Facebook bericht naar ex-tandarts sturen

13-04-2017 23:18 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik vind mijn tandarts superleuk, grappig en aardig

Ik weet natuurlijk niet of hij mij ook leuk vindt, al kreeg ik soms wel dat idee, maar ik weet dat ik het heel goed mis kan hebben & dat het wishful thinking kan zijn . Ik weet ook niet zeker of hij vrijgezel is, al noemde hij laatst wel het woord 'ex'.

Zou het heel raar zijn als ik na onze laatste afspraak een bericht naar hem stuur op Facebook waarin ik vraag of het hem leuk lijkt een keer iets te gaan drinken buiten de praktijk?

Ik durf in de tandartskamer geen flirterige opmerking te maken of hem uit te vragen...

Ik zou het ook jammer vinden om zo'n goede tandarts kwijt te raken, maar aan een potentiële date hecht ik ook veel waarde, en ik ben niet van plan om nog langer dan 2 jaar in deze stad te blijven wonen.

helpp
Ja Jezus, wanneer is je eerstvolgende afspraak?!
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 20 april 2017 @ 17:13:

Ja Jezus, wanneer is je eerstvolgende afspraak?!over 2 weken ;p
Oke, dat valt mee



Je kan hem dan ook een briefje in z'n hand stoppen voor je weggaat...
quote:Nobushle schreef op 20 april 2017 @ 17:02:

[...]





37 en 25



Ow, dat zou ik als ik hem was een te groot leeftijdsverschil vinden.



Maar hij misschien niet, je weet het niet.



Hoe weet je zijn leeftijd eigenlijk?
quote:MarindaH schreef op 20 april 2017 @ 17:40:

Oke, dat valt mee



Je kan hem dan ook een briefje in z'n hand stoppen voor je weggaat...
quote:Luna_ schreef op 17 april 2017 @ 21:47:

[...]





Dacht dat dat alleen in psychiatrie en psychologische zorg zo was. Dan nog blijft het verantwoordelijkheid van de tandarts en niet van TONee hoor; dat geldt voor iedereen in de zorgsector. Ook bijv. voor je fysiotherapeut en tandarts.
quote:Lotus90 schreef op 18 april 2017 @ 01:03:

[...]



Dit vind ik de meest "veilige" manier. Dus dat zou ik doen. Als hij single is & ook interesse in jou heeft, merk je dat gauw genoeg.



Ik heb er echt nooit bij stilgestaan dat je niet met je tandarts zou mogen daten. Als in, tandarts niet met een meerderjarige, volwassen, wilsbekwame patiënt. Vind dat echt mega betuttelend. Ik zou het er niet voor laten eerlijk gezegd. Als ie echt leuk is. Helaas heb ik nog nooit knappe, lange, donkere tandartsen/(huis)artsen/fysio's/politieagenten ontmoet. Jammer jammer jammer.



Maar mocht het er echt op aan komen (contact, daten, relatie) kun je je toch bij een andere tandarts inschrijven? Kan me heel slecht voorstellen dat ie daarna nog 2 jaar moet wachten hoor. Wie controleert dat.. Ik ben wel benieuwd wat je gaat doen, TO. Laat je het even weten?



Dergelijke regels zijn er ook ter bescherming van de arts, verpleegkundige o.d.

Er zijn genoeg zaken bekend van artsen/verpleegkundigen die op vrijwillige wijze relaties met hun patiënten aangingen, maar waarbij de relatie strandde, waarna de wraakzuchtige ex-patiënt meldde dat er sprake was geweest van seksueel misbruik door de hulpverlener.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 20 april 2017 @ 17:43:

[...]





Ow, dat zou ik als ik hem was een te groot leeftijdsverschil vinden.



Maar hij misschien niet, je weet het niet.



Hoe weet je zijn leeftijd eigenlijk?heeft hij gezegd
Moeten we nou twee weken wachten op actie?

Kun je niet een stuk van je kies aftikken, zodat je morgen al kunt gaan? Kunnen we morgen genieten van romantische verhalen. Kom, doe het voor ons...
Alle reacties Link kopieren
Goh ja, wat spannend zeg! Het lijkt me voor je tandarts lastig om zelf actie te ondernemen aangezien jij zijn patiënt bent. Maar jij kunt dat wel zelf doen, vind ik helemaal niet raar. Via facebook zou ik dan eerst alleen een vriendschapsverzoek sturen. Ik kan nu wel stoer roepen dat je hem gewoon moet vragen maar zelf durf ik dat ook niet. Ik zit met een soortgelijk probleem. Alleen weet ik wel vrij zeker dat de man in kwestie interesse heeft in mij maar hij durft niets te ondernemen behalve me aankijken en begroeten en soms naar me te lachen. Nu is het zo dat ik weet waar hij af en toe werkt ( als vrijwilliger naast zijn vaste baan) en ik zat te denken om daar heen te bellen en zijn achternaam te vragen. Maar of ze die zullen geven? Zijn voornaam weet ik wel. Dan kan ik hem eens googlen want ik weet verder weinig van hem. Facebook heeft hij niet zover ik weet, heb natuurlijk al urenlang zitten zoeken. Wat denken jullie dames, zal ik achter zijn achternaam komen als ik bel? Wat moet ik zeggen? Geef me eens wat advies alsjeblieft.
quote:LammeTak schreef op 20 april 2017 @ 22:27:

Moeten we nou twee weken wachten op actie?

Kun je niet een stuk van je kies aftikken, zodat je morgen al kunt gaan? Kunnen we morgen genieten van de romantische verhalen. Kom, doe het voor ons...





Maar even serieus: stiekem smacht ik inderdaad nu al naar updates, dus houdt ons ajb op de hoogte! Succes! X
Alle reacties Link kopieren
pfff ja hallo, bel morgen even op dat je last hebt van je kies, haha wachten duurt lang....
37:2= 18.5:2= 9



25+9= 34. Tandarts mag dus max. 34 zijn wil de relatie een kans van slagen hebben.

Is wetenschappelijk onderzocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon actie ondernemen. Misschien een idee om je te laten uitschrijven en op zoek gaan naar een andere tandarts. Op het laatst kun je hem misschien wel uitvragen? Facebook is geen slecht idee. Je kunt ook een vals profieltje aanmaken en je nummer toesturen met een korte boodschap. Met een 'vals' profiel kun je in ieder geval zien of hij nog vrijgezellig is. Om maar even mee te denken. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al genoemd dat overstappen qua tandarts gratis is tegenwoordig?



Stap alvast over; want gratis. En andere tandartsen zijn ook heus wel goed, en een tandarts hebben waarbij je van de tandartsstoel glibbert is nooit heel handig. Idem huisarts of psycholoog. Je kunt daardoor niet jezelf zijn.



Als je al een andere tandarts hebt kan het stress wegnemen om hem /haar op een date te vragen. Bij jou en hem.



Kies je daar niet voor; nog steeds doen, want overstappen naar een andere tandarts is dus gratis bij een afwijzing ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rocket1984 schreef op 25 april 2017 @ 23:36:

Ik zou gewoon actie ondernemen. Misschien een idee om je te laten uitschrijven en op zoek gaan naar een andere tandarts. Op het laatst kun je hem misschien wel uitvragen? Facebook is geen slecht idee. Je kunt ook een vals profieltje aanmaken en je nummer toesturen met een korte boodschap. Met een 'vals' profiel kun je in ieder geval zien of hij nog vrijgezellig is. Om maar even mee te denken. Succes!Hey- goed idee! Maae waarom is een vals profiel beter...? Ik denk dat hij juist een vals profiel minder snel zou accepteren qua vriendschapsverzoek en dan zie ik nog niet of hij vrijgezel ism
Ik zou het vanuit je eigen profiel doen. Je ziet dan ook meteen of hij je wel of niet toevoegt. Daaraan zie je al of hij geïnteresseerd is. En voegt hij je niet toe, dan is dat nog helemaal geen ramp wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nobushle schreef op 20 april 2017 @ 17:27:

[...]





over 2 weken ;pHet is bijna zover
Spannenndddd
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu?
Ja inderdaad, die afspraak moet nu zo ongeveer zijn
Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee! Ben heel benieuwd haha
Alle reacties Link kopieren
Hahaha te spannend dit
Alle reacties Link kopieren
Nouuu TO ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven