Mode & Beauty alle pijlers

Waar koop jij je kleding

26-04-2017 11:38 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik ben afgevallen en maatje 38 terug heb, worstel ik met waar ik mijn kleding kan/ moet kopen. Op dit moment ben ik hard op zoek naar broeken. Je zou zeggen genoeg te vinden en dat is ook zo. Alleen skinny jeans vind ik totaal niet lekker zitten rondom mijn kuiten (deze zijn goed gespierd), dus ik vind nergens een juiste broek. Ook heb ik brede schouders dus een shirtje is ook al een ramp. Dus waar vind je leuke, normale en betaalbare broeken, shirts, etc?
Alle reacties Link kopieren
Qua postuur voldoe ik wel beetje aan wat jij ook omschrijft. Skinny jeans voel ik me ook een worst in door gespierde benen. Draag vaak slim fit: dat zit bij mij net als bij andere mensen skinny zit.



Shirtjes: het liefst draag ik strakke shirtjes. Maar ook vaak te brede schouders in verhouding tot redelijk strakke buik/taille. Moest even wennen aan de mode van al die losse shirtjes, maar eigenlijk is het ideaal, want dan vallen brede schouders ook minder op.



Broeken vaak van Levi's. Maar laatst ook lekkere stretch broek bij vero moda gekocht. Shirtjes ook bij vero moda/only. En vesten heb ik eigenlijk nooit problemen mee.



Leuke blouses is altijd wel aardig zoeken, die zijn vaak bij schouders te krap en bij taille veel te wijd. Heb er laatst 1 van Marco Polo gekocht. En bij the Sting ook een leuke gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Broeken van Gstar en vaak kleding online bij Juffrouw Jansen. Alleen hebben ze daar geen broeken.
quote:Unknown1985 schreef op 26 april 2017 @ 11:49:

Broeken van Gstar en vaak kleding online bij Juffrouw Jansen. Alleen hebben ze daar geen broeken.Die kende ik nog niet. Ben ik even blij dat ik op de website geen levering in België zie. Daar ging mijn spaargeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 26 april 2017 @ 12:01:

[...]





Die kende ik nog niet. Ben ik even blij dat ik op de website geen levering in België zie. Daar ging mijn spaargeld.Het vervelende is dat ze bij iedere bestelling een kortingbon meesturen
anoniem_325633 wijzigde dit bericht op 26-04-2017 12:20
Reden: Verkeerd woord door autocorrect
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Shoeby wel eens geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor de tips. Shoeby nog nooit geprobeerd, ik ga er zeker even op kijken op de site.
Alle reacties Link kopieren
Om dezelfde reden draag ik nog alleen maar jurken van steps.
Heb ook maat 38, soms 36.



Claudia Sträter heeft fijne pantalons, jeans heb ik bij voorkeur van Tommy Hilfiger.

Basic longsleeves van de Hema en Gap.

Blouses van Superdry.

En verder van alles en niets. Jurkjes via Zalando, allerlei merken.



Momenteel koop ik vrij weinig, ben beetje klaar met de collecties van H&M, Zara en C&A maar weet niet goed waar ik fijne truien en dergelijke koop. Die dan ook echt langer meegaan dan vijf jaar...
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 26 april 2017 @ 13:07:

Heb ook maat 38, soms 36.



Claudia Sträter heeft fijne pantalons, jeans heb ik bij voorkeur van Tommy Hilfiger.

Basic longsleeves van de Hema en Gap.

Blouses van Superdry.

En verder van alles en niets. Jurkjes via Zalando, allerlei merken.



Momenteel koop ik vrij weinig, ben beetje klaar met de collecties van H&M, Zara en C&A maar weet niet goed waar ik fijne truien en dergelijke koop. Die dan ook echt langer meegaan dan vijf jaar...5 jaar
Alle reacties Link kopieren
Eind vorig jaar was er een sale van een bekend amerikaans merk. Helaas heb ik het merk eruit geknipt omdat ik de broeken moest innemen in de taille en de zijkanten dus ik weet de naam niet meer.



De sale was in een pand in een winkelcentrum wat ze even hadden gehuurd. Nu zijn ze weer weg.



Maar ik ben er blij mee. Mooie dure (spijker)stoffen.



Schoenen zijn altijd merkschoenen; Skechers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:winkelfanaat schreef op 26 april 2017 @ 13:13:

[...]



5 jaar Ik ga echt niet heel erg onzorgvuldig om met mijn kleding hoor en heb op zich ook wel voldoende geloof ik, maar sommige dingen zijn na vijf jaar gewoon écht niet meer mooi. Pillig geworden, vorm verloren etc...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven