo assertief bent geweest t.o.v. het UWV



Vanavond heb ik gegeten: aardappels, spinazie en vlees.

Net heb ik Peking Express terug gekeken. Dat had ik gisteren gemist doordat er een belangrijk telefoontje tussendoor kwam.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij helpt een zuur augurkje tegen de misselijkheid, en cola. Heb zelf weleens Domperidon voorgeschreven gekregen van de huisarts tegen de misselijkheid.



Coetje heel veel beterschap voor vriend.



BE goed dat je het UWV op hun fouten wijst, you show then who's boss!



TV laten we hopen dat de reactie snel weg is. Lijkt me vreselijk irritant en pijnlijk die uitslag.
Uwv had het zeg maar zo goed door dat ik nog geen 5 minuten na dat ik opgehangen had m'n arbeidsdeskundige aan de telefoon had. Die gaat het nu oplossen en mensen op hun kop geven en instanties mogen hem bellen als er gedoe komt.
Alle reacties Link kopieren
TV in het modemaakblad staat het omschreven als een jasje, ik vind het meer een vestje en gebruik dus nep-suede. Hoop dat het me lukt het zonder (naailes)hulp af te maken want heb heel gave stof voor een topje erbij als ik het op een zwarte broek draag en ook erg mooie stof voor een broek erbij.



Diamond, ja domperidon wilde ik al noemen maar kon niet op de naam komen. Die heb ik eerst gehad.



TV, ik zie net op mijn weekmenu dat ik morgen eet wat jij vandaag at Ik eet het met verse worst.



BE dan is het idd waarschijnlijk eindelijk tot hen doorgedrongen. Is je inspanning niet voor niets geweest.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Blueeyes,goed gedaan van je! Stom uwv! Fijn dat je alle medewerking krijgt van je arbeidsdeskundige.



Blue,succes vandaag bij huisarts! Hoop dat ze je klachten wat kunnen verlichten.



Tv,ben je er achter wat de reaktie deze keer veroorzaakt heeft?



Thee,ben heel benieuwd naar je creatie! Verwacht wel een foto als het af is



Ik ga zo de laatste spullen inpakken en dan paar boodschapjes doen voor morgen.De rest haal ik vrijdag daar.En nog even stofzuigen beneden,mijn broertje komt in huis voor de kat.

Fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh allemaal!



Klinkt heel leuk thee, ben benieuwd.



Succes met de voorbereidingen vandaag coetje.

Wat fijn dat je broertje op de kat wilt passen.



Nu een bosvruchten thee.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer een zelfgemaakte salade als lunch gehad, strikjespasta met komkommer, tomaat, spinazie, worteltjes en ei.

Mijn baas gaf mij een mijn collega geld om snoep/drop te halen voor het team en ons vanwege de hoge werkdruk vandaag en de 'stress' en nu zitten we misselijk achter ons bureau haha.



Nu een Cup-a-Soup Kip en een glaasje water.
Ik zit met een pepermuntzuurtje in de bus onderweg naar de kapper. Wil dat m'n haar mooi zit als ik maandag begin.
Ik heb net groente gesneden voor het avondeten.



Ik heb weer eens een hele slechte dag.

Echt een hele slechte.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, uiteraard krijg je de 'creatie' te zien.



Da's toch een aardig gebaar van baas Diamond, dan maar beetje misselijk

Dacht dat jij altijd in de bedrijfskantine at en niet van huis meenam. Ander voedingspatroon dan ze daar aanbieden?



Blue, al terug van huisarts?



Topidee BE om voor de start naar de kapper te gaan. Grote verandering?



Dare, sterkte. Je weet pb staat open.



Hier wordt ziekenhuis onderhand een soap en ik blijf ze gewoon bestoken met telefoontjes want er klopt gewoon steeds van alles niet. Moedeloos wordt ik ervan. Dat wat vrijdag is toegezegd op interne geneeskunde en anesthesie is geen vervolg aan gegeven bleek uit mijn telefoontje naar chirurgie. Ze zag idd wel in m'n dossier dat operatie echt al achter de rug had moeten zijn. Ze ging wat navragen en ik zou in de loop van de middag worden teruggebeld op m'n vaste telefoon. Nog geen 10 minuten later werd ik al gebeld door degene die me zou bellen, op m'n mobiele telefoon Gelukkig zag ik telefoontje binnenkomen want geluid staat meestal uit. Ze gaat er weer achteraan bij interne en anesthesie en belt me in principe vrijdag terug. Het enige wat zichtbaar was is dat ik voor de op de wachtlijst stond waar ik al af had moeten zijn.



De boodschappen van Kruidvat, AH en Lidl zijn binnen. Lunch was weer lekkere roggecrackers met sandwichspread en gerookte zalm. Nu blikje enery sf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven