Buisjes?

25-04-2017 16:10 26 berichten
De KNO-arts heeft vandaag geconstateerd dat onze zoon behoorlijk wat vocht achter zijn trommelvlies heeft. Hij heeft een gehoorverlies van rond de 30 db. Het advies is buisjes omdat er geen idee van is hoe snel/ langzaam dit weer verdwijnt. Nou willen we natuurlijk het beste voor onze zoon, maar zitten niet te springen om buisjes. Het is toch een operatie en hij is ook net met zwemles begonnen. Naast gehoorverlies (en het omhoog schroeven van zijn eigen volume als gevolg) heeft hij geen klachten. Het zou wat dat aangaat een optie kunnen zijn om iig nog even te wachten of het probleem zichzelf oplost.



Iemand ervaring/ leesadvies om tot een goede beslissing te komen hierover
En TO ben je er al uit?



Wat ik nog zou willen toevoegen. Een kno arts zal niet voor de "lol" buisjes plaatsen. Hij/zij adviseert dit uiteraard alleen als het nodig is.



Iemand schreef dat doppen niet nodig zijn, bij mijn zoon deed water in zijn oog krijgen zeer toen hij buisjes had, vandaar de doppen. Toen het geen zeer meer deed wist ik dat er geen buisjes meer waren. want dat gebeurd vaak ze vallen eruit, en met een beetje geluk hoeft het niet meer opnieuw geplaatst te worden.

Ik snap je dilemma, maar echt kleine ingreep en heel veel toegepast. Al jaren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven