Help mij een vriend te helpen...

26-04-2017 07:39 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Ik ben aan het rondvragen om hopelijk een eenzame vriend te helpen...



Even kort voorstellen, mijn naam is Jorn en ik woon samen met mijn vriendin.



Een goede vriend van mij is begin 30 en vrijgezel, terwijl hij wel graag een vriendin zou willen hebben. Hij heeft al meerdere datingsites geprobeerd, maar dat werkte tot nu toe niet. Hij zegt dat de vrouwen op de datingsites niet goed bij hem passen. Als ik hem mag quoten: "Ik hoef niet te reizen, ik wil gewoon op vakantie".



Hij is dus begin 30, werkt als kraanmachinist en heeft een koophuis. Op het eerste gezicht komt hij misschien wat verlegen over, maar als je hem kent is 'ie echt tof. Echt een gewone, oprechte man.



Is er nou nergens een plek waar vrouwen zijn die een man zoals hem leuk vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:doemijdiemaardan schreef op 26 april 2017 @ 10:29:

Ga je nog reageren TO? Of was dit een eenmalige (vakantie)post?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zitten er genoeg leuke vrouwe op datngsites, ook vrouwen die gewoon op vakantie gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Keukenkast schreef op 26 april 2017 @ 10:23:

Wat is een winggirl?Een vrouw die alleen maandverband met vleugels gebruikt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niks... hihi
quote:jorn schreef op 26 april 2017 @ 15:31:

Ik zeg niks... hihiSucces met (speed)daten Jorn
Alle reacties Link kopieren
Internetdaten is voor mensen die heel precies weten wat ze willen en heel goed kunnen lezen wat er nu écht staat.

Voor alle andere mensen is het een slap excuus dat ze er heus iets voor doen.

Tussenpositie: Tinder, en dan max 24 uur chatten en dan bellen of ontmoeten.

Je leest haar teksten met jouw stem, en dat kan bizar slecht uitpakken. Wat een man met droge humor leek was een saaie zoutzak, de alerte man een ADHD'er. Je ziet het veel sneller dan dat je het leest.
Alle reacties Link kopieren
Mensen, dat reizen/vakantie zinnetje is een metafoor! Waarom is er maar 1 forummer die dat tot nu toe heeft begrepen?
Alle reacties Link kopieren
Hij wil niet daten, hij wil gewoon een vriendin. Dat bedoelt hij.
Alle reacties Link kopieren
Jorn, hij moet gewoon dingen doen die hij leuk vind, en dan met andere mensen. Niet alleen sporten maar bij een club. Niet thuis darten maar in de kroeg. Niet in de tuin gaan zitten met een biertje maar op een terras. Zo ontmoet je vrouwen die hetzelfde leuk vinden.
Hij moet mij een berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
quote:_Marana_ schreef op 26 april 2017 @ 23:03:

Mensen, dat reizen/vakantie zinnetje is een metafoor! Waarom is er maar 1 forummer die dat tot nu toe heeft begrepen?Als dat zo is dan heb ik nog wel een tip voor die vriend. Wees duidelijker. Dan snappen de vrouwen hem tenminste.
Alle reacties Link kopieren
In mijn omgeving nog best wat vrijgezelle dames aanwezig. Vraag is of ik je vriend dat aan wil doen.....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
quote:jorn schreef op 26 april 2017 @ 10:51:

Hij is dus wat verlegen, maar het is wel een echte man.



Wat bedoel je hiermee?

Hij heeft geen vagina? Da's handig om te weten inderdaad.

Is hij net zo onduidelijk als jij? En beantwoordt hij net zo weinig vragen? Dan snap ik wel waarom het niet wil vlotten.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 28 april 2017 @ 11:15:

[...]





Als dat zo is dan heb ik nog wel een tip voor die vriend. Wees duidelijker. Dan snappen de vrouwen hem tenminste.ja wees gewoon een vent en zegt dan gewoon dat,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het met koningsnacht erover gehad met hem en ben er wel achter gekomen dat hij in een "dat is niks voor mij" modus zit. Hij heeft dus inderdaad gewoon een schop onder zijn kont nodig.



Speeddaten gaat hij doen, ook om misschien een beetje van zijn onzekerheid af te komen. Van tevoren gaat hij met iemand oefenen zodat hij ook goeie vragen stelt en weet wat hij wilt, zodat hij duidelijke antwoorden kan geven.



Hij vroeg zich bij online daten nog wel af waarom er geen plek is voor onzekere mensen. Zoals jullie aangeven is het niet leuk om met iemand te chatten die onzeker is, maar als je dat van elkaar weet lijkt mij dat geen probleem. En ja, hij kan het aangeven in zijn profiel, toch vroeg hij zich echt af of er een online site is voor onzekere mensen?
http://verlegenmensen.nl/
Alle reacties Link kopieren
woont hij in Drenthe?
quote:_Marana_ schreef op 26 april 2017 @ 23:03:

Mensen, dat reizen/vakantie zinnetje is een metafoor! Waarom is er maar 1 forummer die dat tot nu toe heeft begrepen?Omdat ik blond ben
Alle reacties Link kopieren
In eerste instantie word je natuurlijk beoordeeld op uiterlijk, is hij misschien niet zo fotogeniek? Of zijn er wel matches maar vlot het gesprek niet?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, dat is top die verlegenmensen site! Dank.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ilovefairytales schreef op 27 april 2017 @ 23:52:

Hij moet mij een berichtje sturen
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven