Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (rtl4)

02-01-2017 20:50 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Ozo.
Mijn dochter van 13 zoent mij nooit. Nooit, nergens. En ze zoent helemaal niemand. Ja, de huisdieren.



Ik zou wíllen dat ze me zoende!



Ik (48) zoen mijn moeder (80) nog steeds recht op d'r mond en daarna pak ik haar even lekker vast voor een lange knuffel.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 25 april 2017 @ 12:35:

[...]





Ilona trekt absoluut de kar.



Ik denk wel dat het slim bedacht is om hun naam als merk neer te gaan zetten.

Het programma geeft ze wat naamsbekendheid, en ik denk ook dat vooral dat het grootste plan is.

Het had ieder ander product kunnen zijn, het gaat om het " merk" pos.

Ze kozen voor wijn. Niet omdat ze er verstand van hebben idd , maar omdat ze dat lekker vinden en ik denk ook omdat ze het zelf vinden passen bij hun imago, gezellige slobberaars te zijn



Ik gun het ze wel van harte, grappig stel en favoriet bij mij.



Het zou leuk zijn als slobberend Nederland voortaan zou zeggen, '' ik ga even een Posje doen, of schenk een lekker Posje voor mij in ''



Hier zou op die manier de naam veel genoemd worden
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 25 april 2017 @ 19:56:

Na het douchen zie je dat ze allemaal een eigen handdoek hebben dus dat is in scene gezet of ze hebben toch iets kunnen regelen.

Ik kreeg de kriebels van Addy met zijn kinderen. Jongste meisje vraagt "Pappie, hoe lang duurt het tot u uit de douche bent en als hij er dan uit komt zoent hij dat oudste meisje vol op de mond. Dat is beiden toch niet meer van deze tijd? Dat ge-u en een meisje van 14 vol op de mond kussen brrr.Dat ge-u is echt belachelijk vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 26 april 2017 @ 11:08:

Mijn dochter van 13 zoent mij nooit. Nooit, nergens. En ze zoent helemaal niemand. Ja, de huisdieren.

Wacht maar, over een paar jaar zoent ze meer dan je lief is.
Niet geschoten is altijd mis
Neuh, ben ik niet bang voor hoor. Ik hoop het juist voor haar.

Alle reacties Link kopieren
quote:Doorenvogels55 schreef op 26 april 2017 @ 11:59:

[...]





Dat ge-u is echt belachelijk vind ik.belachelijk ja!
quote:Eindeloos schreef op 26 april 2017 @ 10:53:

[...]





Hij had van mij ter plekke een slag in zijn nek gehad, wat een gek zeg!.

Je bent verantwoordelijk voor 4 levens in de auto.

Puber!Ja, dan weet je in elk geval zeker dat je gauw beneden bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 26 april 2017 @ 13:24:

[...]





Ja, dan weet je in elk geval zeker dat je gauw beneden bent.



Ja daar dacht ik later ook aan



Dan even met een lange nagel heel venijnig aan zijn oorlel trekken ? Corrigerend ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, Posjes vinden dat ze weer met twee voeten op de grond staan na het familiebezoek, ik vind ze weer minder sympathieke uitspraken doen...
Only dead fish go with the flow.
Lekker op z'n blote voeten klussen. Wat zal hij een splinters krijgen.
quote:sannennas schreef op 01 mei 2017 @ 20:47:

Grappig, Posjes vinden dat ze weer met twee voeten op de grond staan na het familiebezoek, ik vind ze weer minder sympathieke uitspraken doen...Ze zijn continu heel negatief over de anderen lijkt wel of ze zich dan beter voelen.
Alle reacties Link kopieren
Haha! Ik zie het shot van dat hondje van Pos op het kleedje... daar staat 'Posh' op.



Zo moeten ze die wijn toch gewoon gaan noemen?

Betekenis chic/luxe - past goed bij bubbels - en tevens hoe ze hun eigen naam ongeveer uitspreken....
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Addy en zijn bootcamp... Want hij had nog niet genoeg dingen om zich op te focussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sannennas schreef op 01 mei 2017 @ 20:47:

Grappig, Posjes vinden dat ze weer met twee voeten op de grond staan na het familiebezoek, ik vind ze weer minder sympathieke uitspraken doen...Dat viel mij ook op. Ik vond ze net weer leuker/ontspannender en nu weer zo uit de hoogte en onsympathiek.
Alle reacties Link kopieren
En Addy meteen weer 'een groep van 20 of 30 personen'. Ik heb veel bootcampgroepen gezien, maar nooit zo groot, dat kan je toch nooit begeleiden?



Bij Addy gaan de bomen altijd meteen tot in de hemel
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Kak weer te laat. Na al die maanden kan ik het nog steeds niet onthouden!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Jeroen is weer verliefd op zijn nieuwe vrienden
Only dead fish go with the flow.
Gebruikt Linda nou gewoon dat uit NL opgestuurde shirt (keep calm and cuddle chickens) als klusshirt?

Lekker vriendelijk weer....

Deze mensen kunnen heel goed vriendschappen aangaan, maar hebben werkelijk geen idee hoe je een relatie behoudt. Lekker aso dus.
Addy is weer eens met 3 dingen tegelijk bezig, en niks komt af.
Alle reacties Link kopieren
quote:_alice_ schreef op 01 mei 2017 @ 21:08:

Addy is weer eens met 3 dingen tegelijk bezig, en niks komt af.Leuk al die projecten maar is er inmiddels ook ergens een verdunning voor? Heb wat gemist in mijn vakantie misschien...?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Die Jeroen en linda hebben nog geen winterverblijf toch? Of is dat addie?
Die zoutmixen hebben we hier al in alle soorten en smaken lijkt me geen gat in de markt.
Alle reacties Link kopieren
quote:south schreef op 01 mei 2017 @ 21:07:

Gebruikt Linda nou gewoon dat uit NL opgestuurde shirt (keep calm and cuddle chickens) als klusshirt?

Lekker vriendelijk weer....

Deze mensen kunnen heel goed vriendschappen aangaan, maar hebben werkelijk geen idee hoe je een relatie behoudt. Lekker aso dus.Inderdaad ja. Maar toch sturen die vrienden dus massaal de cadeaus op. Ik snap het niet zo.
Only dead fish go with the flow.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven