Geld & Recht alle pijlers

Ik heb een vraag....

26-04-2017 10:39 34 berichten
Ik wil iets bestellen op een webshop onder het kopje contact zie ik een Gmail adres. Heeft er iemand wel eens iets besteld van een webshop die je kan bereiken op een Gmail adres?



Volgens mijn vriend is het niet veilig om te bestellen op sites met een Gmail.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo snel even kijken gebeurt het betalen via een derde, namelijke SquareUp. Dat bedrijf ziet er zo snel best betrouwbaar uit, maar heeft ook wat nadelen:

https://www.merchantmaverick.com/reviews/square-review/



Mijn vraag meer: Hoe krijg je het van de VS naar hier? Ik zie namelijk geen internationale shipping mogelijkheden.
quote:Faranya schreef op 26 april 2017 @ 11:51:

Als ik zo snel even kijken gebeurt het betalen via een derde, namelijke SquareUp. Dat bedrijf ziet er zo snel best betrouwbaar uit, maar heeft ook wat nadelen:

https://www.merchantmaverick.com/reviews/square-review/



Mijn vraag meer: Hoe krijg je het van de VS naar hier? Ik zie namelijk geen internationale shipping mogelijkheden.Dat heb ik net gezien ja.
Waarom die smiley Ttas? Lach je me uit?
quote:Erizon schreef op 26 april 2017 @ 11:52:

Waarom die smiley Ttas? Lach je me uit?Huh ik geef je een kus om te bedanken.
Dan heb je de verkeerde smiley te pakken, deze rolt over de gond van het lachen.



Graag gedaan!
Misschien de software, maar bij mij ligt diezelfde smiley dus een seconde later op zijn kant te gieren van het lachen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 26 april 2017 @ 11:59:

Misschien de software, maar bij mij ligt diezelfde smiley dus een seconde later op zijn kant te gieren van het lachen.



Zeker weten? Ik denk dat jij de smiley verkeerd begrijpt.

Dat roze wat er aan de linkerkant uit komt zijn lippen die een dikke kus geven.
Alle reacties Link kopieren
De omschrijving is trouwens ook : kisskiss :

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven