Welke dag minder drukte dierentuin ?

26-04-2017 08:07 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen vrijdag 5 mei of zaterdag 6 mei een dag naar een dierentuin. Welke dag verwachten jullie dat het minder druk is? Of is daar echt niets van te zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:stripverhaal schreef op 26 april 2017 @ 11:02:

[...]





Het is een officiële feestdag, maar lang niet iedereen is vrij.

In een hoop plaatsen zijn de winkels en supermarkten ook (met aangepaste openingstijden) gewoon open. Ik heb van mijn 16de tot en met mijn 23ste ieder jaar gewerkt op Koninginnedag, aangezien ik in de detailhandel werkte en wij die dag altijd gewoon open waren. (En dat was niet handig aangezien de vrijmarkt bij ons voor de deur was en mensen amper de winkel in konden...)



Dat snap ik, maar dat geldt voor supermarkten hier vreemd genoeg ook al met Pasen, kerst, Pinksteren en Hemelvaart. En horeca is ook altijd gewoon open.

Maar de meesten bedrijven zijn morgen toch echt dicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:sneeuwwitje80 schreef op 26 april 2017 @ 09:04:

5 mei is een feestdag net als kerst, maar dat zegt niks over het feit of je dan ook vrij krijgt met doorbetaling van salaris. Dat staat in je arbeidsovereenkomst, cao of bedrijfsregeling.



Sinds wanneer is dat ?

Dan heb ik (en vele mensen met mij) van de afgelopen jaren nog heel veel vrije dagen tegoed.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 26 april 2017 @ 11:38:

Je kunt op de website waar je een kaartje kunt bestellen soms zien hoe de verwachtte drukte is die dag. Heb je daar al gekeken?Dat is een goede. Niet aan gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Het hangt ook van het weer af. Zaterdag is denk ik drukker als het weer beide dagen ongeveer hetzelfde is. Duitsers en Belgen zijn 5 mei niet vrij als het goed is, zaterdag wel.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
quote:neweve schreef op 26 april 2017 @ 09:08:

[...]





Bij ons ook niet. Bij ons is 1 mei (dag van de arbeid) een vrije dag en 5 mei dus niet.Dat vind ik nou zo vaag. Dag van de Arbeid. En dan zijn mensen niet aan de Arbeid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven